Přejít na obsah

Rada při nákupu.


Host 4irk4

Doporučené příspěvky

:help: Ahoj lidi. Zamanul jsem si po načtení diskusí že si koupím OI-combi, 4x4, TDI s klimou.

Mám teď nabídku na jeden kousek. Je to dovoz z Itálie, 66kW, r.v. 2000 s manuální klimou, okýnka v elektrice, grafitová metalíza, údajně 120 000 najeto s čistopisem. Cena 198 000,-. V ČR prý budu první majitel v TP. Jak tomu bylo v Itálii asi nezjistím. Dotyčný to vozí na nějakou paní (asi jeho matku).

Vypadá slušně, krom prasklého (3cm) zadního nárazníku a vmáčklého důlku v pravých předních dveřích. Podle WIN by tady neměl být problém (cardetect).

Mé otázky jsou :

Je cena odpovídající? (podle internetu celkem jo)

Jsou čtyřkolky k dostání i ve světlejších barvách? Mě přijde že snad ani ne. Jednu černou jsem už odmítl.

Jsou tady lidičky z JBC-LBC a páchají se sem tam lokální srazy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help: Ahoj lidi. Zamanul jsem si po načtení diskusí že si koupím OI-combi, 4x4, TDI s klimou.

Mé otázky jsou :

Je cena odpovídající? (podle internetu celkem jo)

Jsou čtyřkolky k dostání i ve světlejších barvách? Mě přijde že snad ani ne. Jednu černou jsem už odmítl.

1. cena není vysoká na 4x4-asi by nebylo špatné pořádně si prohlídnout motor a stav podvozku dle toho poznáš jak moc původní majitel/majitelé o vůz pečovali a protože byl vůz provozován v Itálii bude podvozek napaden asi více korozí - je to bolest všech vozů z přímořských států.

2. vozy 4x4 nebyly v barevném rozsahu nijak limitovány-zaleželo jen na majitelích jakou barvu zvolili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. cena není vysoká na 4x4-asi by nebylo špatné pořádně si prohlídnout motor a stav podvozku dle toho poznáš jak moc původní majitel/majitelé o vůz pečovali a protože byl vůz provozován v Itálii bude podvozek napaden asi více korozí - je to bolest všech vozů z přímořských států.

2. vozy 4x4 nebyly v barevném rozsahu nijak limitovány-zaleželo jen na majitelích jakou barvu zvolili.

Díky za názor. Prohlížel mi to servisák, který mi řekl, že on by si ji vzal pro sebe nemít auto. Já tomu tak nerozumím. Taky proto jsem se zaregistroval tady, abych se něco dověděl a mohl si vyměňovat zkušenosti s ostatními vlastníky stejného vozítka. Případně se taky občas s ostatními vidět, inspirovat se a tak.

Po koupi chci vyměnit rozvody, filtry a namontovat zámek řazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když kupoval Oktu tak vš co bylo Itálie tak to bylo špatný.

Hele, nestraš člověče. Jak vše? Jako každé auto? Kamarád si koupil auto (Astra F, 1,7) z Itálie a už ho má pár let a v pohodě. Myslím, že záleží na tom kde to jezdilo. V pobřežních částech, tam to dostává na zadek od slané mořské vody. Ale pokud to jezdilo v severní (střední) Itálii, tak "prý" je to v pohodě, navíc se tam prý v zimě nesolí silnice. (to se mi zdá jako blbost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam octu dovezenou z Italie,a zatim(klepu)vsecko vpohode,..zalezi na tom jak si autak prohlidnes,sice nekdy nevidis vsecko ,ale to uz tak bohuzel byva,je to takova loterie....Akorat nevim,jak si tech 66Kw poradi s ctyrkolkou.... Mozna bych se jeste poohlidnul po nejake ,alespon 74 :)

Preju dobrou koupi ! :)

Editováno: , autor: Jeronymo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam octu dovezenou z Italie,a zatim(klepu)vsecko vpohode,..zalezi na tom jak si autak prohlidnes,sice nekdy nevidis vsecko ,ale to uz tak bohuzel byva,je to takova loterie....Akorat nevim,jak si tech 66Kw poradi s ctyrkolkou.... Mozna bych se jeste poohlidnul po nejake ,alespon 74 :)

Preju dobrou koupi ! :)

