Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

no tak todle jo... to je mi jasný... já myslel, jestli jde změnit jenom ten horní řádek z hodin na to rádio... a to nejde :) chtělo by to nějakej přehled, co všechno se da v maxíku nastavit.... nevíš o něčem?

Jinak je info ze s prichodem faceliftu se zmeni podsviceni budiku na bile. A maxidot bude uz zobrazovat informace o radiu nebo prehravane muzice z CD. Uz se to nebude muset volit rucne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo by zajímave srovnat 2.0 FSI vs. 2.0 TDI... když pomineme vyšší spotřebu benzíňáku a vyšší hlučnost nafťáku... který motor je na ježdění lepší? a proč?

Na to snad ani nejde odpovedet...nejde srovnavat benzin a nafta...Jedno je uplne jine nez to druhe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo by zajímave srovnat 2.0 FSI vs. 2.0 TDI... když pomineme vyšší spotřebu benzíňáku a vyšší hlučnost nafťáku... který motor je na ježdění lepší? a proč?

to srovnání někde je, buď na internetu nebo ve Škoda Revue v r.2006. Tam došli k závěru, že pro rychlou jízdu v zatáčkovité trati je lepší benzín z důvodu lehčího motoru a lepšího rozložení vah na nápravách.TDI se moc zatáčet nechce.Na víceméně rovné silnici je to jedno, u TDI je značně menší rozsah použitelných otáček což je pro opravdu sportovní jízdu omezující.TDI jim jako sporťák moc nepřipadalo.Je to samozřejmě názor redaktora, každý z nás to může vidět jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě těch 116 koní taky celkem stačí, navíc ma malej apetit což je velké plus, ale když jsem zamáčkl ten plynový pedal RSka na podlahu, tak to byl přijemný pocit a když jsem pak po nasednutí zpět do své O2 se rozjel, tak jsem myslel že mám zataženou brzdu a ještě k tomu stojím levou nohou na brzdovém pedálu :D

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě těch 116 koní taky celkem stačí, navíc ma malej apetit což je velké plus, ale když jsem zamáčkl ten plynový pedal RSka na podlahu, tak to byl přijemný pocit a když jsem pak po nasednutí zpět do své O2 se rozjel, tak jsem myslel že mám zataženou brzdu a ještě k tomu stojím levou nohou na brzdovém pedálu :D

Samozřejmě pro běžné ježdění 1.6 klidně stačí, náklady na provoz 1.6 jsou rozhodně nižší než 2.0TFSI a to je potřeba taky vidět.Drtivá většina z nás se sice ráda rychle sveze ale jen občas a na to asi není nutné vlastnit RS.Koneckonců jen za ušetřené peníze za povinné ručení si koupíš dvě nádrže benzínu a to není k zahození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to tady řešíte teď nějak dohromady. prostě kupovat motorizaci s tim, že za ušetřený povinný si koupim o dvě nádrže víc jde nějak mimo mě...

jistě můžete namítnout, co to tady kecám, když jezdim v udejchaným TDI, to je samozřejmě pravda, ale myslim, že procházim určitým vývojem ;)

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož já bych bral zas Imprezu WRX STi ale předchozí generaci, ta současné mě designem teda moc neoslovila, i když jízdními vlastnostmi je asi zas o kousek dál. No nic zpět na zem... opravdu by mě stačila benzínová RSka a byl bych šťastnej jak blecha! :rolleyes:

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...