Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

to neva, já zas jezdim VPD, ten má určitě tak 110oktanů :)

Shell, Novohradska? Taky! -_- Shell V-Power diesel 1l 34,10 Kc

Jo Luke, uz si dam pozor az pojedu zase do Lince!! Stacionarni radary nevim jak tam fungujou, jednou mne to taky blejsklo a nic...

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak, mám to kousek za barákem, možná bych tam auto i dotlačil :), taky jsem tam obsluhu řádně pochválil, když ho zavedly, i když vím, že jejich zásluha to není :) už za 34,10Kč? minulej tejden jsem ještě bral za 33,80Kč, to je běs co s tim vyvádí :(

ty stacionáry když tě vyfotí a maj tam ještě paměťový medium (film nebo nějakou paměť, to nevím) tak většinou můžeš bejt jako cizinec v klidu, naštěstí systém zasílání info na hranice, kde by tě zkásli nemaj a 21.12 stejně začíná Shengen, takže je to fuk. oni to k nám na Policii neposílaj, ale nevim, co se teď s Shengenem změní. každopádně časy, kdy jsem po rakouskejch dálnicích lítal 200+ (ne s mým autem, to to nedokáže) jsou na chvilku pryč, budu si dávat majzla.

mmch o kolik jsi překročil limit, když tě blejsknul stacionár? kolik mají limit? dodržuju max +10km/h a zatím nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, to je přesně to, co mě znepokojuje, dneska tankuju VPD skoro za cenu VPR :(

btw Vorlajz, pozoruješ změnu, když natankuješ tu stovku? myslim třeba v chování motoru, jeho chodu, dynamice?

přiznám se, že na toto nedokážu odpovědět... od té doby, co mám Scouta jsem taknovat jednou V-Power Racing a pak jenom Super 100 z OMV... jednou jsem měl Super 98 z JETy... každopádně mi to přijde némhlich to samý... podle mě bude možná rozdíl při tom vrstveným spalování... jak už jsem dnes psal... při 55 km/h a otáčkách +- 1750 dokážu jet na rovince i za 3,8 l na sto... proto je pro motory FSI ve 4x4 důležitá 98... u normální O II. s FSI stačí 95, ta spaluje homogenní směs... na N 95 jsem ještě nejel a ani to neplánuju... jinak celkově dynamika odpovída parametrům motoru... není to trhač asfaltu, ale zrychluje a táhne to super! ;) když se to povede, tak vám natočím video! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o to jaká je dynamika motoru mi nešlo, šlo mi o srovnání dynamiky nebo projevu motoru N98 vs víceoktanové benzíny. kupříkladu já beru VPD jen kvuli čistícím účinkům, který uváděj, že by měl mít, kdybych ho měl brát ve smyslu lepší dynamiky, tak na mém udejchaném TDI se to neprojeví, takže bych ho nebral...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o to jaká je dynamika motoru mi nešlo, šlo mi o srovnání dynamiky nebo projevu motoru N98 vs víceoktanové benzíny. kupříkladu já beru VPD jen kvuli čistícím účinkům, který uváděj, že by měl mít, kdybych ho měl brát ve smyslu lepší dynamiky, tak na mém udejchaném TDI se to neprojeví, takže bych ho nebral...

jasně... jen jsem se trochu víc rozepsal :) hh... jezdím vlastně jenom na 100 oktanový benzín... (teda jestli má Super 100 od OMV 100 oktanů :) ), ale říkám, když jsem na tankoval N 98 u JETy, tak jsem nepozoroval nějaký znatelný rodzíl... ovšem už si nepamatuju, kolik jsem měl v té době v nádrži Super 100 z OMV... tohle bych musel naplánovat... projet všechen benzín a pak natankvoat tu 98 ... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak, mám to kousek za barákem, možná bych tam auto i dotlačil :), taky jsem tam obsluhu řádně pochválil, když ho zavedly, i když vím, že jejich zásluha to není :) už za 34,10Kč? minulej tejden jsem ještě bral za 33,80Kč, to je běs co s tim vyvádí :(

ty stacionáry když tě vyfotí a maj tam ještě paměťový medium (film nebo nějakou paměť, to nevím) tak většinou můžeš bejt jako cizinec v klidu, naštěstí systém zasílání info na hranice, kde by tě zkásli nemaj a 21.12 stejně začíná Shengen, takže je to fuk. oni to k nám na Policii neposílaj, ale nevim, co se teď s Shengenem změní. každopádně časy, kdy jsem po rakouskejch dálnicích lítal 200+ (ne s mým autem, to to nedokáže) jsou na chvilku pryč, budu si dávat majzla.

mmch o kolik jsi překročil limit, když tě blejsknul stacionár? kolik mají limit? dodržuju max +10km/h a zatím nic...

No jo, ja jsem ho tam taky tankoval nedavno tusim za 32Kc!! :smich: Ten V-Power diesel tam dlouho neni co? Aspon ja jsem byl v domneni ze v Budejcich neni! Je mozny ze se tam nekdy potkame! :)

Byl trosku provoz a jelo auto prede mnou nejaky tri metry a toho to nevyfotilo az pak mne, takze to musela byt nejaka hranici...Ja si to nepamatuju, ale o 20km/h to nebylo urcite!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, VPD tam maj fakt ted až poslední dobou...

jak říkám, když je 100km/ a je radar, tak s oktávkou na zimních můžu mít na tachu 120km/h a cvaknout by to nemělo, ale chce to mít změřený podle GPS, kolik proměřuje tacho proti reálu a pak se držim max +10km/h a vychází to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, VPD tam maj fakt ted až poslední dobou...

