Publikováno Listopad 24, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny?
Listopad 25, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny? výměna jde,počítej komplet brzdiče,štíty kotoučů a hlavně kola min. 15",na tento typ brzdových kotoučů použitých z TDI 14" kola nedáš!
Listopad 26, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny? výměna jde,počítej komplet brzdiče,štíty kotoučů a hlavně kola min. 15",na tento typ brzdových kotoučů použitých z TDI 14" kola nedáš! Tak, tak
Listopad 27, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny? výměna jde,počítej komplet brzdiče,štíty kotoučů a hlavně kola min. 15",na tento typ brzdových kotoučů použitých z TDI 14" kola nedáš! Tak, tak A těhlice se měnit nemusí? Je stejná pro oba průměry kotoučů?
Listopad 27, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny? výměna jde,počítej komplet brzdiče,štíty kotoučů a hlavně kola min. 15",na tento typ brzdových kotoučů použitých z TDI 14" kola nedáš! Tak, tak A těhlice se měnit nemusí? Je stejná pro oba průměry kotoučů? Jo, těhlice by měla být stejná. Upraveno Listopad 28, 200717 r od Komárek
Listopad 27, 200717 r Mam Octavii I , 1,6, 75kW,1997. Jsem pred vymenou kotoucu. Jsou tam na 14 kola o prumeru 256mm. Kdyz chci pouzit prumer 280, co je tam jeste za zmenu? Jine trmeny? výměna jde,počítej komplet brzdiče,štíty kotoučů a hlavně kola min. 15",na tento typ brzdových kotoučů použitých z TDI 14" kola nedáš! Tak, tak A těhlice se měnit nemusí? Je stejná pro oba průměry kotoučů? jo je stejná,to je jako by chtěl mít na každou motorizaci jinou rozteč na kolech myslím ale že to nebude nejlevnější!
Listopad 28, 200717 r A těhlice se měnit nemusí? Je stejná pro oba průměry kotoučů? jo je stejná,to je jako by chtěl mít na každou motorizaci jinou rozteč na kolech myslím ale že to nebude nejlevnější! OK už budu zase chytřejší. Já nevěděl jak to páni technici vymysleli. ??? Fačko stejná motorizace 2 rozteče.
Listopad 28, 200717 r Prosím vás, co to tady trousíte za hlouposti. Že těhlice z brzd 256 a 280 mm je stejné??? Vůbec ne. Pak další hovadina, měnit brzdiče? A proč pak, vždyť všechny Octavie kromě 110 a 132 kw mají brzdiče FS-III!!!! Tak že ty jediné zůstávají. Jinak těhlice jsou větší, pokud se z nich vyndají náboje, musí se dát nové ložiska a samozřejmě nové kotouče 280 mm. I brzd. desky jsou stejné.
Listopad 28, 200717 r Prosím vás, co to tady trousíte za hlouposti. Že těhlice z brzd 256 a 280 mm je stejné??? Vůbec ne. Pak další hovadina, měnit brzdiče? A proč pak, vždyť všechny Octavie kromě 110 a 132 kw mají brzdiče FS-III!!!! Tak že ty jediné zůstávají. Jinak těhlice jsou větší, pokud se z nich vyndají náboje, musí se dát nové ložiska a samozřejmě nové kotouče 280 mm. I brzd. desky jsou stejné. To jsem si myslel taky ale nebudu se hádat když nevím. Ty to musíš vědět, jak jsem jinde četl tak jsi jich už několik měnil v souvislosti se stržením závitu pro čep brzdiče. Není tak?
Listopad 28, 200717 r Prosím vás, co to tady trousíte za hlouposti. Že těhlice z brzd 256 a 280 mm je stejné??? Vůbec ne. Pak další hovadina, měnit brzdiče? A proč pak, vždyť všechny Octavie kromě 110 a 132 kw mají brzdiče FS-III!!!! Tak že ty jediné zůstávají. Jinak těhlice jsou větší, pokud se z nich vyndají náboje, musí se dát nové ložiska a samozřejmě nové kotouče 280 mm. I brzd. desky jsou stejné. To jsem si myslel taky ale nebudu se hádat když nevím. Ty to musíš vědět, jak jsem jinde četl tak jsi jich už několik měnil v souvislosti se stržením závitu pro čep brzdiče. Není tak? Ano, je to tak. Už jsem nějaké to auto předělával. Na své auti jsem dával RS 312 mm brzdy. A ty bývalé 280 mm jsem montoval Krysarovi na jeho Octu 1,6 74 kw.
