Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

no můj známej co mám přes něj žluťáka v rámci hovoru o tom do čeho bych chtěl jít až ho doplatim (jaro 08) - ptal sem se na možnost referentských O II RS nebo SCOUTů :) - mluvil o nějakých O II RS co jezdily ve Francii v rámci sponzoringu Tour de France se zvýšeným výkonem přes 200 koní (z toho usuzuju spíš na benzín), snad mají i jiné přední sedačky :feve: a část z nich by se měla dostat přes MB na trh jako referentské car.... nic jiného zatím nevím, ani jestli jde o kombajn, ani o barvě....má se ozvat nějak před koncem roku s podrobnostmi ;)

No fakt tezko rict, ale vim ze Skoda na ruznych akci, hrde pise "Seriovy vuz 2.0 TFSI 147kw". A pokud jsou to oficilani vozy od Skoda auto, nevim k cemu by zvysovali ten vykon. Ty cyklisti zas tak rychle nejedou.

ok, nechám se překvapit ;) , pak napíšu

Taky by mě to zajímalo :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska se mi konečně podařilo projet se s novou A4,ale hlavně mi šlo o nový 2.0TDI-CR 105kw.

První dojmy s TDI-CR

1.Citelné snížení hluku už od studen.motoru (studený common-rail bych přirovnal k zahřátému TDI-PD)

2.Pořádný zátah se oproti 2.0TDI-PD snížil z 2500ot.tak na 1800ot to opravdu zabere jak bejk,přitom už tak nekope jak PD,nástup je plynulejší a motor celkově pružnější.

3.Absolutně nejsou cítit žádné vibrace od motoru do kabiny,pedál spojky se při jakých-koli rozjezdech ani malinko nezachvěje,spojka neni tak citlivá jako u PD,prostě neni to takovej chrchel jako PD.

4.Úplné ostranění dunivých hluků.

5.Největší snížení hluku už u zahřátého motoru jsem pocítil ve vyšších a vysokých ot.,zatim co PD řve jak zběsilý,chrčí duní atd. CR jen zabzučí bez vibrací,to je fakt perfektní a asi ta největší hluková změna.

Jediné co mě zarazilo a nečekal bych to,bylo když jsme asi po 20-25km zastavily u benzínky,chtěl jsem si to tam v klidu prolést apod.,po 15min.prolízání jsem usednul za volant otočil klíčkem a při startování teplého motoru to nakopnulo celý auto jak se zaklepal,což mi připadalo jako když jsem měl kdysi u starého TDI zavodněnej naft.filtr.To naopak když jsem startoval studenej motor když jsme vyjíždeli nabylo cítit vůbec nic.

Pak taky spotřeba,no musim brát že auto mělo jen 734km a to bylo najeto určitě jen při zkušebkách kdy navíc každej zkouší co to umí,protože jsem se pod 7,9 za boha nemohl dostat.

Hlavně aby to už začali dávat i do jiných modelů a lidi to začali hodně kupovat a najíždět nějaké ty km,aby se taky projevila spolehlivost CR případně nějaké ty neduhy,protože po zkušeností ze současnýma 2.0TDI-PD už budu velmi opatrnej na koupi TDI od VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkoušel jsi to za tepla startovat víckrát ?

JirkaK:Jasně zkoušel ještě pak u salónu a taky nakopnul i když možná malinko méně než u té pumpy.Za to studenej start.je perfektní to naskočil nádherně měkce.

Tak ono jde o první generaci těchto motorů takže je určitě budou vždy náběhem nových model.roků vylepšovat jako tomu bylo vždycky (teda až na současné 2.0TDI-PD) to moc nevylepšovali.

Cosby:Nevim teda,já vždy radši jezdil s 1.9TDi takže s 2.0TDi já osobně mám najeto fakt minim.km,ale vždy mi připadla pod 2000ot.dost líná a teprve k blížícím se 2500ot.to začalo pořádně tahat jak se na 2.0TDi slušelo,což u CR se toto dostavuje mnohem mnohem dříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsi to měl za 2,0 TDI že ti zabíralo při 2500ot???Mi tedy začínal na 1800ot

Jo ono to zabira uz od 1800 ot., ale takovy citelny nastup (zatlaci do sedadel) je opravdu az od nejakych 2400 ot +- (kdyz to porovnam se starym 1.9 jak v 81 kW nebo 96 kW - tam to citelne tlači do sedacek uz od 1800 ot. ale brzo vadne, kdezto tady ten 2.0 jde za plynem o dost dele). Nez jsem koupil 2.0 tak jsem si jich vyzkousel asi 7 a vsechny se chovaly uplne stejne! Zkousel jsem je proto, ze hned pri prvnim svezeni se mi to zdalo slabe a ten nastup od tech 2400 mi pripadal ze je neco v neporadku. Dneska mi to uz ani neprijde a je to jen o tom, naucit se s timto motorem jezdit a pouzivat plyn. Jsem taky zvedavy na tu CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a viete niekto kedy sa tie motory budu davat uz aj do oktavie?

