Přejít na obsah

Odmlžení předního skla


Bajza

Doporučené příspěvky

Mám dotaz na odmlžení předního skla. Tlačítko v pravé horní části na klimatroniku.

Dříve při zaplutí tohoto tlačítka se zvýšily otáčky ventilátoru a vypnul ECON na pravém otočném ovladači. a sklo se docela rychle odmlžilo.

Teď jsem několikrát potřeboval odmlžit přední sklo tak při stlačení tohoto tlačítka mi zůstali otáčky ventilátoru na stejné úrovni ( 4 zelené diody) a klimatizace se nezapnula ( dioda ECON zůstala svítit). Pro odmlžení musím ručně zvýšit otáčky a ručně vypnout ECON. Jako by to tlačítko bylo nefunkční.

Mám OII 12/2005.

Myslím si, že by to takhle fungovat nemělo, jak to funguje vám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz na odmlžení předního skla. Tlačítko v pravé horní části na klimatroniku.

Dříve při zaplutí tohoto tlačítka se zvýšily otáčky ventilátoru a vypnul ECON na pravém otočném ovladači. a sklo se docela rychle odmlžilo.

Teď jsem několikrát potřeboval odmlžit přední sklo tak při stlačení tohoto tlačítka mi zůstali otáčky ventilátoru na stejné úrovni ( 4 zelené diody) a klimatizace se nezapnula ( dioda ECON zůstala svítit). Pro odmlžení musím ručně zvýšit otáčky a ručně vypnout ECON. Jako by to tlačítko bylo nefunkční.

Mám OII 12/2005.

Myslím si, že by to takhle fungovat nemělo, jak to funguje vám.

Taky mám pocit že když je venku kolem 0°C možná i něco do + tak je klima zablokovaná aby Ti nezamrzla :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To tlačítko v pravej hornej časti klimatroniku je zapnutie ofukovania prednych skiel. Otacky ventilátora zvýši tlačítko v hornej časti ľaveho otočneho ovládača klimatroniku (nad rozmrazovaním skla). Stlačením tohto tlačítka je ofukovanie predného skla zapnuté na plný výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, vysvětlete mi na co je ten ECON? já jedu furt na AUTO ať nad nebo pod nulou... jinak tlačítko na odmlžování čelního skla funguje přesně tak jak si popsal... zvýší se otáčky ventilátoru a automatick se vypne AUTO (prevděpodobně i ECON)

Tlačítko ECON vypne chladící kompresor klimatizace.Je to dobré v zimě aby kompresor nezapínal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono by stačilo kdyby jsi si okolo krku trošku víc uvázal šálu nabo provaz , a potom se ti nebude mlžit přední okno.

omlouvám se, ale tento, další z řády tvých skvělých fóru jsem nepochopil... lollollol

včera jsem si ještě jednou přečetl návod... a je tam psáno, cituji:

Popis Climatronicu

Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky:

• nastartovaný motor,

• vnější teplota nad +2 °C,

• není stisknuto tlačítko ECON

dál...

Režim ECON

V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění

a větrání se automaticky reguluje.

Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní

teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani

odvlhčování vzduchu.

Rozmrazování čelního skla

Zapnutí rozmrazování čelního skla

– Stiskněte tlačítko (rozmrazování čs)⇒ strana 127, obr. 122.

Vypnutí rozmrazování čelního skla

– Stiskněte opětovně tlačítko (rozmrazování čs) nebo stiskněte tlačítko AUTO.

Regulace teploty probíhá automaticky. Z ofukovacích otvorů 1 a 2 proudí

zvýšené množství vzduchu.

Jestli tomu dobře rozumím, tak pdo +2 st. bych si měl zapnou tlačítko ECON... teplota bude stále automaticky regulována. Jinak jezdit na AUTO. Jo a k tomu čelnímu sklu, předpokládám, že jestli to někomu nefunguje tak, jak je popsáno v návodu, má nějakou závadu. ;)

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omlouvám se, ale tento, další z řády tvých skvělých fóru jsem nepochopil... lollollol

včera jsem si ještě jednou přečetl návod... a je tam psáno, cituji:

Popis Climatronicu

Chlazení může pracovat jen tehdy, jsou-li splněny následující podmínky:

• nastartovaný motor,

• vnější teplota nad +2 °C,

• není stisknuto tlačítko ECON

dál...

