Přejít na obsah

problém při studeném startu - dušení


HONZA83

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte.

Předem díky za Vaše rady.

Možná benzín - změnit pumpu a do benzínu přidat velfobin , asi to na pumpě s tou vodou přehnali :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem takový znalec, ale v morotu je pouze 1 škrtící klapka? Resp. kde ji najdu a zda li ji mohu vyčistit sám bez návštěvy servisu. Jakým prostředkem se čistí, postačí základní sada nářadí? Můžete mi popsat její funkci nebo poslat nějaký obrázek, abych si udělal představu?

Díky

Je tu funkce hledat jinak také "search" po anglicku vpravo hore, zadat co hledám a nejdřív se podívám (zkus třeba "klapka", funguje to skoro jako na seznamu googlu apod.) ... :kol-132:

sorry, ale konkrétně na tuto otázku se tu odpovídalo snad ... ani radši nepočítat ... kol103:076:kol-129:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte.

Předem díky za Vaše rady.

Mam to same....vypozoroval jsem, ze mi to dela jen kdyz je vlhko (teplota kolem 0stC)....vodou v benzinu to nebude...taknuji jen u Benziny a nekdy to dela, nekdy ne...byly tu taky nazory na spatny zapalovaci modul....rikam dela to obcas....a kdyz se chci rozjet na sytic, tak pokud mu nedam 3000ot/min, tak skoro umre uplne....nejede a nejede....jakmile vypne sytic...vsechno v poradku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte.

Předem díky za Vaše rady.

Mam to same....vypozoroval jsem, ze mi to dela jen kdyz je vlhko (teplota kolem 0stC)....vodou v benzinu to nebude...taknuji jen u Benziny a nekdy to dela, nekdy ne...byly tu taky nazory na spatny zapalovaci modul....rikam dela to obcas....a kdyz se chci rozjet na sytic, tak pokud mu nedam 3000ot/min, tak skoro umre uplne....nejede a nejede....jakmile vypne sytic...vsechno v poradku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau, je potreba vycistit skrtici klapku... stejne problemy jsem mel taky, po vycisteni jsou zimni starty OK :)

ps: ...a do autorizovaneho servisu uz nejezdi :)

Tak jsem dnes volal do Škoda Tukas Praha a chtěl jsem vyčistit tu škrtící klapku jak jsi psal. K mému milému překvapení mi technik sdělil, že to bude stát 2000,- (2hod práce + spray) a co mi nejvíc potěšilo, že to bude bez záruky. Čili chápu to jako že přivezu jim auto, tam bude stát 2 hod., nic na tom neudělaj, já pak zaplatim 2000 a druhej den zjistim, že se nic nezměnilo a nemůžu to jít ani reklamovat. Zajímavé jednání v Tukasu. Doporučuji tam asi nejezdit. Teď nevim, kdo a kde mi to udělají. Nemáte někdo dobrý typ nebo známého v servisu? Nevim, zda to sám zvládnu. Nemám VAG. Díky za rady.

:help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V první řadě je třeba provést diagnostiku motoru,vyčíst pamět závad a potom řešit dál....Co tu píšete jsou akorát tak rady,jedna paní povídala ,ale žádná solidní rada,jen ,něco,jestli.Pamět závad v dnešní době vyčte skoro každý solidní garážník.V značkovém servise to stojí max 100kč a to si myslím,že na to každý máte,když máte na octavii....Teprve potom nastupuje konkrétní řešení a tehdy se rozhodnete,jestli to v servise necháte,nebo ne...Lidi,kde to stále žijete?????????Stále častěji se potkávám stím,jak je soukromník dražší než značkový servis....A to nemluvím o některých kvalitách provedených prací...Ulomeno co se dá,třeba hlavně u octavie II.....

