dava Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 po nastartování, když je auto studené motor perfektně naskočí, ale po asi cca 5 sec. chcípne. neudrží se volnoběh. když nastartuji podruhé ( vzápětí) tak je vše v pořádku a auto naskočí perfektně a nechcípne. když je auto studené, tak mi přijde, že se trošku zajíká, kdž sešlápnu plyn. co to může být? Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 Cekas nez se benzinove cerpadlo utisi - natlakuje a pak se vypne? Citovat
dava Vloženo 4. Prosinec 2007 Autor Vloženo 4. Prosinec 2007 Cekas nez se benzinove cerpadlo utisi - natlakuje a pak se vypne? čekám. ale je pravda, že když to udělám dvakrát po sobě ( otočím klíčkem do polohy před startováním ale nenastartuju a opakuju znova) tak to naskočí úplně bez problémů Citovat
stihacka Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 Žádný čekání než natlakuje čerpadlo není potřeba, motor musí běžet okamžitě, ale i tak je tam někde závada na netěsnosti benzínového vedení nebo něco okolo toho. Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 Žádný čekání než natlakuje čerpadlo není potřeba, motor musí běžet okamžitě, ale i tak je tam někde závada na netěsnosti benzínového vedení nebo něco okolo toho. Tak pozor pokud druhy den nastartuje ihned a nepocka na cerpadlo tak to jen tak hned nechytne - to je uplne jasny - a neni to jen u tohoto motoru. Vse co se ohreje - tudis hadicky- tak vzplinovati benzin a radeji cekat nez se natlakujou a benzin se opet posune do nadrze - zpetne vedeni. Zpetne vedeni paliva co nemela napr. 120 a jiny typ toho vozidla ihned po nastartovani chcipla. Startovalo se bud na 2krat nebo se rucne nacepovalo. Ale spise lidi startujou - to chciplo a na podruhe to uz startovalo Citovat
stihacka Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 Tak pozor pokud druhy den nastartuje ihned a nepocka na cerpadlo tak to jen tak hned nechytne - to je uplne jasny - a neni to jen u tohoto motoru. Vse co se ohreje - tudis hadicky- tak vzplinovati benzin a radeji cekat nez se natlakujou a benzin se opet posune do nadrze - zpetne vedeni. Zpetne vedeni paliva co nemela napr. 120 a jiny typ toho vozidla ihned po nastartovani chcipla. Startovalo se bud na 2krat nebo se rucne nacepovalo. Ale spise lidi startujou - to chciplo a na podruhe to uz startovalo Hm, tak je to možný, já právě tak nějak podvědomě počkám až pohasnou všecky kontrolky a potom startuju... Citovat
Návštěvník Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 (editace) Hm, tak je to možný, já právě tak nějak podvědomě počkám až pohasnou všecky kontrolky a potom startuju... Jo jasne - RJ se kontroluje - stav - mam dojem jednotka ABS a Bagu tam probehne kratkej test funkcnosti - cidel a pod. U RJ motoru az se nastartuje. Comfort az se neco stane atd... Editováno: 4. Prosinec 2007, autor: Návštěvník Citovat
rolbař Vloženo 4. Prosinec 2007 Vloženo 4. Prosinec 2007 (editace) si sežeň te relé na palivové čerpadlo z novější verze, dotáhněte tam drát od dveřních spínačů a nemusíte na nic čekat a když k tomu přitáhnete žlutý od bagovky, tak při aktivaci bagů vám to odpojí palivo EDIT: dotyčný mám 2002 a tam už napojení na dveřní spínače je, takže čekat by neměl , pokud ovšem nemá v tahu mikrospínač ve dveřích řidiče a tím pádem se nespustí čerpadlo Editováno: 4. Prosinec 2007, autor: rolbar Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.