Komárek Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Zdravim všechny. Chlapi poraďte mi, jaký díl podvozku je v háji, když se mi auto při přímém směru jízdy jakoby pohupuje? (je to jako na lodi za mírného větříku ) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Zdravim všechny. Chlapi poraďte mi, jaký díl podvozku je v háji, když se mi auto při přímém směru jízdy jakoby pohupuje? (je to jako na lodi za mírného větříku )Díky kdyžtak to téma založ ještě víckrát třeba ti někdo odpoví,mám toho plnou schránku ! pokud máš seriový podvozek tak pohupování je normal,zajed si ale na test tlumičů,možná v tom bude problém.pokud ti tam i něco klepe zejména na nerovnostech,tak to budou gumy stabilizátoru nebo v kostech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 23. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Zdravim všechny. Chlapi poraďte mi, jaký díl podvozku je v háji, když se mi auto při přímém směru jízdy jakoby pohupuje? (je to jako na lodi za mírného větříku )Díky kdyžtak to téma založ ještě víckrát třeba ti někdo odpoví,mám toho plnou schránku ! pokud máš seriový podvozek tak pohupování je normal,zajed si ale na test tlumičů,možná v tom bude problém.pokud ti tam i něco klepe zejména na nerovnostech,tak to budou gumy stabilizátoru nebo v kostech Sory, nějak mi zamrz net a pořád sem na to klikal až to tam je teď 10X Tlumiče mam 3 tejdny starý, silenbloky taky 3 tejdny stáří a gumy stabiků mám rovněž 3 t. a gumy v kostech taky 3...bla bla bla Právě sem do toho auta teď dost investoval a dělal mi to bratránek z aut. škodovky, takže ten podvozek nikdy nebude sametově klidnej, chápu-li to správně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Sory, nějak mi zamrz net a pořád sem na to klikal až to tam je teď 10X Tlumiče mam 3 tejdny starý, silenbloky taky 3 tejdny stáří a gumy stabiků mám rovněž 3 t. a gumy v kostech taky 3...bla bla bla Právě sem do toho auta teď dost investoval a dělal mi to bratránek z aut. škodovky, takže ten podvozek nikdy nebude sametově klidnej, chápu-li to správně? záleží jaký použil tlumiče,podle popisu bych to viděl na monroe,ty ale nejsou moc dobrý,málo vydrží řešilo se tu o tom téma a podle toho co jsem se dočetl je kayaba excel dobrá volba,bilstein taky,na seriových tlumičích se holt budeš cítit jako námořník,hlavně zapomen na sportovnější jízdu o maximální rychlosti ani nemluvě,počítám že tak kolem 170km/h stratí dobrou přilnavost,tím pádem je jízda ne požitkem ale hazardem i když takhle jezdí málo kdo spíš jen na německých dálnicích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 23. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 (editace) Sory, nějak mi zamrz net a pořád sem na to klikal až to tam je teď 10X Tlumiče mam 3 tejdny starý, silenbloky taky 3 tejdny stáří a gumy stabiků mám rovněž 3 t. a gumy v kostech taky 3...bla bla bla Právě sem do toho auta teď dost investoval a dělal mi to bratránek z aut. škodovky, takže ten podvozek nikdy nebude sametově klidnej, chápu-li to správně? záleží jaký použil tlumiče,podle popisu bych to viděl na monroe,ty ale nejsou moc dobrý,málo vydrží řešilo se tu o tom téma a podle toho co jsem se dočetl je kayaba excel dobrá volba,bilstein taky,na seriových tlumičích se holt budeš cítit jako námořník,hlavně zapomen na sportovnější jízdu o maximální rychlosti ani nemluvě,počítám že tak kolem 170km/h stratí dobrou přilnavost,tím pádem je jízda ne požitkem ale hazardem i když takhle jezdí málo kdo spíš jen na německých dálnicích Jsou tam přesně jak řikáš sériový tlumiče přímo od VW, a žádnej zázrak... Čekal sem že to bude lepší. No nic, peníze jsou v tahu Zatím jsem s nima jel max. 160km/h po silnici 1. třídy, ale jsou zase o 300% lepší než ty předchozí (ty skákaly už při 120km/h jako hopik !!) Popravdě jsem od nich čekal víc, ale můžu být rád alespoň za to.. Editováno: 23. Listopad 2007, autor: Komárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Sory, nějak mi zamrz net a pořád sem na to klikal až to tam je teď 10X Tlumiče mam 3 tejdny starý, silenbloky taky 3 tejdny stáří a gumy stabiků mám rovněž 3 t. a gumy v kostech taky 3...bla bla bla Právě sem do toho auta teď dost investoval a dělal mi to bratránek z aut. škodovky, takže ten podvozek nikdy nebude sametově klidnej, chápu-li to správně? záleží jaký použil tlumiče,podle popisu bych to viděl na monroe,ty ale nejsou moc dobrý,málo vydrží řešilo se tu o tom téma a podle toho co jsem se dočetl je kayaba excel dobrá volba,bilstein taky,na seriových tlumičích se holt budeš cítit jako námořník,hlavně zapomen na sportovnější jízdu o maximální rychlosti ani nemluvě,počítám že tak kolem 170km/h stratí dobrou přilnavost,tím pádem je jízda ne požitkem ale hazardem i když takhle jezdí málo kdo spíš jen na německých dálnicích Jsou tam přesně jak řikáš sériový tlumiče přímo od VW, a žádnej zázrak... Čekal sem že to bude lepší. No nic, peníze jsou v tahu Zatím jsem s nima jel max. 160km/h po silnici 1. třídy, ale jsou zase o 300% lepší než ty předchozí (ty skákaly už při 120km/h jako hopik !!) Popravdě jsem od nich čekal víc, ale můžu být rád alespoň za to.. reklamace - nespokojenost zákazníka by nešla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 23. