Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

MichalF, Jaster: volal jsem do jiných Škodovek a opět mi tvrdí, že název N75 u tohoto motoru není, je tam něco podobného ale s jiným označením, zítra zkontrolujeme ještě hadice a pak asi ten ventil zkusim vyměnit a uvidíme, třeba se ten tlak nad 5500 zvýší ;)

ještě brnknu závodníkům z Ústí, kteří mají i servis a ti by mi mohli dát nějakou tu užitečnou radu

taky jsem se dočetl, že to může způsobovat naprasklá membrána deceleračního ventilu (sériový BOV)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě přiložím názor, se kterým se možná budu muset časem kol100 smířit :kol-26:

Těžko říct.Obě auta můžou být v pořádku ,jen to druhé bude o něco slabší.Těžce se hledají auta výkonově stejné.Turbo může foukat mín,zase můžou mít rozdílné spotřeby.Tohle se špatně hledá.na to má vliv spousta věcí.nehledal bych v tom nějaký problém.Akorát Tě sere,že zrovna to Tvoje jede hůř....V 5500 ot by mně to nesralo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě přiložím názor, se kterým se možná budu muset časem kol100 smířit :kol-26:

Těžko říct.Obě auta můžou být v pořádku ,jen to druhé bude o něco slabší.Těžce se hledají auta výkonově stejné.Turbo může foukat mín,zase můžou mít rozdílné spotřeby.Tohle se špatně hledá.na to má vliv spousta věcí.nehledal bych v tom nějaký problém.Akorát Tě sere,že zrovna to Tvoje jede hůř....V 5500 ot by mně to nesralo....

A tehle nazor ti napsal kdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tehle nazor ti napsal kdo?

¨

To jsem psal já.A vím,o čem píšu.Je problém nychystat třeba na OCTAVIA cap stejně výkonové motory,aby nebyl někdo zvýhodněn.tohle umí udělat jen odborníci,kteří se v tom hrabou profesionálně.Když přijedou dvě nová auta z Bolky,pokaždé je mezi nima rozdíl.A je to špatně?je tam někde závada?Jak si to člověk naučí jezdit,tak to jezdí!Jedno líp,jedno hůř.Potom můžeš hledat a třeba něco najdeš....musíš ladit....

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

¨

To jsem psal já.A vím,o čem píšu.Je problém nychystat třeba na OCTAVIA cap stejně výkonové motory,aby nebyl někdo zvýhodněn.tohle umí udělat jen odborníci,kteří se v tom hrabou profesionálně.Když přijedou dvě nová auta z Bolky,pokaždé je mezi nima rozdíl.A je to špatně?je tam někde závada?Jak si to člověk naučí jezdit,tak to jezdí!Jedno líp,jedno hůř.Potom můžeš hledat a třeba něco najdeš....musíš ladit....

Jo tak..Nemyslel jsem to nijak spatne,to vubec ne!! ;) Skoro jsem se bal,ze to napsal Mr. Cimbu.. :) Jako je to fakt..ale je to divny..Kdyz turbo tlaci o pulku min..Jinak tusim,ze ORS bymela tlacit 0,8,ne?

Stejnak je to zajimavy..by me zajimalo,kde jsem ja,jestli je to moje nauceny jezdit lip,nebo hur.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak..Nemyslel jsem to nijak spatne,to vubec ne!! ;) Skoro jsem se bal,ze to napsal Mr. Cimbu.. :) Jako je to fakt..ale je to divny..Kdyz turbo tlaci o pulku min..Jinak tusim,ze ORS bymela tlacit 0,8,ne?

Stejnak je to zajimavy..by me zajimalo,kde jsem ja,jestli je to moje nauceny jezdit lip,nebo hur.. :)

Urcite lip ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu no ! Ale jinak po chipu to je znatelnej rozdil ne ? Az uvidis jak ujedes seriovce, tak budes spokojenejsi ;)

no to samozřejmě, je to teď o něčem jiném, octavia rrs by mohl přispět názorem jak to jede ;)

nicméně když vidím ještě ten potenciál, který tam někde dřímá, tak ho chci samozřejmě využít na maximum :)

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele taky budu zjišťovat čím to je, mám sice 110 kW, ale s čipem a s turbem z RSka a taky fouká jen 0,4 a mělo by dávat tak okolo těch 0,8, takže mě taky zajímá kam se ztrácí ta druhá půlka. ( Mám za to, že 110 kW fouká v základu 0,6 a 132 kW 0,7 a po čipu samozřejmě o kousek víc. )

tak to jsem docela rád, že budeš řešit stejnou věc, tím pádem to možná vyřešíme rychleji ;) , co jsme naměřili myslim u obou maximum bylo 1.2, akorát té rychlejší tlačí těch 0.8 někde nad 5000 a mě 0.4,

jestli na něco přijdeš, tak mi to sem napiš, já udělám to samé, v neděli jestli to vyjde časově pojedu do ústí za bratry bočkovými (již zmiňovaní závodníci), kteří si s tím trochu pohrajou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me nepadlo, ze kdyby zakladatel tohodle vlakna, tzn tusim Honza83 proti tomu nic nemel, tak by se celej obsah tohodle mohl presunout do O1-Ostatni-Octavia RS kde mame vyvesene tema jenom pro RSky kterych se to tu vlastne cele tyka ;)

Tak taky by to bylo reseni vid.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co si pamatuji tak toto téma vzniklo aby se pořešilo který úpravce nabízí nejvíce muziky a toto se týká všech kdo mají zájem o umělý nárust výkonu nehledě na používanou motorizaci.

Že se to tady zvrhlo na detailní ladění eresa mi příjde spíš jako odbočení od tématu. No spíš by se měl změnit název tématu než nějaké přesouvání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co si pamatuji tak toto téma vzniklo aby se pořešilo který úpravce nabízí nejvíce muziky a toto se týká všech kdo mají zájem o umělý nárust výkonu nehledě na používanou motorizaci.

Že se to tady zvrhlo na detailní ladění eresa mi příjde spíš jako odbočení od tématu. No spíš by se měl změnit název tématu než nějaké přesouvání.

I to je reseni, ikdyz tema zalozil majitel rska a ptal se vicemene kvuli svemu autu ;) a okolo benzinove 1,8T je to tu vsechno ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze ackoli uz jsme se dostali na uctyhodnou 17. stranku, tak toho tema je prave jedno z tech, ktere se drzi stale stejneho tematu (chip cimbu motorsport). Na prvnich strankach jsme resili ma-li to smysl, jaci upravci nabizeji chip na O1 RS, ktery je asi lepsi, preslo se ke srazu a zkousce v Mimoni (bohuzel bez ucasti jineho chipnute auta nez od cimbu), kde se nazorne predvedlo, jaky rozdil udela "pouhych" 7 kW navic posunutych spravnym smerem. Dale jsme pozorovali a debatovali o prubehu samotne upravy u cimbu. Nasledne jsme chteli porovnat chipnute kombi vs liftback - prvni porovnani se zvrhlo pricinou pocasi v hratky na snehu. Nasledoval pokus c.2, kde proti vsem predpokladum kombi dosti ujelo liftbacku. Nasledovala diagnosticka zkouska obou aut, pri ktere se zjistilo, ze problem bude v technicke casti motoru (ne v jednotce), ktery prave resime.

Jak vidno, stale se vse toci kolem chipu od cimbu. A sam jsem zvedavy, jakym smerem se to tu bude dale ubirat ;) Kazdopadne by to chtelo ozivit sportmotorem ci jinym upravcem. Takze volame: haloo, sportmotore!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...