Respektive je tu rec o 2litiri, a co 1,9?

uvazujem totiz o automate a tam neviem ci mi treba 2liter tak ci onak to bude uz o inom jazdeni a niekde treba usetrit ale ved prijmem vas nazor ak mate k tomu co povedat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

si davam otazku ci auta na testovanie "pro cesanu" nestavaju v pilotnej hale skor ako ich zbastlia priamo na linke za ucasti xy delnikov cez ktorych sa moze dostat info von... Teda aspon tak mi to bolo vysvetlene ked som sa obsmietal okolo novej Fabie v pilotnej hale koncom roka 2006.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

si davam otazku ci auta na testovanie "pro cesanu" nestavaju v pilotnej hale skor ako ich zbastlia priamo na linke za ucasti xy delnikov cez ktorych sa moze dostat info von... Teda aspon tak mi to bolo vysvetlene ked som sa obsmietal okolo novej Fabie v pilotnej hale koncom roka 2006.

Tak na hale třeba staví auta jen utajená. Sériová OII jen s jinym motorem může jet linkou. Kolik dělníku pozná CR motor ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak že by mi A4 přišla takovej skok oproti Oct.II.....,ta nová ano..je to hold zas něco nového,ale ta předchozí(vlastně ještě asi i soušasná) to bych dost oponoval.Bratranec jí má z 2006 1.9TDI 85kw a když jsem s ním kolikrát jel a i řídil tak mi to jako lepší auto moc nepřipadlo,já bych jí suveréně srovnal s Oct.II bez mrknutí oka.

S tou hlučností je pravda že jsou tižší,ale to je tim že má motory uložené podel a to je kurva rozdíl,tam ten hluk utíka do stran a ne ke kabině.

Známý kluci co měli ty Passaty co jsem měl ještě já z 2003 kde byl motor uložen taky ještě podel a ted přesednuli do toho nového Passata kde už je uložen napříč jako v Oct.II,tak taky první co řekli bylo že je podstatně hlučnější než ten starej Passat.

Když vemu toho Passata co jsem měl z 2003 tak tam třeba mezistěna mezi motorem a kabinou byla daleko užší a víc promáčklá do kabiny než třeba nyní u Oct.II a to byl Passat tižší.Zas ale výhoda aut s motorem uloženym napříč jsou lepší jízdní vlastnosti,hold motor za nápravou dáva tomu autu lepší stabilitu než ty s podel ulož.motorem skorem před nápravou,tam tomu moc nepomáhá ani ty jejich komplikované nápravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvědavej jak si rozbiju hubu tentokrát.....objednal jsem před koncem roku 3ks té nové A4 s tim 2.0TDI-CR.(respektive kvůli tomu CR jsem do toho šel)

Chtěl jsem prvně zas vzít na obměnu 2 ks Oct.II 1.9TDi,prostě ty stejné co mám v součastnosti,ale zaprvé tam žádné změny min.rok ještě nebudou,natož Common-Raily a pak když mi přes toho mého známého prodejce nabídnul jejich šéf prodeje při odběru 3ks A4 najednou slevu na 1ks=144.000kč + 2.pakety zadarmo,což je sleva obvzlášt na nový model auta více než výborná.

Takže budu mít: 3ks A4,2.0TDI-CR,šedá křemen metal.(druhá šedá Meteor a třetí modrá Aruba),Paket Light(Adapt.xenony plus s diod.denními potkáv.světlomety,osvětlení pod vnějš.zrcátky,pod vnějš.klikami,vnitř.klikami,efekt.osvětl.střed.panelu,prostor.pro nohy),Paket vnějších leštěných prvků,Paket Audi ExclusiveI(Sport.sedadla kůže-Alcantara,18"-5.paprsk.desing.kola,dřev.dekor Laurel v kombi.s leštěn.prvky,multifunk.volant),Nezávislé topení. Tak za toto vozidlo mám cenu následující: základ.cena bez příplatků a po slevě 783.400,- +paket Audi Exclusive 129.700,-,Nezávislé topení 39.000,-,ostatní pakety jsou zdarma takže konečná cena = 952.100,-,což si myslim že neni vůbec špatné.

