vorlajz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 bylo by zajímave srovnat 2.0 FSI vs. 2.0 TDI... když pomineme vyšší spotřebu benzíňáku a vyšší hlučnost nafťáku... který motor je na ježdění lepší? a proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 to nejde, neexistujou kritéria podle kterých dokážeš univerzálně odpovědět na tu tvojí otázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 no tak todle jo... to je mi jasný... já myslel, jestli jde změnit jenom ten horní řádek z hodin na to rádio... a to nejde chtělo by to nějakej přehled, co všechno se da v maxíku nastavit.... nevíš o něčem? Jinak je info ze s prichodem faceliftu se zmeni podsviceni budiku na bile. A maxidot bude uz zobrazovat informace o radiu nebo prehravane muzice z CD. Uz se to nebude muset volit rucne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 bylo by zajímave srovnat 2.0 FSI vs. 2.0 TDI... když pomineme vyšší spotřebu benzíňáku a vyšší hlučnost nafťáku... který motor je na ježdění lepší? a proč? Na to snad ani nejde odpovedet...nejde srovnavat benzin a nafta...Jedno je uplne jine nez to druhe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 no taky kdyz je to uplne jine, tak to snad jde srovnat ne? k tomu maxíku... půjde novej maxík do našich aut? jak velký to bude zásah? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 no taky kdyz je to uplne jine, tak to snad jde srovnat ne? k tomu maxíku... půjde novej maxík do našich aut? jak velký to bude zásah? Tak na 99,9% urcite pujde. Neni duvod ho menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 mě by se líbilo, kdyby mi to zobrazovalo rádio při spuštěným MFD... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 mě by se líbilo, kdyby moje auto mělo 400koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 bylo by zajímave srovnat 2.0 FSI vs. 2.0 TDI... když pomineme vyšší spotřebu benzíňáku a vyšší hlučnost nafťáku... který motor je na ježdění lepší? a proč? to srovnání někde je, buď na internetu nebo ve Škoda Revue v r.2006. Tam došli k závěru, že pro rychlou jízdu v zatáčkovité trati je lepší benzín z důvodu lehčího motoru a lepšího rozložení vah na nápravách.TDI se moc zatáčet nechce.Na víceméně rovné silnici je to jedno, u TDI je značně menší rozsah použitelných otáček což je pro opravdu sportovní jízdu omezující.TDI jim jako sporťák moc nepřipadalo.Je to samozřejmě názor redaktora, každý z nás to může vidět jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 dík Rosťo, když se chce, tak to jde! to Luke: mě by stačilo kdyby mělo těch 150 koní co má teď, jen by se mi líbilo, kdyby stál litr benzínu 10 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 , jen by se mi líbilo, kdyby stál litr benzínu 10 kč To by bylo opravdu hezké, taky bych to bral.Koupil bych si Hummera H3 a vůbec by mě netrápila jeho spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) No mě těch 116 koní taky celkem stačí, navíc ma malej apetit což je velké plus, ale když jsem zamáčkl ten plynový pedal RSka na podlahu, tak to byl přijemný pocit a když jsem pak po nasednutí zpět do své O2 se rozjel, tak jsem myslel že mám zataženou brzdu a ještě k tomu stojím levou nohou na brzdovém pedálu Editováno: 15. leden 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 No mě těch 116 koní taky celkem stačí, navíc ma malej apetit což je velké plus, ale když jsem zamáčkl ten plynový pedal RSka na podlahu, tak to byl přijemný pocit a když jsem pak po nasednutí zpět do své O2 se rozjel, tak jsem myslel že mám zataženou brzdu a ještě k tomu stojím levou nohou na brzdovém pedálu Samozřejmě pro běžné ježdění 1.6 klidně stačí, náklady na provoz 1.6 jsou rozhodně nižší než 2.0TFSI a to je potřeba taky vidět.Drtivá většina z nás se sice ráda rychle sveze ale jen občas a na to asi není nutné vlastnit RS.Koneckonců jen za ušetřené peníze za povinné ručení si koupíš dvě nádrže benzínu a to není k zahození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 přesně tak... a představa, že by se normálně prodávali 2.0 TFSI jako 1.6 MPI bo FSI, tak by to byla na našich silnicích pěkná divočina!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 dobře, ale při tomhle přístupu byste všichni mohli jezdit i v haťapkách, protože ty taky těch 150km/h jedou a neni přece nutný k tomu vlastnit 1.6MPI ne? depak, takhle se nikdy na auto dívat nechci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Luke, to narážíš na Rosťovo příspěvek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) tak to tady řešíte teď nějak dohromady. prostě kupovat motorizaci s tim, že za ušetřený povinný si koupim o dvě nádrže víc jde nějak mimo mě... jistě můžete namítnout, co to tady kecám, když jezdim v udejchaným TDI, to je samozřejmě pravda, ale myslim, že procházim určitým vývojem Editováno: 15. leden 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Jojo vyvojem...taky bych prepnul na EVO IX!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 jj, vidim, že mi rozumíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) Tož já bych bral zas Imprezu WRX STi ale předchozí generaci, ta současné mě designem teda moc neoslovila, i když jízdními vlastnostmi je asi zas o kousek dál. No nic zpět na zem... opravdu by mě stačila benzínová RSka a byl bych šťastnej jak blecha! Editováno: 15. leden 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 buď rád, za to co máš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 jj, vidim, že mi rozumíš Sorry za OT, posledni prispevek. Tady VIDEJKO pokud jste to uz nevideli...Srovnani vseho se vsim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Jj videjko je good, akorát té japonštině moc nerozumím :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Jj videjko je good, akorát té japonštině moc nerozumím :-) ty neumíš japonsky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 ty neumíš japonsky ? ee a zatím mi to ani vůůůůůbec nevadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.