Díky za povzbuzení a přání. Taky mi těch 66kW vrtá malinko v hlavě. Četl jsem, že ty hejblátka pro zadní nápravu (Haldex, kardan, ...) něco z výkonu motoru spapají. Na druhou stranu jsem zase četl, že ta výkonnější 74 kW varianta PD není tak spolehlivá a je prý žravější. Já se sice rád projedu trošku živěji, ale když si mám vybrat mezi spolehlivostí a ekonomičností versus výkon, žravost a nižší spolehlivost tak vybírám to první. Živěji se můžu projet služebními vozítky a soukromě hold budu jezdit ekonomicky. :(

Navíc chovám malinkou naději, že se dá ta 66kW nějak upgradovat na 81kW. Prý se liší jen turbem a snad některé údajně mají i stejné turbo a liší se jen SW v řídící jednotce. Ale to má čas a i když to nepůjde, tak se nic hrozného neděje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj těch 120000km těžko říct jestli budou originál. Každopádně i kdyby měla 220000km tak bych se toho nebál a cena je solidní. Už jsem za tu cenu pár viděl ale nabyli to žádný krasavice takže jestli se ti libí a mechanik ti to schválil tak si udělej radost. Dovoz z Itálie není nic špatnýho a pokud máš Cardetect tak v pohodě.Nezáleží na zemi původu ale na stavu auta i ze Švýcarska můžeš dovézt rachotinu když tam s ní jezdilo čuně. Výkon 66kW v 4x4 není sice na závodění ale jede pěkně. Spíš bych si probral jestli tu čtyřkolku využiješ a pokud ano není co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí jen vyměnit trysky a bude to hned živější. Kukni se do bazaru na stálé nabídky od TDIfun, TDIpower...

Díky za info. Určo se tam juknu, ale vše po pořadě. :) Nejdříve nákup a základní investice aby bylo vše v cajku + ten zámek. To mě na nějakou dobu "umravní", ale jak začnu chytat roupy, .... :D , no uvidíme. Určitě budu chtít vědět nejdřív jaké/v čem jsou rozdíly mezi 66 a 81kW a tudíž jaké zásahy a investice jsou nutné. Pak se teprve rozhodnu co a jak. Zatím si nemyslím, že je dobré vyměnit jen něco a neupravit zbytek. Asi to pomůže, bude autí živější, ale třeba si ho taky rychle oddělám a to nechci. Známej si v pasátu nechal udělat nějaké úpravy a prý mu to vyhnali přes 200 koníků. Jenže po 200 000 km, měnil motor. Než tohle, tak raději budu jezdit jak páprda.

Větší výkon nechci na jízdu brzda-plyn, ale jako rezervu pro krizové situace a občas pro předjíždění. Bouřlivější období mám za sebou, něco už jsem najezdil a tak nejsem žádný draveček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj těch 120000km těžko říct jestli budou originál. Každopádně i kdyby měla 220000km tak bych se toho nebál a cena je solidní. Už jsem za tu cenu pár viděl ale nabyli to žádný krasavice takže jestli se ti libí a mechanik ti to schválil tak si udělej radost. Dovoz z Itálie není nic špatnýho a pokud máš Cardetect tak v pohodě.Nezáleží na zemi původu ale na stavu auta i ze Švýcarska můžeš dovézt rachotinu když tam s ní jezdilo čuně. Výkon 66kW v 4x4 není sice na závodění ale jede pěkně. Spíš bych si probral jestli tu čtyřkolku využiješ a pokud ano není co řešit.

Díky za odpověď. S těmi kilometry jsem taky na pochybách. Má dvě vady na kráse, co se dají najít za současného pošmourného počasí v podvečer. Jedna je na zadním nárazníku. Je tak 3cm prasklej. A druhá je důlek ve dveřích spolujezdce. Je zaoblený a barva v něm nechybí, rez není vidět. Na celkovou prohlídku bylo málo světla.

O tom jestli čtyřkolku, nebo ne jsem přemýšlel. Pravda je, že po většinu roku je skoro na nic a dvoukolka by stačila v pohodě. Nebydlet v Jablonci, tak o ní skoro neuvažuji. Tady je ale paní zima 4-5 měsíců a samej kopeček. Taky žena je z kopečkovatýho kraje a sem tam se na návštěvu zajet musí. :D Myslím ale, že i v létě se mi občas náhon na 4 šikne. Někdy jsem nucen se pohybovat po nezpevněném/zabláceném či prašném terénu u staveb a povedlo se mi už i zapadnout. A protože nevím, kde skončím (jestli v nějakých Kotěhůlkách u JBC) odkud se v zimě dostanu do práce leda tímdle, nebo rolbou :D , tak nebude co řešit. O taková místa i přímo ve městě tu není nouze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když kupoval Oktu tak vš co bylo Itálie tak to bylo špatný.