Listopad 28, 200717 r Prosím vás, co to tady trousíte za hlouposti. Že těhlice z brzd 256 a 280 mm je stejné??? Vůbec ne. Pak další hovadina, měnit brzdiče? A proč pak, vždyť všechny Octavie kromě 110 a 132 kw mají brzdiče FS-III!!!! Tak že ty jediné zůstávají. Jinak těhlice jsou větší, pokud se z nich vyndají náboje, musí se dát nové ložiska a samozřejmě nové kotouče 280 mm. I brzd. desky jsou stejné. To jsem si myslel taky ale nebudu se hádat když nevím. Ty to musíš vědět, jak jsem jinde četl tak jsi jich už několik měnil v souvislosti se stržením závitu pro čep brzdiče. Není tak? Ano, je to tak. Už jsem nějaké to auto předělával. Na své auti jsem dával RS 312 mm brzdy. A ty bývalé 280 mm jsem montoval Krysarovi na jeho Octu 1,6 74 kw. A jak spokojenost? jsou ostřejší? Co tak stojí těhlice.
Listopad 28, 200717 r Jasně že jsou ostřejší. Proto jsme to všichni dělali, ne? Zeptej se přímo Krysare, jak je spokojený. On totiž nelenil sednout do káry a montáž 280 mm brzd přijet 270 km až ke mě a 270 zpět ( Jaro, ahoj)! Logicky vzato: čím dál je činná plocha kotouče od jeho osy, tím větší je brzdný jeho účinek. Co stojí na trhu těhle z 1.9 tdi 81kw nebo třeba 1.8 92kw, to se zeptej kšeftařů s bouračkama. Dobrou zkušenost mám třeba s www.crosscar.cz Vím, že se jich všude válí tuny, stačí se jen pořádně podívat. Cena bude někde od 5 až 8 stovek / ks.Těhlice je jen kus litiny, tak že pokud není poškozena nárazem z boku (utržené oko pro kul. čep) nebo nějaký trouba nestrhne závit vodícího čepu brzdiče (viz jiné téma), tak z takové koupi nemusíš mít strach. Těhle si necháš opískovat od rzi, stříkneš je sprejem, nalisuješ nová ložiska s řádně očištěnými náboji. Náboje kol samozřejmě použiješ ty svoje původní. K tomu si pořídíš nové kotouče 280 mm + nové desky. Brzdiče při montáži jen pověsíš na kus drátu z pružinu, aby jsi nic nemusel odvzdušňovat. Napsáno je to raz dva. Ale teď záleží na tom, jaký máš k dispozici dílenský zařízení. Je třeba udělat si na soustruhu opěrné přípravky pro lisování ložisek a náboje, stahovák starého vnitřního kroužku ložiska z náboje, trojramenný stahovák na vytlačení poloosy z náboje, 12ti hranný 30 mm gola ořech, hlavně taky chuť do práce a tak dál... tak že, přestavbám zdar!
Listopad 29, 200717 r Jasně že jsou ostřejší. Proto jsme to všichni dělali, ne? Zeptej se přímo Krysare, jak je spokojený. On totiž nelenil sednout do káry a montáž 280 mm brzd přijet 270 km až ke mě a 270 zpět ( Jaro, ahoj)!Logicky vzato: čím dál je činná plocha kotouče od jeho osy, tím větší je brzdný jeho účinek. Co stojí na trhu těhle z 1.9 tdi 81kw nebo třeba 1.8 92kw, to se zeptej kšeftařů s bouračkama. Dobrou zkušenost mám třeba s www.crosscar.cz Vím, že se jich všude válí tuny, stačí se jen pořádně podívat. Cena bude někde od 5 až 8 stovek / ks.Těhlice je jen kus litiny, tak že pokud není poškozena nárazem z boku (utržené oko pro kul. čep) nebo nějaký trouba nestrhne závit vodícího čepu brzdiče (viz jiné téma), tak z takové koupi nemusíš mít strach. Těhle si necháš opískovat od rzi, stříkneš je sprejem, nalisuješ nová ložiska s řádně očištěnými náboji. Náboje kol samozřejmě použiješ ty svoje původní. K tomu si pořídíš nové kotouče 280 mm + nové desky. Brzdiče při montáži jen pověsíš na kus drátu z pružinu, aby jsi nic nemusel odvzdušňovat. Napsáno je to raz dva. Ale teď záleží na tom, jaký máš k dispozici dílenský zařízení. Je třeba udělat si na soustruhu opěrné přípravky pro lisování ložisek a náboje, stahovák starého vnitřního kroužku ložiska z náboje, trojramenný stahovák na vytlačení poloosy z náboje, 12ti hranný 30 mm gola ořech, hlavně taky chuť do práce a tak dál... tak že, přestavbám zdar! Dík za info. Celkem vyčerpávající. Práce se nebojím, jen ten čas. Soused má lis a ložiska dělá běžně. Po těhlicích se mrknu na vrakáč, celkem solidní chlapík i ceny přijatelné uvidím co za ně bude chtít. Kotouče mám zánovní tak to nespěchá. Aspoň se na to v klidu připravím a popřemýšlím o zadní s kotoučema.