Režim ECON

V režimu ECON se chladicí systém vypíná - vytápění

a větrání se automaticky reguluje.

Mějte na paměti, že v režimu ECON by neměla být požadovaná vnitřní

teplota nižší než vnější teplota vzduchu a že nedochází k chlazení ani

odvlhčování vzduchu.

Rozmrazování čelního skla

Zapnutí rozmrazování čelního skla

– Stiskněte tlačítko (rozmrazování čs)⇒ strana 127, obr. 122.

Vypnutí rozmrazování čelního skla

– Stiskněte opětovně tlačítko (rozmrazování čs) nebo stiskněte tlačítko AUTO.

Regulace teploty probíhá automaticky. Z ofukovacích otvorů 1 a 2 proudí

zvýšené množství vzduchu.

Jestli tomu dobře rozumím, tak pdo +2 st. bych si měl zapnou tlačítko ECON... teplota bude stále automaticky regulována. Jinak jezdit na AUTO. Jo a k tomu čelnímu sklu, předpokládám, že jestli to někomu nefunguje tak, jak je popsáno v návodu, má nějakou závadu. ;)

Koukám že už jsi se dostal k přečtení manuálu. Tak to blahopřeji. Já prostě zmačnu to tlačítko rozmrazování a neřeším jestli to mám na ECO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stále postrádám smysl toho tlačítka... dneska jsem ho záměrně po cestě z chalupy zapnul... topení topilo, jedinej rozdíl byl v tom, že se mi mlžily zadní okýnka... ale zase jsem tam vezl udejchynýho psa :D

Já mám tlačítko Econom i v Multivanu a nikdy jsem ho ještě nepoužil. Takže pro mě je úplně zbytečný .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stále postrádám smysl toho tlačítka... dneska jsem ho záměrně po cestě z chalupy zapnul... topení topilo, jedinej rozdíl byl v tom, že se mi mlžily zadní okýnka... ale zase jsem tam vezl udejchynýho psa :D

Mlžily se ti okýnka právě proto, že jsi stiskl ECON (vypnul jsi kompresor chlazení - ten nejenom ochlazuje vzduch přiváděný do vnitřku auta dle nastavené teploty - to znamená, že v zimě klidně topí, ale hlavně nedochází ke snižování vlhkosti vzduchu - proto se ti to zamlžilo). Jo a mimochodem když vypneš klimu tlačítkem ECON - tak větrání a udržování nastavené teploty pořád funguje - samozřejmě nesmíš mít nastavenou nižší teplotu než je venku což nyní asi nedosáhneš :) a klesne i trochu spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nevim co se tu resi za ptakoviny o ECON a AUTO.Skoda Octavia II mam podle vybavy vestaveny PTC clen.Je to eletricke topeni hlavne u dieselovych motoru,staci zmacknout tlacitko na ohrec predniho okna nebo nastavit klimatronic na HI a PTC clen topi az na 50stupnu.Je to super vec,zamrzle okno jako svina mate behem chvilky ciste jak letni vanek.Piste na jakych vybavach,motorech to zkousite.Pak se shodnete

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

SHRNUTÍ: Stisknutím tlačítka econ dojde k zastavení kompresoru klimatizace, který se spouští buď, když je v autě vyšší teplota, než jaká je nastavená na klimatroniku, nebo když stisknete tlačítko na rychlý ofuk předního skla. Ale je to limitovaný vnější teplotou. Ta pokud klesne pod určitou mez(někdo tu psal 2°C) tak se kompresor klimatizace nezapne. PTC se montuje do naftových motorů a myslím, že se zapíná automaticky, než teplota chladící kapaliny nedosáhne určité teploty. Podle mě se nemusí na klimatroniku nastavovat HI, nebo rychlý ofuk předního skla, PTC je zapnutý i tak. Mě spíš není jasná jiná věc. Jel jsem s více autama, s automatickou klimou, ale jen u OII, když si dám ofuk předního skla, tak ventilátor nejede na maximum. Nevíte někdo, proč je to takhle blbě nastavený?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...