Hele, nestraš člověče. Jak vše? Jako každé auto? Kamarád si koupil auto (Astra F, 1,7) z Itálie a už ho má pár let a v pohodě. Myslím, že záleží na tom kde to jezdilo. V pobřežních částech, tam to dostává na zadek od slané mořské vody. Ale pokud to jezdilo v severní (střední) Itálii, tak "prý" je to v pohodě, navíc se tam prý v zimě nesolí silnice. (to se mi zdá jako blbost)

Nestraším, je to tak auta na fotkách pěkný přijel jsem do bazaru a hnus ,dotlučený,dolakovávaný, zničenej interier. Já jsem při výběru hodně dbal na introš!! Párkrát se mi i stalo že jsem otevřel všechny okna a zavřel dvě :laugh.gif Taloši jsou takový Ciká.. .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj těch 120000km těžko říct jestli budou originál. Každopádně i kdyby měla 220000km tak bych se toho nebál a cena je solidní. Už jsem za tu cenu pár viděl ale nabyli to žádný krasavice takže jestli se ti libí a mechanik ti to schválil tak si udělej radost. Dovoz z Itálie není nic špatnýho a pokud máš Cardetect tak v pohodě.Nezáleží na zemi původu ale na stavu auta i ze Švýcarska můžeš dovézt rachotinu když tam s ní jezdilo čuně. Výkon 66kW v 4x4 není sice na závodění ale jede pěkně. Spíš bych si probral jestli tu čtyřkolku využiješ a pokud ano není co řešit.

Díky za odpověď. S těmi kilometry jsem taky na pochybách. Má dvě vady na kráse, co se dají najít za současného pošmourného počasí v podvečer. Jedna je na zadním nárazníku. Je tak 3cm prasklej. A druhá je důlek ve dveřích spolujezdce. Je zaoblený a barva v něm nechybí, rez není vidět. Na celkovou prohlídku bylo málo světla.

O tom jestli čtyřkolku, nebo ne jsem přemýšlel. Pravda je, že po většinu roku je skoro na nic a dvoukolka by stačila v pohodě. Nebydlet v Jablonci, tak o ní skoro neuvažuji. Tady je ale paní zima 4-5 měsíců a samej kopeček. Taky žena je z kopečkovatýho kraje a sem tam se na návštěvu zajet musí. :D Myslím ale, že i v létě se mi občas náhon na 4 šikne. Někdy jsem nucen se pohybovat po nezpevněném/zabláceném či prašném terénu u staveb a povedlo se mi už i zapadnout. A protože nevím, kde skončím (jestli v nějakých Kotěhůlkách u JBC) odkud se v zimě dostanu do práce leda tímdle, nebo rolbou :D , tak nebude co řešit. O taková místa i přímo ve městě tu není nouze.

No k té čtyřkolce to neřeš já bych si jí taky koupil a moc bych jí nevyužil,ale myslím si že jízda s ní je bezpečnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je jasno :palec2: kup to a užívej . Prasklinu na nárazníku a ten ďůlek neřeš pokud to není nějak brutální ale z běžnýho používání,to se ti může stát den po koupi a nic nenaděláš a přeci jen musíš to auto brát jako 7 let provozovaný. Určo budeš spoky.

Jo a jinak k tvým obavám ze 66kW buď v klidu. Já měl pět oktávek s 66kW a byl jsem vždy spoky na dvou jsem měl čip a výkon i spolehlivost paráda - teď mám 81kW a je to línější než čipnutá 66kW a zdá se mi že ty 66kW mi vyhovovali víc (lepší nebo lehčí rozjezdy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je jasno :palec2: kup to a užívej . Prasklinu na nárazníku a ten ďůlek neřeš pokud to není nějak brutální ale z běžnýho používání,to se ti může stát den po koupi a nic nenaděláš a přeci jen musíš to auto brát jako 7 let provozovaný. Určo budeš spoky.