jak říkám, když je 100km/ a je radar, tak s oktávkou na zimních můžu mít na tachu 120km/h a cvaknout by to nemělo, ale chce to mít změřený podle GPS, kolik proměřuje tacho proti reálu a pak se držim max +10km/h a vychází to

No nevim zkusim to zmerit, pri 90km/h zas takova odchylka snad neni...Ono mereni pres obycejne GPS navigace neni kdo vi jak presny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já myslim, že přesný to bude docela dost už proto, když srovnám polohu na displeji navigace a skutečnou polohu, tak to téměř odpovídá, ale nevím, problematice přesnoti GPS zas až tolik nehovim. odchylku mám víceméně stejnou ve většině rychlostního spektra, bylo mi vysvětleno, že není uplně pravda, že čím větší rychlost, tím větší odchylka

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No k tomu VPD, ja ho bral ted snad permanentne 3 roky v kuse (na 2 autech) a to i kdyz sem musel tankovat v Nemecku, ale kdyz se dneska podivam na to kolik to stoji, tak nejak se zacinam ptat, jestli ten cenovy rozdil vazne za to stoji. Urcite i ja si myslim, ze ten VPD ma sva aditiva, ktera v bezne nafte nejsou a urcite to ma cistici ucinky a motoru to prospiva a za cele 3 roky na motoru nebo jeho castech, ktere maji co docineni s palivem zadne problemy nebyly a motor slapal perfektne (za to byla kupa jinych problemu) tak dnes se ptam stoji ten ucinek tech aditiv za takovy cenovy skok? No pred 3 lety sem o tom byl presvedcen, ale dnes nevim nevim, nejedna se o jednu nadrz, ale o najetych 30-40 tis. km rocne. A taky by me zajimalo jestli ma nekdo zkusenosti s tankovanim VPD do motoru s filtrem pevnych castic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim zkusim to zmerit, pri 90km/h zas takova odchylka snad neni...Ono mereni pres obycejne GPS navigace neni kdo vi jak presny...

Ono to přesný bude. Navigace ti vyhodnocuje polohu myslim 2x za vteřinu. A co se týče odchylky od tacho, u mě je to cca 6 km/hod a je fakt že se vzrůstající rychlostí se rozdíl už nijak dramaticky nemění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl jednou na měření městské policie a zkoušel jsem to s mou navigací mio C710+ a řekli mě stejnou hodnotu při změření jako byla na navigaci . Takže navigaci věřím a když si koupím nové auto tak jdu sní vyzkoušet o kolik tachometr proměřuje abych si byl jistej o rychlosti. Scout mě proměřuje o + 6 km/h . Třeba Multivan tam je to pouze o + 4km/h. Zatím musím zaklepat ještě jsem nedostal žádný bod nebo o tom nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No k tomu VPD, ja ho bral ted snad permanentne 3 roky v kuse (na 2 autech) a to i kdyz sem musel tankovat v Nemecku, ale kdyz se dneska podivam na to kolik to stoji, tak nejak se zacinam ptat, jestli ten cenovy rozdil vazne za to stoji. Urcite i ja si myslim, ze ten VPD ma sva aditiva, ktera v bezne nafte nejsou a urcite to ma cistici ucinky a motoru to prospiva a za cele 3 roky na motoru nebo jeho castech, ktere maji co docineni s palivem zadne problemy nebyly a motor slapal perfektne (za to byla kupa jinych problemu) tak dnes se ptam stoji ten ucinek tech aditiv za takovy cenovy skok? No pred 3 lety sem o tom byl presvedcen, ale dnes nevim nevim, nejedna se o jednu nadrz, ale o najetych 30-40 tis. km rocne. A taky by me zajimalo jestli ma nekdo zkusenosti s tankovanim VPD do motoru s filtrem pevnych castic?

Ja mam filtr pevnych castic, bez problemu! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl jednou na měření městské policie a zkoušel jsem to s mou navigací mio C710+ a řekli mě stejnou hodnotu při změření jako byla na navigaci . Takže navigaci věřím a když si koupím nové auto tak jdu sní vyzkoušet o kolik tachometr proměřuje abych si byl jistej o rychlosti. Scout mě proměřuje o + 6 km/h . Třeba Multivan tam je to pouze o + 4km/h. Zatím musím zaklepat ještě jsem nedostal žádný bod nebo o tom nevím.

Neni to az tak presny, jsou tam taky odchylky! Cetl jsem o tom clanky na navigovat.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to az tak presny, jsou tam taky odchylky! Cetl jsem o tom clanky na navigovat.cz

Když jsem jí měl ještě ve staré Octavii tak jsem jezdil okolo radarů podle navigace a nikdy žádná pokuta. Asi mám dobrý kus .Tu zkoušku u městské policie jsem zkoušel s Multivanem a Octávii I a výsledky byly stejné .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw Vorlajz, pozoruješ změnu, když natankuješ tu stovku? myslim třeba v chování motoru, jeho chodu, dynamice?

Na to ti můžu odpovědět já. Rozdíl mezi N98 a N100 je spíše jen v tišším chodu motoru. Dynamika je pocitově a asi i změřitelně stejná.Rozdíl je pozorovatelný mezi 95 a 98/100 ale přímo mezi vysokooktanovými benzíny ne.Samozřejmě ve v motorech OII.Např. motory Porche stavěné na 100 oktan. benzín na 98 protestujou ale to je jiná kapitola.Žádný motor VW montovaný do OII nedokáže výkonově rozlišit N98 a N100.Rozdíl, byť nepatrný může být pozorovatelný jen čipnuté 2.0TFSI ale ani v tovární verzi motor 2.0TFSI N100 nijak zvlášť nezúročí.Jako jedinou výhodu N100 vidím ty aditiva v něm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...