Konkrétně si myslím,že auto bude vypisovat závadu 17705.A od toho plyne veškeré další řešení....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V první řadě je třeba provést diagnostiku motoru,vyčíst pamět závad a potom řešit dál....Co tu píšete jsou akorát tak rady,jedna paní povídala ,ale žádná solidní rada,jen ,něco,jestli.Pamět závad v dnešní době vyčte skoro každý solidní garážník.V značkovém servise to stojí max 100kč a to si myslím,že na to každý máte,když máte na octavii....Teprve potom nastupuje konkrétní řešení a tehdy se rozhodnete,jestli to v servise necháte,nebo ne...Lidi,kde to stále žijete?????????Stále častěji se potkávám stím,jak je soukromník dražší než značkový servis....A to nemluvím o některých kvalitách provedených prací...Ulomeno co se dá,třeba hlavně u octavie II.....

Konkrétně si myslím,že auto bude vypisovat závadu 17705.A od toho plyne veškeré další řešení....

Na diagnostice jsem to měl již dvakrát a ani jednou mi žádnou závadu v morotu nenašli (Okim Ústí). Z toho důvodu jsem se obrátil o radu sem.

Když jsi takový diagnostik, tak co znamená ta tvá uváděná chyba a jak ji řešit?

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na diagnostice jsem to měl již dvakrát a ani jednou mi žádnou závadu v morotu nenašli (Okim Ústí). Z toho důvodu jsem se obrátil o radu sem.

Když jsi takový diagnostik, tak co znamená ta tvá uváděná chyba a jak ji řešit?

Dík

Případnou závadu 17705 jsem tu už rozepisoval dosti obsáhle.Tak si ji tu někde najdi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Případnou závadu 17705 jsem tu už rozepisoval dosti obsáhle.Tak si ji tu někde najdi....

Projel jsem tvé příspěvky a témata a nalezl jsem pouze že 17705 je podružná chyba (hadice, atd.). Nejsem odborník, tak mi to neříká konkrétní možná opatření, či řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau, je potreba vycistit skrtici klapku... stejne problemy jsem mel taky, po vycisteni jsou zimni starty OK :)

ps: ...a do autorizovaneho servisu uz nejezdi :)

a ešte lepšie ju bude vymeniť za novú ak nepomôže čistenie a potom každého pol roka čistiť. U mňa po výmene pred rokom sa to ozvalo až teraz 1 krát ale ešte som nečistil /ide /

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V první řadě je třeba provést diagnostiku motoru,vyčíst pamět závad a potom řešit dál....Co tu píšete jsou akorát tak rady,jedna paní povídala ,ale žádná solidní rada,jen ,něco,jestli.Pamět závad v dnešní době vyčte skoro každý solidní garážník.V značkovém servise to stojí max 100kč a to si myslím,že na to každý máte,když máte na octavii....Teprve potom nastupuje konkrétní řešení a tehdy se rozhodnete,jestli to v servise necháte,nebo ne...Lidi,kde to stále žijete?????????Stále častěji se potkávám stím,jak je soukromník dražší než značkový servis....A to nemluvím o některých kvalitách provedených prací...Ulomeno co se dá,třeba hlavně u octavie II.....

Konkrétně si myslím,že auto bude vypisovat závadu 17705.A od toho plyne veškeré další řešení....

a to veškeré další řešení by ma zaujímalo nakoľko tato vada sa mi zobrazila /pokles plníciho tlaku/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjistit,co je kde diravé nebo poškozené a to vyměnit..............

volal jsem k odborníkům, kteří se v tom vyznaj a sdělili mi, že se jedná u RS o výrobní vadu softwaru ŘJ (dělá to pouze při cca 0°C) a samozřejmě může být někde dirka v hadicích, takže se to dá odstranit např úpravou ŘJ. tak do toho asi po vánocích půjdu a uvidíme.

díky za radu diagnostikovi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

volal jsem k odborníkům, kteří se v tom vyznaj a sdělili mi, že se jedná u RS o výrobní vadu softwaru ŘJ (dělá to pouze při cca 0°C) a samozřejmě může být někde dirka v hadicích, takže se to dá odstranit např úpravou ŘJ. tak do toho asi po vánocích půjdu a uvidíme.

díky za radu diagnostikovi

co to znamena uprava RJ ? jako nechat ji v aut.servisu "updatovat" ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co to znamena uprava RJ ? jako nechat ji v aut.servisu "updatovat" ?

