Duben 14, 200817 r a jak ti to jede, zkoušel jsi s někým porovnat? Zatím ne, protože na jediném rozumném srazu byla zima a slejvák. Snad v květnu něco klapne v Mošnově na letišti a tam bych to porovnal s nějakou ORS. Jen škoda, že je to asi jinak zpřevodovaný jako pozdější 1.8T, protože už v základu to mělo papírově o 0.5s pomalejší zrychlení.
Duben 14, 200817 r Autor Zatím ne, protože na jediném rozumném srazu byla zima a slejvák. Snad v květnu něco klapne v Mošnově na letišti a tam bych to porovnal s nějakou ORS. Jen škoda, že je to asi jinak zpřevodovaný jako pozdější 1.8T, protože už v základu to mělo papírově o 0.5s pomalejší zrychlení. série 1.8T má mít 8.5 a rs 7.9, jestli se nepletu, po čipu bys mohl mít tak těch 7.9 a rs 7.4, to jsou dobrý hodnoty
Duben 14, 200817 r série 1.8T má mít 8.5 a rs 7.9, jestli se nepletu, po čipu bys mohl mít tak těch 7.9 a rs 7.4, to jsou dobrý hodnoty Já to myslel tak, že podle autokatalogů, co mám, první modely 1.8T mají psáno 9 a až pozdější 8.5 a tak jsem se snad teoreticky dostal někam mezi 7.9 a 8.5 Ale tak jako tak to letí moc hezky. Máme tady dost velký kopec a na maximálce jsem si nahoru polepšil zhruba ze 190 na 203 (tachometrových). Dolů nevím, to jede každé auto Upraveno Duben 14, 200817 r od VitaP
Duben 14, 200817 r No ty sprinty na letišti k porovnání výkonů jsou uplně k ničemu a poznad rozdíl mezi sportmotorem a cimbu na stejném motoru je prakticky nemožné. Minulou neděli jsem byl na mošnově s kamarádem na sprintech které pořádali kluci z VW klubu a byla tam i jedna ORS II avšak pořádně poladěná (chip, velký čelní IC, K&N, komplet laděný výfuk, stavitelný podvozek) výkon udajně 260 koní a i tak měla se stařičkými golfy II plné kola práce a to se vůbec už nebavím jak dopadla semnou
Duben 14, 200817 r Autor Vitap: aha, tak to jsem nevěděl, že měly i 9, ale i tak to určitě jde znát oproti sérii, ne? MikiRs: no, tak se pochlub jak dopadla s tebou? myslel jsem, že máš sérii, koukám, že toho moc nevim, takže si jí to nandal?
Duben 17, 200817 r Honza : Nasel sem ti kola k cerne octe !!! Mrdoza !!! Jj pecka..Ale tahle se jeste asi i trochu prikrcila k zemi mi pripada.. To jsou ty repliky Audi Nuvolari,ne?
Duben 17, 200817 r Autor parádní, ty se mi líbili myslim už od začátku, ale nějak ste mi je vymlouvali jsou to MAM7, a vypadají na 19"ky, což už by asi nešlo zapsat do TP, koukám taky po Tomason TN1 viz. galerie: http://www.tomason.de/tn1_galerie.php?catid=18
Duben 27, 200817 r Zdravim vas vsechny, moc se mi libi to tema co tady vedete, jeste vic se mi libi to, ze si davate sraziky. Ale porad mi tu chybi jedna podstatna vec, fakt se rozmejslim o cipu, ale jeste tu nebylo porovnani Cimbu vs Motorsport. Zajimalo by me co bude lepsi, jestli velke kroutak a mensi vykon, nebo o 30NM mensi kroutak ale zase o 30 KW vetsi vykon. Jinak dalsiho srazu se moc rad zucastnim, jsem z Plzne ale klido nekam dojedu. Jinak resim dalsi zahadu, Ta moje RS oktavka, typ motoru AUQ, rok vyroby 2001 mi jede nejak vic. Mam dva kamarady co maji RS a vzdy jim dam docela dost na prdel. Proste mi to jede fakt nejak dobre, cip tam neni, to jsem zjistoval, dal jsem si tam aorat sportovni sani, ale to oni taky. Ujedu jim jak na akceleraci tak i na max rychlost. Oni maji problem to rozhoupat na 250 podle navigace a ja jsem s tim uhanel 258 podle navi. Fakt to nechapu, ale samozrejme ze to je jedine dobre. Jo a byl jsem s autem ve zkusebne a vykon mam 196 Koni a kroutak 252. Diky
Duben 27, 200817 r 260kmh se seriovym RS ? Jako po rovince ? To mi pride nerealne cislo, ale kazdopadne budem radi kdyz se na nejakej srazik dostavis na pokec porovnani atp.