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Potřebuju auto denně do práce a nemůžu si dovolit to zase v servisu vystavit na zvedák a bejt tejden bez auta.. Navíc než by tu reklamaci vyřídily a auto zprovoznili, tak už by mi v garáži stála moje vysněná Octávka RS II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 Potřebuju auto denně do práce a nemůžu si dovolit to zase v servisu vystavit na zvedák a bejt tejden bez auta.. Navíc než by tu reklamaci vyřídily a auto zprovoznili, tak už by mi v garáži stála moje vysněná Octávka RS II pokud teoreticky týden dělají výměnu 4 tluimičů tak to jsou gumy a není radno se s nimi dále stýkat,nehledě na to že pokud by ti to jako reklamaci uznali a dali ti tam např. ty kayaba tak by určitě vyšly 2x tak draho, mj.kolik si za to dal? normálně kup ty kayaby nebo bilsteiny,přehodíš si to sám během 4 -5 hodin a tamty prodej někde v bazaru jako třeba nevhodná koupě nebo tak něco,tedy záleží na tobě. jsi tu nový,ale propříště - vždy si tu nejprve něco najdi co potřebuješ,je tu kopice lidí znalých octávek,než jednat narychlo bez rozmyslu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) Potřebuju auto denně do práce a nemůžu si dovolit to zase v servisu vystavit na zvedák a bejt tejden bez auta.. Navíc než by tu reklamaci vyřídily a auto zprovoznili, tak už by mi v garáži stála moje vysněná Octávka RS II pokud teoreticky týden dělají výměnu 4 tluimičů tak to jsou gumy a není radno se s nimi dále stýkat,nehledě na to že pokud by ti to jako reklamaci uznali a dali ti tam např. ty kayaba tak by určitě vyšly 2x tak draho, mj.kolik si za to dal? normálně kup ty kayaby nebo bilsteiny,přehodíš si to sám během 4 -5 hodin a tamty prodej někde v bazaru jako třeba nevhodná koupě nebo tak něco,tedy záleží na tobě. jsi tu nový,ale propříště - vždy si tu nejprve něco najdi co potřebuješ,je tu kopice lidí znalých octávek,než jednat narychlo bez rozmyslu. přední mě vyšly na 3160,- a zadní na 3,300,- (origoš VW), koukal sem tam na ně, než mi je tam bratránek dával.. tejden sem to tam měl proto, že to dělal po pracovní době (když všichni ty technici a papalášové vypadli), aby to bylo co nejlevnější. A celkem mě to vyšlo na 35.000,- za materiál (tlumiče včetně uĺožení a dorazů, rozvody, klínový řemen, ložiska, silembloky, čepy, komplet brzdy, olej v servu, chladivo, brzdovka, váha vzduchu a utržený levý zrcátko). Za práci, olej v servu a to zrcátko si řekl bratránek cca. 8.000,- kč. Dnes ráno mi to nedalo a zkusil sem na silnici 3. třídy jak to bude sedět - při 160km/h na zimních gumách seděla jak přibitá Takže si myslím, že to byl asi jen můj pocit, že to nesedí jak má.. Můžeš mi prosimtě poslat odkaz na ty: "kayaby" nebo bilsteiny? nebo alespoň přibližné ceny (přední/zadní)? díky Editováno: 24. Listopad 2007, autor: Komárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 24. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) p.s.: včera mi přivez bratránek konečně Octávku II RSo, jak mam v podpisu. Ale budu využívat obě auta, tak o těch tlumičích ještě uvažuju. Neznám ovšem technologický ani montážní postup výměny Nemáš nějaký srozumitelný návod? Díky za odpověď Editováno: 24. Listopad 2007, autor: Komárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jimi Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Zdravim všechny. Chlapi poraďte mi, jaký díl podvozku je v háji, když se mi auto při přímém směru jízdy jakoby pohupuje? (je to jako na lodi za mírného větříku )Díky A co geometrie zadni napravy? Resil jsem neco takoveho. Byla tam rozbihavost 6mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7055 omlouvám se za zpoždění,jaksi nechodí upozornění na odpovědi v tématech - některých je to hned na kraji,sice dražší,ale kvalita podle kluků velmi dobrá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 26. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2007 jj, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.