Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

jel jsem s tou 1,4Tsi v Touranu a ten je ještě o dalších 100kg těžší než OII a nebylo to špatné, docela mě překvapil, že se nemusel až tak vytáčet jak jsem čekal. Ale pokud budeš chtít jet na hraně, tak tam ten objem chybí to je jasné, např táhlé stoupání na dálnici s plným plynem. Ale kde a hlavně kdy to dnes využiješ?

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 :)

byl bych opatrnej. silnější verze má 170 koní a cituju " Výsledkem tohoto unikátního řešení je kompaktní lehký agregát o objemu jen 1,4 l, jehož parametry jsou však srovnatelné s nepřeplňovaným zážehovým motorem o objemu 2,3 l, přičemž ovšem jeho spotřeba je o pětinu nižší!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl bych opatrnej. silnější verze má 170 koní a cituju " Výsledkem tohoto unikátního řešení je kompaktní lehký agregát o objemu jen 1,4 l, jehož parametry jsou však srovnatelné s nepřeplňovaným zážehovým motorem o objemu 2,3 l, přičemž ovšem jeho spotřeba je o pětinu nižší!"

jenze v OII ma byt 90Kw verze a v nove FRS mozna prostredni varianta cca103Kw ale 1,4 bude urcite lepsi jak 1,6FSi..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 :)

No nemáš pravdu-zajezdil jsem si s Golfíkem Variantem 1.4 TSI 125kW a těch jeho 170 koníků je úplně stejných jako mojich 160 v mý Okině.Samozřejmě jsme nepořádali žádné závody ani měření ale pocitově jedou oba motory stejně.Kamarád jezdí s tímto Golfem po Praze za 7,6l a je nadčený protože předtím měl Boru VR5 2,5 a s tou jezdil za 11l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nemáš pravdu-zajezdil jsem si s Golfíkem Variantem 1.4 TSI 125kW a těch jeho 170 koníků je úplně stejných jako mojich 160 v mý Okině.Samozřejmě jsme nepořádali žádné závody ani měření ale pocitově jedou oba motory stejně.Kamarád jezdí s tímto Golfem po Praze za 7,6l a je nadčený protože předtím měl Boru VR5 2,5 a s tou jezdil za 11l.

Souhlas,před hodinkou mě kamarád provezl novým služebákem,kterýho dnes dostal-Golf V Variant 1,4 TSI-prostřední verze se 103 kW a musím říct,že to jede hodně dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
to bude konec klasiky 1,9 TDi :rip:

Souhlas...taky mě to mrzí že ty 1.9TDi končej.Každá mi najela mraky km a v pohodě,před nima smekám,pochybuju že tu 1.9TDi někdy něčim nahraděj.

Jedinej větší problém s nima za moji éru 1.9TDi(at ve VW nebo Škodovce)od roku 1994 až do teď bylo u prvního PD motoru u Passata 1.9TDi-PD 85kw mi motor přestal mazat hned něco kolem 14.000km,prý ty první byli nějaká vadná série,tak ho vyměnily a v pohodě makal až do skorem 400.000km jako ty všechny ostatní.

Doufám že to nedopadne s těma motorama jako u Peugeota,tam ty staré klasiky 1.9D(TD),2,1TD apod.byly jedny z nejlepších diesel.motorů na světě v éře 205,305,405,605,to byli nesmrtelný motory,pak přešli na to jejich HDI a co vim teda o kamaráda kterej Peugeoty střídal jak boty,tak prej to jsou dobrý zmetci urachtaný,ten Peugeoty tahal několik let z německa na kšeft a i jako bořiny a ted řikal že z HDI by si Peugeota jako svý auto nikdy nekoupil a to tak před 10lety nedal na diesel.Peugeoty dopustit,na ty mu nikdo nesměl sáhnout.

Uvidíme co ty CR od VW.

Já ještě ted dokud se ty 1.9TDI dělaj obměnim tak 3x Oct.II(už mám na nich taky dost najeto) zas za 1.9TDi a pak mi už asi hold nezbyde nic jiného než CR,ale po zkušenosti z koncern.motorem 2.0TDi nemám moc velkou důvěru v nové motory od VW.

Vůbec nejradši bych byl kdyby do toho novýho Supa kterýho si chci pro sebe koupit narvali 3.0TDi,neváhal bych ani vteřinu....mám známý hotelový řidiče kterýho ho maj v A6,maj už někteří na nich najeto kolem 260.000km a v pohodě,jen u jedné té A6 z 8ks které tam maj měnily kolem 150.000km turbo,jinak vůbec nic,jen údržba.Nebo aspoň tu 2.7TDI,ta by mi bohatě stačila na toho Supíka.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...