Publikováno Listopad 7, 200717 r Ahojte, dnes som mrkol pod auto a videl som nepripojeny konektor hnedej farby. je vo zvazku, kde je vysoko a hlbokotonovy klakson. kolega vravel, ze tam je snimac teploty. ten mam novy ale jedna strana je hranata a druha je obla. a ten hnedy konektor je cely hranaty a dnu nepasuje. co to moze byt ten konektor??? Lebo ani na pristrojovke mi neukazuje stav teploty. a vobec ma?? Dakujem chalani.
Listopad 7, 200717 r Ahojte, dnes som mrkol pod auto a videl som nepripojeny konektor hnedej farby. je vo zvazku, kde je vysoko a hlbokotonovy klakson. kolega vravel, ze tam je snimac teploty. ten mam novy ale jedna strana je hranata a druha je obla. a ten hnedy konektor je cely hranaty a dnu nepasuje. co to moze byt ten konektor??? Lebo ani na pristrojovke mi neukazuje stav teploty. a vobec ma??Dakujem chalani. musíš koupit to čidlo teploty s hranatým konektorem
Listopad 7, 200717 r Zřejmě tam máš opravdu jiné čidlo. Druh toho čidla by ti měli zjistit ve škoda servisu podle VINka. Dělalo se několik typů. Proto ti ani nemůže ukazovat teplotu na přístrojovce
Listopad 7, 200717 r Zřejmě tam máš opravdu jiné čidlo. Druh toho čidla by ti měli zjistit ve škoda servisu podle VINka. Dělalo se několik typů. Proto ti ani nemůže ukazovat teplotu na přístrojovce dělali se právě dvě verze, předfacelift - hranatý konektor hnědý a fecelift - zakulacený konektor černý
Listopad 9, 200717 r Autor ahojte, ma nejaky vplyv na startovanie aj tento snimac vonkajsej teploty????
Listopad 9, 200717 r Autor Fakt nikto nema sajnu??? ci ma snimac vonkajsej teploty vplyv na startovanie?? lebo doteraz mi auto nechcelo za studena nastartovat. a teraz, ked teplota klesla ku nule, mi to dlhsie zhavi a chyti na prvy druhy krat. diky hosi
Listopad 9, 200717 r Fakt nikto nema sajnu??? ci ma snimac vonkajsej teploty vplyv na startovanie?? lebo doteraz mi auto nechcelo za studena nastartovat. a teraz, ked teplota klesla ku nule, mi to dlhsie zhavi a chyti na prvy druhy krat. diky hosi ten snímač, o kterém se tu mluví, tak je jen na teplotu pro palubák nebo climatronic a palubák. U TDI motorů je ještě jedno čidlo a na základě teploty z tohoto čidla auto standartně od 5°C začíná žhavit (doba se dá upravovat přes diagnostiku, viz příspěvek vsekci "ostatní")
Listopad 9, 200717 r Autor oki, dakujem, takze ked ho nemam, tak mi je nanic. len preto, aby mi ukazovalo vonk, teplotu, super, caute.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.