Publikováno Listopad 7, 200717 r Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?
Listopad 7, 200717 r Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.
Listopad 7, 200717 r Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? Upraveno Listopad 7, 200717 r od Pepa007
Listopad 9, 200717 r Autor Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení. Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování
Listopad 10, 200717 r Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení. Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování Tak jak píše ace ventura může to být skrat,přerušené vedení,nějaká chyba na alternátoru nebo špatná regulace dobíjení zkus to proměřit abys věděl na co se zaměřit.
Říjen 29, 200915 r Jedu, motor na trojku pod plnym plynem, najednou PííííííííííííííP a pres maxidot hlaska Alternator Workshop Objevilo se to jen jediny moment a prozatim ne podruhe Projel sem vsechny RJ VAGem, jedina chyba zapsana v RJ 03-ABS Brakes: Control Module Part Number: 1C0 907 379 K Component and/or Version: ASR FRONT MK60 0103 Software Coding: 0021505 Work Shop Code: WSC 31480 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 008 - Implausible Signal - Intermittent Moznych pricin zapsani teto chyby je hodne, maznul sem ji a stejne budu patrat sam. Ale pokud nekdo vi, prosim poradi na co se zamerit? Mohl by to byt drat zmineny v tomto tematu, spojeni s rele primeho vstrikovani? Thx
Duben 9, 201015 r Stale jsem neprisel na to co zpusobuje problem Jednou za cas se mne na maxidotu hlaska Alternator workshop (Alternator - do dilny) objevi Stane se to skoro vzdy pri full gaz a je to jednou za par set km Alternator ma najetych necelych 170t km, VAG nehlasi zadnou chybu Mel sem nedavno sundany drazkovy remen a volnobezka alternatoru je ok Nechapu jak to maxidot vi kdyz nikde neni zadna chyba? A co by mohlo zpusobovat tento problem? Poradi nekdo? Edit: podle DP (Elektricka schemata.pdf, str. 46) existuje prime propojeni mezi budiky T32a12 a alternatorem, je mozne ze by to maxidot vedel po tomto dratu? Ale proc se nic nezapise do chyb? Upraveno Duben 9, 201015 r od tucnak01
Duben 10, 201015 r alternátor to nehlídá jen to rozpozná pokles napětí a nebo chce to načíst motor a v blokách naměřených hodnot kouknout kolik Ti to dobíjí
Duben 11, 201015 r jo je nevim z hlavy kde přesně ale zobrazuje se tam napětí pokud to dobíjí je tam kolem 14V
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.