Jo a jinak k tvým obavám ze 66kW buď v klidu. Já měl pět oktávek s 66kW a byl jsem vždy spoky na dvou jsem měl čip a výkon i spolehlivost paráda - teď mám 81kW a je to línější než čipnutá 66kW a zdá se mi že ty 66kW mi vyhovovali víc (lepší nebo lehčí rozjezdy).

Díky Tobě i všem ostatním. Tak jsem od pondělí či úterý Váš, nebo Vy moji? :D

Když jsi měl pět Oktávek, tak to je celkem rychle střídáš, ne? Rok, dva pojezdíš a jde do světa? Asi v autech děláš, že? Já sice svou Astruli prodávám taky po roce ježdění co jsem ji dal docela do kupy. (kotouče, destičky, filtry, motorek vnitřní cirkulace, ...) A ještě se ztrátou proti normálním cenám (20 000), protože nemůžu prodávat sám a být bez auta než prodám.

prtko5: Jj, já taky. A vozím taky své největší poklady (ženu a dítě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ještě pořádně prohlídni a ber to.Pak sem hoď fotky ať ti to okouknem.Aspoň tady bude třetí grafitka.Čau.

Jj, držte mi pěsti pánové. Moc bojím. Zatím jsem soukromé vozítko nemusel řešit, jezdil jsem v tom nejlepším typu (služebním). A s tou Astrulí jsem šlápl trochu vedle. Tak doufám že teď to bude lepčejší.

Fotky postnu, bude-li zájem se "pokochat" mou novou láskou. :) Jen nevím kdy spáchám fotky, teď sice není úplně nejlepší doba (světlo) na focení, ale já nejsem žádný profík, takže je to jedno.

Třetí grafitka? Tak snad do třetice všeho dobrého. :rock:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je jasno :palec2: kup to a užívej . Prasklinu na nárazníku a ten ďůlek neřeš pokud to není nějak brutální ale z běžnýho používání,to se ti může stát den po koupi a nic nenaděláš a přeci jen musíš to auto brát jako 7 let provozovaný. Určo budeš spoky.

Jo a jinak k tvým obavám ze 66kW buď v klidu. Já měl pět oktávek s 66kW a byl jsem vždy spoky na dvou jsem měl čip a výkon i spolehlivost paráda - teď mám 81kW a je to línější než čipnutá 66kW a zdá se mi že ty 66kW mi vyhovovali víc (lepší nebo lehčí rozjezdy).

Díky Tobě i všem ostatním. Tak jsem od pondělí či úterý Váš, nebo Vy moji? :D

Když jsi měl pět Oktávek, tak to je celkem rychle střídáš, ne? Rok, dva pojezdíš a jde do světa? Asi v autech děláš, že? Já sice svou Astruli prodávám taky po roce ježdění co jsem ji dal docela do kupy. (kotouče, destičky, filtry, motorek vnitřní cirkulace, ...) A ještě se ztrátou proti normálním cenám (20 000), protože nemůžu prodávat sám a být bez auta než prodám.

prtko5: Jj, já taky. A vozím taky své největší poklady (ženu a dítě)

No docela to střídám ale vždy když jí prodám tak ji mám na blízku (rodina,kamarádi) oni totiž ví že jsem puntičkář a ví že všechno na tom udělám nebo nechám udělat a pak jí ze mě vyšťourají. Zatím jezdí všechny bez problemů - jen jedna dostala ránu na předek a jedna je příšerně vytuněná ale fakt až moc. Ja na ten tuning nejsem - mám radši klasiku,maximálně kola,fólie a lehce výkon motoru. Jo a jinak bych ještě dodal téměř všechny maj pořád stejný závady (házející př.kotouče,vadné žárovky ve světlech,zmatenej centrál a okna,vibrující setrvák a horší teplý starty a pořád dokola) Jinak spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se toho nebal..Je k tomu serviska?Na 90tkm ma byt meneny olej v Haldexu,tak to si prekontrluj a kdyztak to vymen i s tema rozvodama..Takova investice to nebude a autu to ulevi..Kdyz se to hodne prejizdi,neni to nic dobreho..

Jinak kamarad ma 66kW 4x4,ma na ni nakrouceno 254tkm a auto je uplne v pohode..Melo pravidelnej servis..Tuhle sem s tim jel a snad bych ani nerekl,ze to ma najeto tolik..A tehle motor v pohode vydrzi 400tkm.

