Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Membrány klesají po každé výměně cca 1500-2000km, pak by mělo přijít doseřízení v servisu, aby vše, vč. spotřeby bylo ok :palec2:

Membrány klesají po každé výměně cca 1500-2000km, pak by mělo přijít doseřízení v servisu, aby vše, vč. spotřeby bylo ok :palec2:

presne ako pises, sadne si asi po tych 2000km, to dostelovanie by bolo dobre spravit asi len pre kontrolu a potom po tych 2000km ist do servisu

To je normální jev u podtlakových systémů, nebudu komentovat to, že to do takového motoru vůbec nepatří, při vyřazení se sníží automaticky dodávka paliva/lpg/, jelikož je motor v deceleraci a navíc proudí více vzduchu do sání tak se to natolok ochudí, že padnou otáčky pod minimum.... pomůže v tomto případě přerušit přívod sání od nárazníku kde to nasává vzduch...... to že se ti to při otáčení snaží chcípnout je jen odstředivá síla která působí na membrány, když budeš točit na druhou stranu tak to naopak bude otáčky mírně zvyšovat, s tím se nedá nic dělat, jen se pomaleji otáčet....

  • 3 týdny později...

nazdarek kolegovia

dnes som siel do prace a ked som sa pozrel na ovladac LPG kde su ledky na signalizaciu obsahu nadrze plynu, tak som sa zarazil lebo vsetky blikali (naraz)

podla predhadzajucej info o palive mala svietit len jedna ale blikali vsetky,

siel som na plyn (aspom dufam) lebo kontrolka prepnutia svietila na zeleno, prepol som na benzin a siel som dalej (blikali stale dalej)

troska som to sledoval a zistil som ze po case prestali blikat a svietila zas len jedna bodka, tak ako ma, po chvilke sa rozsvietili tri zo styroch a potom zas jedna

ked som prisiel do prace som vypol a skusil nastartovat, islo to normalne a aj normalne preplo

nevie niekto co to mohlo byt a co to znamena?

:help::help::help:

nazdarek kolegovia

dnes som siel do prace a ked som sa pozrel na ovladac LPG kde su ledky na signalizaciu obsahu nadrze plynu, tak som sa zarazil lebo vsetky blikali (naraz)

podla predhadzajucej info o palive mala svietit len jedna ale blikali vsetky,

siel som na plyn (aspom dufam) lebo kontrolka prepnutia svietila na zeleno, prepol som na benzin a siel som dalej (blikali stale dalej)

troska som to sledoval a zistil som ze po case prestali blikat a svietila zas len jedna bodka, tak ako ma, po chvilke sa rozsvietili tri zo styroch a potom zas jedna

ked som prisiel do prace som vypol a skusil nastartovat, islo to normalne a aj normalne preplo

nevie niekto co to mohlo byt a co to znamena?

:help::help::help:

a nepřerušil jsi něco tím tajným vypínačem co by mohlo mít vliv na provoz LPG?

Upraveno od Malta

a nepřerušil jsi něco tím tajným vypínačem co by mohlo mít vliv na provoz LPG?

to praveze neviem, ale s LPG by to nemalo mat nic a prejavilo sa to po dvoch dnoch jazdenia s vypinacom

mne to prislo skor ako keby zblbol plavak v nadrzi ale netusim preco by to malo cele blikat

Upraveno od robko

to praveze neviem, ale s LPG by to nemalo mat nic a prejavilo sa to po dvoch dnoch jazdenia s vypinacom

mne to prislo skor ako keby zblbol plavak v nadrzi ale netusim preco by to malo cele blikat

a neměl jsi třeba odpojenou baterku, že by to nějak rozhodilo ?

a neměl jsi třeba odpojenou baterku, že by to nějak rozhodilo ?

baterku som nerozpajal, budem to musiet pripojit na pocitac a uvidime co to vypise, ja len ci sa s tym niekto stretol ale ci neviete co to moze znamenat

som s toho troska rozhodeny, neviem ci mam jazdit radsej na benzin alebo mozem aj plyn

baterku som nerozpajal, budem to musiet pripojit na pocitac a uvidime co to vypise, ja len ci sa s tym niekto stretol ale ci neviete co to moze znamenat

som s toho troska rozhodeny, neviem ci mam jazdit radsej na benzin alebo mozem aj plyn

tak to fakt netuším, zkus Karla přes SZ, jestli by ti neporadil

tak to fakt netuším, zkus Karla přes SZ, jestli by ti neporadil

uz som mu to pisol

  • Autor

majster montaznik by to nemal vidiet ?

ved je to v zaruke, nie ?

majster montaznik by to nemal vidiet ?

ved je to v zaruke, nie ?

je to v zaruke ale nemam cas tam ist a zajtra cestujem prec z BA tak sa tam dostanem najskor az buduci tyzden

dufam ze na tom mozem jazdit a nic sa nestane

robko co sa trapis co blika alebo neblika mozno si to zapojil na radio a mas z toho ekvalizer :palec2: hlavne ze to ide neries taketo malickosti zbytocne ta bude boliet hlava :feve:

Pro karel.lpg :help:

Zdravím Vás...chtěl bych Vás poprosit a zeptat se, jestli je "BRC JUST HEAWY" podtlakový systém nebo nějaké začátečnické vstřikování jak je např "FLYGAS"? Nevím, za co mám považovat totiž ten "dávkovač nebo rozdělovač" plynu...

