Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

Covece,jeste jsem na zimakach a kdyz koukam z okna,tak to tak jeste chvili necham..Ale jedno kolo Ti v kufru muzu privezt ukazat.. ;):)

tak zase kvůli mně nemusíš vozit kolo s sebou, počkám si na lepší počasí až budou na autě :palec2:

dík

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nam zase na sraz nedorazil sportmotor - skoda - zase jsme nemohli porovnat. ale opravdu i z tech vsech sprintu je znat, ze ten vykon je napechovanej kroutakem do tech nizscih a strednich otacek do 5tis/ot, takze Cimbu je rychlej do tech 150 km/h, pak uz to samozrejme neni ono, vzdyt vykon celkove temer zvysen neni, ze. Ale do tech 140 km/h stacim i vykonnejsim vozum - okolo 150kW(mozna jim i trochu ucuknu), pak uz je ale znat nedostatek vykonu.

jinak domu ze srazu jsem jel tou ORSII benzin chip Cimbu a jako fakt to jede pekelne. hlavne to jede furt - moooc libilo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tou akcelerací fakt nekecám, říkal mi to šéf Cimbu ing. Janda, který je už několikrát čipoval. Tak nevím,zda mi kecal.

Tak ted jsi me dostal s tim "Sef Cimbu". Firma Cimbu= Ing. Janda nikdo jiny tam neni teda krome jeho zeny, deti a psa. Jinak je to celkem pohodovej chlapik. Se zrychlenim se pod 7 sekund se nedostanes ani nahodou :)

Editováno: , autor: DukeRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc mě mrzí že jsem se nemohl dostavit, ale měl jsem nějaké povinnosti na Moravě. Tak snad příště konečně rozlouskneme problém Cimbu versus Sportmotor.

JInak s prohlášením že 0 na 100 se pod 7s nedostanem ani náhodou bych byl velmi opatrný ;)

Tak se ctyrkolkou to je neco jineho, tam bych za to ruku do ohne nedal ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno co se tyce zrychleni - kdyz jsem zkoumal videa co jsme natocili, tak jsem na casove ose zkoumal cas od seslapnuti plynu po prerazeni z 2 na 3, ktery delam standardne pri 120 km/h tacho. No a pri tom nejlepsim startu, co jsem mel, tak jsem napocital 7,5sec od seslapnuti plynu po to prerazeni pri 120 tacho. Tak asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno co se tyce zrychleni - kdyz jsem zkoumal videa co jsme natocili, tak jsem na casove ose zkoumal cas od seslapnuti plynu po prerazeni z 2 na 3, ktery delam standardne pri 120 km/h tacho. No a pri tom nejlepsim startu, co jsem mel, tak jsem napocital 7,5sec od seslapnuti plynu po to prerazeni pri 120 tacho. Tak asi tak.

No kazdopadne celkem by me to zajimalo, priste by se to mohlo zkusit. Asi vzit nejake GPSky a stopky a zkusit. Ale chce to sucho a chladno ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kazdopadne celkem by me to zajimalo, priste by se to mohlo zkusit. Asi vzit nejake GPSky a stopky a zkusit. Ale chce to sucho a chladno ;)

No ono pak bude také záležet na tom co vlasně budeme chtít měřit. Jestli skutečné zrychlení pomocí GPS nebo klasické tachometrové.

Každý tachometr totiž může měřit jinak a pak se můžeme dočkat toho, že 100 bude pod 6s :) Další důležitým aspektem jsou kola, na 17"x215 se k 7s budeme asi horko těžko přibližovat. Můj typ je, že 1,8T 4x4 s chipem na kolech 15"x195 se může dostat skutečně až k hranici 6,9s měřeno pomocí GPS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono pak bude také záležet na tom co vlasně budeme chtít měřit. Jestli skutečné zrychlení pomocí GPS nebo klasické tachometrové.

Každý tachometr totiž může měřit jinak a pak se můžeme dočkat toho, že 100 bude pod 6s :) Další důležitým aspektem jsou kola, na 17"x215 se k 7s budeme asi horko těžko přibližovat. Můj typ je, že 1,8T 4x4 s chipem na kolech 15"x195 se může dostat skutečně až k hranici 6,9s měřeno pomocí GPS.

No myslel sem realnou rychlost, proto sem uvadel GPS ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Olafcv u motoru 1.8 Turbo 110 kW je chip cítit víc než u kteréhokoli jiného motoru v nabídce octávií - pokud máš rád pěkné svezení tak neuvažuj ani chíli a jdi do toho.

Co se týče Sportmotoru tak ještě jsem neslyšel že by někdo s jejich zákazníků nadával takže tam to bude bez obav. Navíc pokud máš starší octávii tak mají zajímavou slevu a naopak pokud máš 2001+ tak upravujou až na 150 kW což už zní velice lákavě :palec2:

SPORTMOTOR muzu jen a jen doporucit. Narust vykonu je opravdu znatelnej, a spotreba zustala stejna.

Auto je celkoveji prijemnejsi na jezdeni, reakce na plyn je o hodne rychlejsi.

Radsi to nebudu nadale rozvadet, at si nemyslite ze jsem zaplacenej za reklamu:)

Uz se nemuzu dockat, az nekdy v mimoni bude stat Sportmotor proti Cimbu.

Myslim ze rozdil bude minimalni. Spis nez na cipu bude rozhodovat stav a zajeti motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SPORTMOTOR muzu jen a jen doporucit. Narust vykonu je opravdu znatelnej, a spotreba zustala stejna.

Auto je celkoveji prijemnejsi na jezdeni, reakce na plyn je o hodne rychlejsi.

Radsi to nebudu nadale rozvadet, at si nemyslite ze jsem zaplacenej za reklamu:)

Uz se nemuzu dockat, az nekdy v mimoni bude stat Sportmotor proti Cimbu.

Myslim ze rozdil bude minimalni. Spis nez na cipu bude rozhodovat stav a zajeti motoru.

takže jsi spokojen s úpravou a máš tedy sportmotor na ors nebo 1.8T? na kolik sis to nechal zvednout? to by bylo dobré někdy testnout, až se bude plánovat nějakej ten srazík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže jsi spokojen s úpravou a máš tedy sportmotor na ors nebo 1.8T? na kolik sis to nechal zvednout? to by bylo dobré někdy testnout, až se bude plánovat nějakej ten srazík

je to normalni 01 na 150kW, myslim ze mapy budou stejny jako na RS. ty 4 kW jsou asi tim KN filtrem a mrizkou za IC, ale jiste to nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezkoumal jsem grafy pro ORS, ale pro svoji 1.8T já osobně volil mezi Cimbu, Sportmotor, Motordesign a BitPower. Sice jsem vybral asi papírově nejslabší Cimbu, ale podle grafů měl přesně to, co jsem chtěl - nádherně plochou křivku "točáku". :palec2:

Editováno: , autor: VitaP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezkoumal jsem grafy pro ORS, ale pro svoji 1.8T já osobně volil mezi Cimbu, Sportmotor, Motordesign a BitPower. Sice jsem vybral asi papírově nejslabší Cimbu, ale podle grafů měl přesně to, co jsem chtěl - nádherně plochou křivku "točáku". :palec2:

a jak ti to jede, zkoušel jsi s někým porovnat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...