A co hlavně taky rozhodlo v rozhodování vůbec ty A4 vzít bylo když mi ten šéf prodeje řekl že sepíšeme tzv.předběžné leasing.smlouvy nyní,což bylo v pátek 28.12.a kdyby ty auta přišly třeba až v červnu tak mi poběží ještě normál.3.letej leasing,což po tomto oznámení už jsem neváhal.To samé jsem chtěl po prodejci ve vedlejšim škoda salóně vzdáleném 20m a ten mi arogantně řekl že to nejde a že se můžem bavit ještě o leasingu na 3.roky tak u aut co maj momentálně na skladě.Zkusil jsem to pak ještě u třech prodejců Škoda a u všech jsem slyšel NE.To teda nevim jak to že to u toho prodejce Audi normálně šlo,sám jsem se divil,jen mi řekl že to je normální,že leasingy vždy sepisujou při objednání auta a pak je nechaj otevření a jakoby pozastavení a že to tak normálně funguje a to samé u stejné leasingovky akorát že u prodejce Škoda nejde......tak tomu nerozumim.Kdyby mi bejvali vyšli vstříct tak jsem o Audi možná ani nazavadil a objednal 3ks Oct.II Combi v plný palbě a měli kšeft.

Každopádně jsem zvědavej na ty 2.0TDI-CR motory,doufám že nedopadnu jak u 2.0TDi-PD.Ta jedna Audi je pro mě osobně tak jsem zvědav jakej to bude držák.Měli by přijít za cca 15-max16.týdnů,což vychází nějak na začátek Dubna,tak počítám že koncem roku už bude na nich naběhnuto něco kolem 80-90.000km,tak to bud si to příští rok touto dobou už budu házet nebo......uvidíme.Snad jsem neudělal chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj Q7 je bomba,až na tu cenu :huh: ,to tak za ty tři A4 bych si možná jednu slušnou Q7 pořídil.To už je bohužel nad mé síly dát za jedno jediné auto takový prachy.

Zrovna když jsem ty A4 objednával tak jsem si do jedné Q7 na saloně vlezl a nechybělo moc a volali na mě ostrahu jak mě z ní nemohly dostat. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvědavej jak si rozbiju hubu tentokrát.....objednal jsem před koncem roku 3ks té nové A4 s tim 2.0TDI-CR.(respektive kvůli tomu CR jsem do toho šel)

Chtěl jsem prvně zas vzít na obměnu 2 ks Oct.II 1.9TDi,prostě ty stejné co mám v součastnosti,ale zaprvé tam žádné změny min.rok ještě nebudou,natož Common-Raily a pak když mi přes toho mého známého prodejce nabídnul jejich šéf prodeje při odběru 3ks A4 najednou slevu na 1ks=144.000kč + 2.pakety zadarmo,což je sleva obvzlášt na nový model auta více než výborná...

Tak to gratuluju!! :palec2: Doufam ze nam svoje prirustky pak hned predstavis!! ;)

No jo Skodovka si obcas hazi klacky pod nohy sama!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco jsem našel v testu VW Tiguan :

Přesto se Volkswagen této technologie držel zuby nehty a kouzlu Common-Railu začal podléhat teprve nedávno. Nyní tu máme první čtyřválcový TDI Common-Rail, což zní jako malá bomba. Že by nasazení 2,0 TDI CR znamenalo ze strany Volkswagenu obrácení kormidla dějin vpřed, zpátky ni krok? Narovinu říkám, že se k ničemu takovému nedošlo.

2,0 TDI CR je určitě jiný a lepší než PD, ale dramatická změna nenastala. Po prvním nastarování jsem musel uznat, že zejména za studena se motor projevuje citelně klidněji a jemněji než jeho vývojový předchůdce, určitě jsem ale ani na chvíli netápal, zda jsem omylem nesedl do benzinové verze. Tento posun dává naději, že by i při jízdě mohl být motor klidnější a tišší, zde už ale velký posun nenastal. Projev motoru je ve všech režimech lepší, ale jen nepatrně, pořád jej musím hodnotit jako relativně tvrdý a hlučný. Volkswagen jej zejména nezbavil mě tak protivného dunění ve středních a vyšších otáčkách, o jemnosti jiných commonrailů si v TDI CR prostě můžete nechat jen zdát. Nechci, aby to vyznělo negativně, jakýkoli pozitivní vývoj je třeba ocenit, jen se snažím důrazně upozornit na to, že 2,0 TDI CR není svým chováním nějaký úplně jiný motor. Typické charakteristiky TDI jiný rozvod nezastřel, jen lehce utlumil. Pro nějaký konečný soud si ale nechám ještě volný prostor - na vnímání hlučnosti motoru má velký vliv jeho uložení, odhlučnění atp. a to nemusí být v Tiguanu úplně stejné jako u jiných VW. Jasnou informaci tedy přinese např. až nasazení TDI CR do auta, kde bylo a bude možné vyzkoušet i PD verzi, např. v Passatu...

TAK NEVÍM .........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...