Listopad 29, 200717 r Mám tady komplety z TDi 66kw. Kotouče,desky,těhlice,prostě jen namontovat a jet. Ložisko jedno přes půl roku starý a druhý ježdený asi 14dní,pak jsem měnil za 1.8T brzdy. Tak když budeš mít zájem,tak napiš
Listopad 29, 200717 r Mám tady komplety z TDi 66kw. Kotouče,desky,těhlice,prostě jen namontovat a jet. Ložisko jedno přes půl roku starý a druhý ježdený asi 14dní,pak jsem měnil za 1.8T brzdy. Tak když budeš mít zájem,tak napiš To jsou 280? z 66kw?
Prosinec 3, 200717 r Jasně že jsou ostřejší. Proto jsme to všichni dělali, ne? Zeptej se přímo Krysare, jak je spokojený. On totiž nelenil sednout do káry a montáž 280 mm brzd přijet 270 km až ke mě a 270 zpět ( Jaro, ahoj)!Logicky vzato: čím dál je činná plocha kotouče od jeho osy, tím větší je brzdný jeho účinek. Co stojí na trhu těhle z 1.9 tdi 81kw nebo třeba 1.8 92kw, to se zeptej kšeftařů s bouračkama. Dobrou zkušenost mám třeba s www.crosscar.cz Vím, že se jich všude válí tuny, stačí se jen pořádně podívat. Cena bude někde od 5 až 8 stovek / ks.Těhlice je jen kus litiny, tak že pokud není poškozena nárazem z boku (utržené oko pro kul. čep) nebo nějaký trouba nestrhne závit vodícího čepu brzdiče (viz jiné téma), tak z takové koupi nemusíš mít strach. Těhle si necháš opískovat od rzi, stříkneš je sprejem, nalisuješ nová ložiska s řádně očištěnými náboji. Náboje kol samozřejmě použiješ ty svoje původní. K tomu si pořídíš nové kotouče 280 mm + nové desky. Brzdiče při montáži jen pověsíš na kus drátu z pružinu, aby jsi nic nemusel odvzdušňovat. Napsáno je to raz dva. Ale teď záleží na tom, jaký máš k dispozici dílenský zařízení. Je třeba udělat si na soustruhu opěrné přípravky pro lisování ložisek a náboje, stahovák starého vnitřního kroužku ložiska z náboje, trojramenný stahovák na vytlačení poloosy z náboje, 12ti hranný 30 mm gola ořech, hlavně taky chuť do práce a tak dál... tak že, přestavbám zdar! Ostrejsi je slaby slovo Dozadu Milan (ahoooj! A dik:) ) daval Zimmermanny + Ferodo desky, brzdy jsou proti puvodnim hrackam z anglicaku uplne nekde jinde, spolecne s powerflexem a Bilstein tlumicema mi to vyhovuje, jasne, nekdy bych snes jeste vetsi brzdy, ale tady vim, ze ten pedal je tvrdsi a brzdi to, kdyz na to slapnu poradne, brzdi to jako krava. Precejen 1,6 je lehoucka. Jinac Milane, minulej tyden sem koupil mikrak, neuveritelny coz? Pokecame...
Prosinec 3, 200717 r No na jaře jsem hodil nové kotouče, desky tak se zatím do toho nehrnu. Zkusím sehnat těhlice a kdyby odešlo ložisko (240tkm je už dost) tak mě to nakopne k výměně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.