Mates_XIV Vloženo 27. leden 2008 Vloženo 27. leden 2008 Uvidíme jak to bude jezdit. Já jsem spíš na benzín. PD má dobrej tah a co jsem jezdil s CR motory jsou takový měkčí v charakteristice motoru. Citovat
MichalF Vloženo 27. leden 2008 Vloženo 27. leden 2008 Uvidíme jak to bude jezdit. Já jsem spíš na benzín. PD má dobrej tah a co jsem jezdil s CR motory jsou takový měkčí v charakteristice motoru. Jak ktery Citovat
Seth Vloženo 28. leden 2008 Vloženo 28. leden 2008 Viděl jsem tam další dvě .... předseriový model Citovat
George Couser Vloženo 4. Únor 2008 Autor Vloženo 4. Únor 2008 Tak TDI-CR pro RS má náběh do výroby 22.KT/08 a 40 KT/08 potom 1.6TDI a 1.4TSI. Citovat
karlos3 Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 http://www.autorevue.cz/default.aspx?serve...p;article=14539 Citovat
asua Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 Pekne to tam pise - "nahradi starnouci motor 2.0 TDi a archaicky agregat 1.9 TDi". Jsem zvedavy na to 1.4 TSi jestli je to takova supa jak se vsude pise. Citovat
black007 Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 (editace) 1.4 TSi určitě šupa bude, hlavně finanční Editováno: 4. Únor 2008, autor: black007 Citovat
asua Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 1.4 TSi určitě šupa bude, hlavně finanční No jak tomu budes slapat na krk tak to bude zrat i travu okolo cesty. Octa je na ten motor (byt konove dost dimenzovany) moc tezka! Citovat
TomasB Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 to hovno pojede a brzo půjde do kopru ne,ne, objem nenahradíš Citovat
Marios Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 AR to obšlehlo z garáže od jednoho nejmenovaného zdroje, který tam to fórum na AR drží hóóódně nad vodou. Citovat
Marios Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 Jinak já myslím, že ta 1.4 bude na octu v pohodě a travu kolem cesty to zrat urcite nebude pokud s tim nekdo nebude jezdit jak s WRC... Citovat
Rass Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 (editace) jel jsem s tou 1,4Tsi v Touranu a ten je ještě o dalších 100kg těžší než OII a nebylo to špatné, docela mě překvapil, že se nemusel až tak vytáčet jak jsem čekal. Ale pokud budeš chtít jet na hraně, tak tam ten objem chybí to je jasné, např táhlé stoupání na dálnici s plným plynem. Ale kde a hlavně kdy to dnes využiješ? Editováno: 4. Únor 2008, autor: Rass Citovat
vorlajz Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 Citovat
Nexus Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 tak já bych tam benzin vubec nedával Pablo Citovat
MichalF Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 tak já bych tam benzin vubec nedával Pablo Pac nevis co je dobry Citovat
Luke288 Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 byl bych opatrnej. silnější verze má 170 koní a cituju " Výsledkem tohoto unikátního řešení je kompaktní lehký agregát o objemu jen 1,4 l, jehož parametry jsou však srovnatelné s nepřeplňovaným zážehovým motorem o objemu 2,3 l, přičemž ovšem jeho spotřeba je o pětinu nižší!" Citovat
JasteR Vloženo 4. Únor 2008 Vloženo 4. Únor 2008 (editace) byl bych opatrnej. silnější verze má 170 koní a cituju " Výsledkem tohoto unikátního řešení je kompaktní lehký agregát o objemu jen 1,4 l, jehož parametry jsou však srovnatelné s nepřeplňovaným zážehovým motorem o objemu 2,3 l, přičemž ovšem jeho spotřeba je o pětinu nižší!" jenze v OII ma byt 90Kw verze a v nove FRS mozna prostredni varianta cca103Kw ale 1,4 bude urcite lepsi jak 1,6FSi.. Editováno: 4. Únor 2008, autor: JasteR Citovat