Hlavne to prohlidnout,jestli to nekde nechcije z motoru,jestli to neni rovnany nekde,jak vypadaji kde ktery srouby,uvidis,jestli se v tom nekdo nekde vrtal atd a jestli to nevydava podezrely zvuky,tak podle toho,co pises bych se ji vazne nebal..

Hodne stesti a zdaru!! ;)

Pokud ji koupis,nahod fotos..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych se toho nebal..Je k tomu serviska?Na 90tkm ma byt meneny olej v Haldexu,tak to si prekontrluj a kdyztak to vymen i s tema rozvodama..Takova investice to nebude a autu to ulevi..Kdyz se to hodne prejizdi,neni to nic dobreho..

Jinak kamarad ma 66kW 4x4,ma na ni nakrouceno 254tkm a auto je uplne v pohode..Melo pravidelnej servis..Tuhle sem s tim jel a snad bych ani nerekl,ze to ma najeto tolik..A tehle motor v pohode vydrzi 400tkm.

Hlavne to prohlidnout,jestli to nekde nechcije z motoru,jestli to neni rovnany nekde,jak vypadaji kde ktery srouby,uvidis,jestli se v tom nekdo nekde vrtal atd a jestli to nevydava podezrely zvuky,tak podle toho,co pises bych se ji vazne nebal..

Hodne stesti a zdaru!! ;)

Pokud ji koupis,nahod fotos..

Díky kolegáčci. Již jsem zatím hrdým vlastníkem popsaného vozidla. Interiér je OK, ale exteriér bude asi chtít investice. :( Je to trochu otloukánek. Víc jsem viděl až v garáži při přehazování kol. :( Krom prasklého nárazníku jsem zjistil i docela dost otlučené dveře u řidiče. (hlavně hrany) A taky práh u řidiče. Má to centrál, ale asi jen klíčkovej, nebo klíček s ťuflíky byl ztracen a ten co mám je ten náhradní bez ťuflíků.

Uvažuju o pořízení toho zaklapávacího, jestli to pude. V motoru je zdá se origo štítek po výměně oleje a podle něj do dálší zbývá ještě 4,5tkm. Tak uvidím, jestli se mi počítadlo ozve.

S tím olejem v Haldexu, to raději vyřeším výměnou jak píšeš. Raději to udělám, ať je klid a svědomí čisté. Díky za informaci, to jsem nevěděl.

Nějaké vrzání jsem zaslechl při přejezdu nerovností, jakoby od skla v okýnku. Mechanik říkal, že to asi bude upadlá nějaká příchytka nějakého krytu na spodku u výfuku. Ve čtvrtek s těmi rozvody se na to podívá.

S fotkami mějte prosím malinko strpení, protože mám děsnej fičák. Možná o víkendu. V jakým rozlišení?

to radkin: Díky za info. Doufám že se s Tebou a ostatníma ostřílenýma Oktaviánama někde uvidím a proberem naše "milenky" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gratuluji ke koupi !!! Tukance a prasklinky se da spravit ,to neni zase takovy terno... ;) ,hlavne aby ted dobre slapala elektrika a motor!!! preju hodne stastnych km!! :palec2:

co se tyce tech fotek,tak ja je treba upravuju v zoneru,tam to jde rychle e jednoduse.... Maxka souboru je 1Mb.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gratuluji ke koupi !!! Tukance a prasklinky se da spravit ,to neni zase takovy terno... ;) ,hlavne aby ted dobre slapala elektrika a motor!!! preju hodne stastnych km!! :palec2:

co se tyce tech fotek,tak ja je treba upravuju v zoneru,tam to jde rychle e jednoduse.... Maxka souboru je 1Mb.... :)

Tak jsem pár fotéšek udělal. Kam s nimi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gratuluji ke koupi !!! Tukance a prasklinky se da spravit ,to neni zase takovy terno... ;) ,hlavne aby ted dobre slapala elektrika a motor!!! preju hodne stastnych km!! :palec2:

co se tyce tech fotek,tak ja je treba upravuju v zoneru,tam to jde rychle e jednoduse.... Maxka souboru je 1Mb.... :)

Tak jsem pár fotéšek udělal. Kam s nimi?

Zmensit ,a supsup do sekce vase octavia :)

das prochazet vyberes soubor nahrani a odpoved....

Bez_n_zvu.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...