Přejít na obsah

black007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    271
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

Návštěvy profilu

1 440 zobrazení profilu

Oznámení black007

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. čidlo je v pátých dveřích integrované v zámku.... Black
  2. Opravdu výškový rozdíl není tragický. Schránka u spolujezdce chybí, např. na reflexní vestu a jiné věci. Přijdeš i o dvě odkládací prohlubně navrchu sedaček, ale já je nepoužíval,tak to mě nemrzí.
  3. Tímto děkuji Joskovi za zapojení a zprovoznění el. předních sedaček. Co se týká montáže, nejvíce práce je dotažení napájení k sedačkám, k sedadlu řidiče ještě 2 CANy. Jinak sedadlo spolujezdce bez paměti potřebuje jen napájení. U řidiče je potřeba zapojit řídící jednotku a zaregistrovat do gateway. Všechno ostatní nastavení je již uživatelské. Paměti chodí, dokonce i spárování s klíčky. Mám MR 2005,nový typ gateway tak si myslím,že ani u novějších MR by neměl být problém. Black
  4. koukal jsem, že škodovka prodává jen redukci z jednoantény na dvoj... http://www.skoda-auto.cz/cze/service/accessories/pages/accessories.aspx?id=1Z0051551&searchcat=0000000139&ref=%3fc%3d0000000139%26p%3d1
  5. pokud nechceš kódovat a chceš aby světýlka svítily po otevření dveří napojil bych to na středové osvětlení interiéru,které se ti rozsvítí po otevření dveří.
  6. Tak jsem to dneska vyřešil.to schéma jsem včera už taky zkouknul.pro osvětlení jeden spínač,pro zamykání kufru druhý. konektor totálně zoxidovanej,nevím proč přez něj není gumová čepička,protože do něj stéká kondenzující voda, např z oroseného okna pátých dveří.uvnitř zámku tři malé piny. jeden uhnilý úplně,druhý visel na vlásku. tak jsem opatrně z boku konektoru vyfézoval vrtačkou drázku,abych se dostal na zdravé konce pinů.doletoval jsem tam zlacené piny z nějaké staré karty z pcčka ) Stačí i jiné piny z čehokoli,aby byly podobné těm původním.pak jsem piny a odfrézovanou díru z boku zalepil tavnou pistolí a zámek namontoval.vše funguje jak má
  7. poslední dobou mi přestalo svítit osvětlení v kufru a při otevření kufru prostředním tlačítkem a jeho zavření se již sám nezamkne. otevřené páté dveře ale maxidot zobrazuje správně.žárovky jsou ok, pojistku jsem v manuálu žádnout pro osvětlení kufru a zámek nenašel.jinak při odeknutí a zamknutí auta páté dvěře normálně odmykají a zamykají.jsou v zámku dva mikrospínače,jeden pro maxidot a jeden pro osvětlení? nesetkal se tady s tím někdo?
  8. zatřel jsem to 2 x lakovou tužkou.a poté jsem pod hlavy šroubů ještě zamáznul silikon.tak snad to vydrží.origo se s tím taky určitě moc nepářou....
  9. pěkná práce ale jsou docela dost nízko,takže se budou hodně špinit. při té ceně je to z hlediska jakékoliv úspory paliva či výbojek do xenonů absolutně nerentabilní investice.zde v bazaru se nechá koupit výbojka do xeba za cca 600,- a při její výdrži je skoro nesmrtelná,jen po čase se vysvítí.xena žerou skoro polovinu co halogeny.nehledě o to,že pak vůbec nemusíš řešit co ti svítí,jestli jen denní světla či potkávačky.pro toho,kdo má halogeny to má trochu smysl,v kombinaci s xenama to nic moc nepřináší.ale asi sis fakt vyhrál,vypadá to dobře. a copak ti to tam stojí na dvorku vedle auta, Hornet 600?
  10. copak na O II liftbacku to ještě jde. ale na Superbu I to vypadá fakt otřesně. hlavně jízdní vlastnosti nic moc,prostě taková vysoká koza...
  11. chlapi,Vaše problémy mimo facelift si dejte do jiného tématu.tady se člověk má dozvědět něco o faceliftu OII a né že (pardon) nějakej jouda kupuje 4x4. spíš by mě zajímalo,jestli už konečně někdo má reálné foto OII faceliftu... na netu jsou zatím pořád jen fotomontáže.
  12. problém to není,je to vlastnost.napřed našteluješ levé,které se hýbe i s pravým a potom našteluješ pravé. je to asi z důvodu,když si hneš se sedačkou nahoru a nebo dolů,aby jsi zrcátka dokorigoval jen nastavením levého...
  13. to nebude výrobek Škoda-auto... stačí jen koupit znáček škoda s proužkem bez označení motorizace a sehnat někoho s gravírkou či CNC frézkou...taky jsem kdysi o tom uvažoval,že bych tam do toho dal nějaký nápis.
  14. black007

    Moto vs auto

    hezky jsi nás rozškatulkoval.ale minimálně jsi tam dvě kategorie vynechal.... nejde jen o motorkáře,jde prostě o lidi a řidiče, buďto jsi slušnej a nebo prase.buď máš štěstí a nebo smůlu.tak to chodí i v životě,nejen za volantem a řidítkama. hodně šťastných kilometrů všem dárcům orgánů nejen za řidítkama,ale i za volantem :kol-90:
  15. mělo by stačit 100 km, max 200. 400 - 500 už je docela dost.taky záleží v jaké stavu máš kotouče.
×
×
  • Vytvořit nový...