jirkaK Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 to hovno pojede a brzo půjde do koprune,ne, objem nenahradíš nahradíš ! Koukni se na Wankelův motor. Nesmíš se ovšem přitom koukat na spotřebu. Citovat
-Martin- Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 co se týče výkonu a krouťáku tak u toho CR bude uplně stejný jako je teď v RS, takže po stránce výkonu je jediný pozitivum, že by měl být o cca 10kg lehčí že ? Citovat
Luke288 Vloženo 5. Únor 2008 Vloženo 5. Únor 2008 jj, co wankel vydoluje z osmistovky (mam pocit) v RX8 Jaster- aha, o tom jsem nevěděl, že je tolik výkonových verzí a do oktávky se zas bude dávat jenom ta jebkózní Citovat
Rosta1.8 Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 ta 1.4 je podle mě dobrá tak do Fabči a Růma... do Okty to ce minimálně 1.8 No nemáš pravdu-zajezdil jsem si s Golfíkem Variantem 1.4 TSI 125kW a těch jeho 170 koníků je úplně stejných jako mojich 160 v mý Okině.Samozřejmě jsme nepořádali žádné závody ani měření ale pocitově jedou oba motory stejně.Kamarád jezdí s tímto Golfem po Praze za 7,6l a je nadčený protože předtím měl Boru VR5 2,5 a s tou jezdil za 11l. Citovat
jirka3 Vloženo 6. Únor 2008 Vloženo 6. Únor 2008 No nemáš pravdu-zajezdil jsem si s Golfíkem Variantem 1.4 TSI 125kW a těch jeho 170 koníků je úplně stejných jako mojich 160 v mý Okině.Samozřejmě jsme nepořádali žádné závody ani měření ale pocitově jedou oba motory stejně.Kamarád jezdí s tímto Golfem po Praze za 7,6l a je nadčený protože předtím měl Boru VR5 2,5 a s tou jezdil za 11l. Souhlas,před hodinkou mě kamarád provezl novým služebákem,kterýho dnes dostal-Golf V Variant 1,4 TSI-prostřední verze se 103 kW a musím říct,že to jede hodně dobře. Citovat
karlos3 Vloženo 23. Únor 2008 Vloženo 23. Únor 2008 (editace) to bude konec klasiky 1,9 TDi Souhlas...taky mě to mrzí že ty 1.9TDi končej.Každá mi najela mraky km a v pohodě,před nima smekám,pochybuju že tu 1.9TDi někdy něčim nahraděj. Jedinej větší problém s nima za moji éru 1.9TDi(at ve VW nebo Škodovce)od roku 1994 až do teď bylo u prvního PD motoru u Passata 1.9TDi-PD 85kw mi motor přestal mazat hned něco kolem 14.000km,prý ty první byli nějaká vadná série,tak ho vyměnily a v pohodě makal až do skorem 400.000km jako ty všechny ostatní. Doufám že to nedopadne s těma motorama jako u Peugeota,tam ty staré klasiky 1.9D(TD),2,1TD apod.byly jedny z nejlepších diesel.motorů na světě v éře 205,305,405,605,to byli nesmrtelný motory,pak přešli na to jejich HDI a co vim teda o kamaráda kterej Peugeoty střídal jak boty,tak prej to jsou dobrý zmetci urachtaný,ten Peugeoty tahal několik let z německa na kšeft a i jako bořiny a ted řikal že z HDI by si Peugeota jako svý auto nikdy nekoupil a to tak před 10lety nedal na diesel.Peugeoty dopustit,na ty mu nikdo nesměl sáhnout. Uvidíme co ty CR od VW. Já ještě ted dokud se ty 1.9TDI dělaj obměnim tak 3x Oct.II(už mám na nich taky dost najeto) zas za 1.9TDi a pak mi už asi hold nezbyde nic jiného než CR,ale po zkušenosti z koncern.motorem 2.0TDi nemám moc velkou důvěru v nové motory od VW. Vůbec nejradši bych byl kdyby do toho novýho Supa kterýho si chci pro sebe koupit narvali 3.0TDi,neváhal bych ani vteřinu....mám známý hotelový řidiče kterýho ho maj v A6,maj už někteří na nich najeto kolem 260.000km a v pohodě,jen u jedné té A6 z 8ks které tam maj měnily kolem 150.000km turbo,jinak vůbec nic,jen údržba.Nebo aspoň tu 2.7TDI,ta by mi bohatě stačila na toho Supíka. Editováno: 23. Únor 2008, autor: karlos3 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.