Duben 27, 200817 r Pardon, po rovince samo ze ne, bylo to kousek pred podebradama jak je to klesani na dalnici z kopce dolu, tak tam, z toho kopce by sla mozna trochu vice, ale uz jsem nemel odvahu.
Duben 28, 200817 r Autor Zdravim vas vsechny, moc se mi libi to tema co tady vedete, jeste vic se mi libi to, ze si davate sraziky. Ale porad mi tu chybi jedna podstatna vec, fakt se rozmejslim o cipu, ale jeste tu nebylo porovnani Cimbu vs Motorsport. Zajimalo by me co bude lepsi, jestli velke kroutak a mensi vykon, nebo o 30NM mensi kroutak ale zase o 30 KW vetsi vykon. Jinak dalsiho srazu se moc rad zucastnim, jsem z Plzne ale klido nekam dojedu. Jinak resim dalsi zahadu, Ta moje RS oktavka, typ motoru AUQ, rok vyroby 2001 mi jede nejak vic. Mam dva kamarady co maji RS a vzdy jim dam docela dost na prdel. Proste mi to jede fakt nejak dobre, cip tam neni, to jsem zjistoval, dal jsem si tam aorat sportovni sani, ale to oni taky. Ujedu jim jak na akceleraci tak i na max rychlost. Oni maji problem to rozhoupat na 250 podle navigace a ja jsem s tim uhanel 258 podle navi. Fakt to nechapu, ale samozrejme ze to je jedine dobre. Jo a byl jsem s autem ve zkusebne a vykon mam 196 Koni a kroutak 252. Diky nechci ti brát iluze, ale 30kw ti tam navíc nenasypou, a ani těch 330nm tam nedostaneš, je to jen marketing, budeš rád za max. 310nm, jo a odpověď jestli je lepší C. nebo M. musíš zvážit sám, jestli chceš točit do červenýho nebo max do 5tis., doporučuju si to nechat změřit před a pak po, abys věděl kolik je skutečný nárůst,
Duben 28, 200817 r Jojo, proto bych rad videl porovnani mezi obema, mooooc by me to zajimalo, vyuzit otacky neni problem
Červen 8, 200817 r Je golfik GIV někde sem měl odkaz na tu krabičku co se přidělá k MAXIKU aby to toto ukazovalo pokud to najdu hodím sem odkaz Tady je ten odkaz sice pozde ale přece ZDE Upraveno Červen 8, 200817 r od Bak
Červen 9, 200817 r Já osobně dal přednost Cimbu i když papírově to byla asi nejslabší nabídka, ale ta plochá křivka točáku je přesně to, co jsem chtěl a vyhovuje mému stylu. K čemu mi je rána do zad a následný úbytek točáku, když já ho mám stejný až do 5000ot.
Červen 15, 200817 r Ma nekdo odbrzdenej vykon? bylo by zajimave kdyby se nasly grafy ze stejne zkusebny pro oba upravce. Kdyz jsem se rozhodoval ja, tak mi kazdy rekl ze ten jeho cip je nejlepsi. Lidi co maj Supersport na 150kW rikaj ze maj odbrzdeno kolem 142kW. Myslim ze v tehle vykonove oblasti se uz rozdily poznavej tezko. po presednuti z auta do auta clovek uz tuplem nic nepozna. Mozna kdyz budou stejne dobre zajeta auta vedle sebe, ma Cimbu lepsi pruzne zrychleni kolem 2-3tis. od 3-4 zase pojede lip Sportmotor. Za to rozdil v penezence obou uprav pociti vetsina mejitelu citelne. Dalsi vec je jednani obou upravcu. Osobne si myslim, ze ten kdo opravdu neco o necem vi, tak neni suvereni a nerika, ze je nejlepsi:)
Červen 27, 200817 r Menší otázka je chiptuning přendání chipu přímo naletováním nebo jen přes kabel nějakým softwarem???
Červen 28, 200817 r Vím že to sem nepatří, ale kromě škodověnky mám teď nově i malého pežotka a chtěl bych ho nechat taky chipnout. Proto se zeptám, neznáte firmu která by udělala chip na peugeota 1,4 HDi a měla takové kladne hodnocení jako Sportmotor a Cimbu u koncernových vozů ? Přítel google mě našel podle mě jen nic moc důvěryhodné firmy. Díky všem za info. Upraveno Červen 28, 200817 r od Stasek
Červen 28, 200817 r Menší otázka je chiptuning přendání chipu přímo naletováním nebo jen přes kabel nějakým softwarem??? Oboji je mozne
Červen 28, 200817 r U všech nejde chipovat po kabelu,nevím jestli se to lámalo faceliftem,každopádně ŘJ EDC 15 se musí rozdělat a vypájet.Flash jde až u EDC 16.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.