Nejsem profík, tak snad to popíšu trochu srozumitelně. ŘJ má z výroby nastaveny určité parametry jako je např. předstřik atd., a některý z parametrů způsobuje pouze u studeného startu při cca 0°C dušení či chrchlání motoru, které po cca 20ti vteřinách skončí. Takže jsou 2 varianty řešení: buď děravé hadice vlivem působení velkého množství síry v benzínu, který zhoršuje mazací efekt oleje a hadice se někde poškodí, nebo druhá varianta je úprava ŘJ. Nemluvil jsem se Škodováckými servismany, protože ti mne většinou nemile překvapí svou znalostí daného problému. Hovořil jsem, jelikož uvažuji o čipu od Cimbu, s ing. Jandou, který s tímto má zkušenosti a okamžitě věděl o čem je řeč. Nevím, jestli pomůže updatovat ŘJ v nějakém servisu (to možná otázka na Jandu, který by ti poradil co s tím, protože se zabývá i diagnostikou ŘJ), ale pokud mi ŘJ upraví (načipují), tak bude po tomto problému, protože přestaví nějaký ten předstřik nebo něco.

Tak doufám, že jsem to popsal trochu logicky, když ne, tak si brnkni panu Jandovi a ten Ti určitě řešení lépe vysvětlí. Pokud máš podobný problém jako já, tak bychom se mohli vzájemně informovat o dalších krocích či možných řešeních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem profík, tak snad to popíšu trochu srozumitelně. ŘJ má z výroby nastaveny určité parametry jako je např. předstřik atd., a některý z parametrů způsobuje pouze u studeného startu při cca 0°C dušení či chrchlání motoru, které po cca 20ti vteřinách skončí. Takže jsou 2 varianty řešení: buď děravé hadice vlivem působení velkého množství síry v benzínu, který zhoršuje mazací efekt oleje a hadice se někde poškodí, nebo druhá varianta je úprava ŘJ. Nemluvil jsem se Škodováckými servismany, protože ti mne většinou nemile překvapí svou znalostí daného problému. Hovořil jsem, jelikož uvažuji o čipu od Cimbu, s ing. Jandou, který s tímto má zkušenosti a okamžitě věděl o čem je řeč. Nevím, jestli pomůže updatovat ŘJ v nějakém servisu (to možná otázka na Jandu, který by ti poradil co s tím, protože se zabývá i diagnostikou ŘJ), ale pokud mi ŘJ upraví (načipují), tak bude po tomto problému, protože přestaví nějaký ten předstřik nebo něco.

Tak doufám, že jsem to popsal trochu logicky, když ne, tak si brnkni panu Jandovi a ten Ti určitě řešení lépe vysvětlí. Pokud máš podobný problém jako já, tak bychom se mohli vzájemně informovat o dalších krocích či možných řešeních.

Pokud je na autě nějaká závada ,tak Ti ani ůprava ř.j nepomůže....RS nemajé problémy s ř.j a jsou naprosto v tomhle směru bez problému a ani není k dispozici žádný FLESH.Co se dělalo ,to se vždy vyřešilo.1.8 není zase takový strašný problém....A pokud jste v nesnázích ,tak navštivte Rožnov,město hezké s krásnýma holkama.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, souhlasim s diagnostikem, ovsem uvodni popis zavady byl pro me naprosto vystizny a jasny ! :)

s touto "zavadou" se potykam uz druhou zimu, diagnostika nikdy nic nehlasila, jen to proste po studenem startu skubalo a dusilo se. jak to zacalo letos znova, prosel sem dukladne cele forum a nasel hodne prispevku a rad - resit jsem zacal tim nejjednodusim, coz bylo vycisteni skrtici klapky a kontrola hadic. a pomohlo to !

jo a ty dva tisice ve zn. servisu jsou uplne ale uplne mimo...grrr. muj "garážník" to udelal asi za dve stovky.

sam jsem laik, takze podrobnosti o zpusobu cisteni nevim - je potreba toho garaznika odbornika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...