Předem děkuju za odpověď

A ještě jestli můžu...čím je u "BRC Just" dané přepnutí z benzínu na LPG? Teplotní čidlo to nemá, tak nevím, čím by to tam mohlo být omezené.... :feve:

Upraveno od PauLofWoCC

Pro karel.lpg :help:

Zdravím Vás...chtěl bych Vás poprosit a zeptat se, jestli je "BRC JUST HEAWY" podtlakový systém nebo nějaké začátečnické vstřikování jak je např "FLYGAS"? Nevím, za co mám považovat totiž ten "dávkovač nebo rozdělovač" plynu...

Předem děkuju za odpověď

A ještě jestli můžu...čím je u "BRC Just" dané přepnutí z benzínu na LPG? Teplotní čidlo to nemá, tak nevím, čím by to tam mohlo být omezené.... :feve:

mam tiez BRC a jednotku JUST, ak je to to iste, tak je to podtlakovy system a prepnutie je dane na zaklade otacok motora, ked prekroci 2000ot tak sa prepne na plyn,

hned po nastartovani je tam nejaky maly casovi interval kedy nie je mozne prepnut to do plynu (myslim nieco okolo 6s, ale da sa to nastavit v programe)

robko co sa trapis co blika alebo neblika mozno si to zapojil na radio a mas z toho ekvalizer :palec2: hlavne ze to ide neries taketo malickosti zbytocne ta bude boliet hlava :feve:

na radio som to nedal :p respektive nic som s plynom nerobil

jazdit to jazdi a zatial sa to nezopakovalo, co mam nove informacie, tak ked blikaju vsetky ledky naraz mala by to byt signalizacia, ze je odpojeny plavak v nadrzi, co znamena ze nemoze namerat mnozstvo plynu, zatial mam na tom jazdit a zistit ci to nebude robit znova,

tak len info pre vas zvedavci lol

  • Autor
mam tiez BRC a jednotku JUST, ak je to to iste, tak je to podtlakovy system a prepnutie je dane na zaklade otacok motora, ked prekroci 2000ot tak sa prepne na plyn,

hned po nastartovani je tam nejaky maly casovi interval kedy nie je mozne prepnut to do plynu (myslim nieco okolo 6s, ale da sa to nastavit v programe)

len poznamenam, ze to po prekroceni 2000 otacok prepina pri deceleracii (klesajuce otacky). ;)

Máte a nemáte pravdu...podtlakový systém je takový,kdy je reduktor ovládaný podtlakem v sání, z reduktoru vede hadiška někam k sání za klapku, vy tam máte elektronický reduktor, tzn. při přepnutí na plyn se plyn "valí" tlakem 0.8atm do sání a v cestě mu vlastně stojí ten krokový motor, který reguluje v závislosti ns lamda sondě množství plynu, který se přivede do sání. Just kontroluje napětí, otáčky, sondu a když je vše v pořádku tak při dosažení příslušných otáček dá pokyn pro přepnutí,tzn. MUSÍ být sonda nahřátá a a snímat signál, pokud ne a vy se dostanete do prahu přepínání/svítí ledka žlutě/, tak to nepřepne a připočte si čas pro přepnutí/pokaždé 0.4s/, pak se stane to, že když se pořád snažíte auto přepnout tak se čas tak prodlužuje, že to pak trvá třeba 5 minut než to přepne do plynu.Takže JUST=otáčky+zahřátí sondy.

Pro Paula....asi jsi moc na školení neposlouchal, věděl bys, že všechny nové systémy mají reduktor řízený podtlakem, protože je to jeden z nejdůležitějších hodnot pro načítání map zařízení, Heawy je "předvoj" vstřikovacích systémů, krokový motor s hadičkami funguje taky na základě signálu sondy, problém je v tom, pokud se ten motor při každé revizi nerozdělal a nevyčistil tak se často přilepil a uvnitř motorku na hřídelce přesločila ta matka co jej nastavuje a už to nejde seřídit/ty vidíš na PC třeba že je na 78 krocích a on je ve skutečnosti jinde,např.105/ to pak nikdy neseřídíš/95% závad/, vymontovat a dát vstřikování....

Máte a nemáte pravdu...podtlakový systém je takový,kdy je reduktor ovládaný podtlakem v sání, z reduktoru vede hadiška někam k sání za klapku, vy tam máte elektronický reduktor, tzn. při přepnutí na plyn se plyn "valí" tlakem 0.8atm do sání a v cestě mu vlastně stojí ten krokový motor, který reguluje v závislosti ns lamda sondě množství plynu, který se přivede do sání. Just kontroluje napětí, otáčky, sondu a když je vše v pořádku tak při dosažení příslušných otáček dá pokyn pro přepnutí,tzn. MUSÍ být sonda nahřátá a a snímat signál, pokud ne a vy se dostanete do prahu přepínání/svítí ledka žlutě/, tak to nepřepne a připočte si čas pro přepnutí/pokaždé 0.4s/, pak se stane to, že když se pořád snažíte auto přepnout tak se čas tak prodlužuje, že to pak trvá třeba 5 minut než to přepne do plynu.Takže JUST=otáčky+zahřátí sondy.

Pro Paula....asi jsi moc na školení neposlouchal, věděl bys, že všechny nové systémy mají reduktor řízený podtlakem, protože je to jeden z nejdůležitějších hodnot pro načítání map zařízení, Heawy je "předvoj" vstřikovacích systémů, krokový motor s hadičkami funguje taky na základě signálu sondy, problém je v tom, pokud se ten motor při každé revizi nerozdělal a nevyčistil tak se často přilepil a uvnitř motorku na hřídelce přesločila ta matka co jej nastavuje a už to nejde seřídit/ty vidíš na PC třeba že je na 78 krocích a on je ve skutečnosti jinde,např.105/ to pak nikdy neseřídíš/95% závad/, vymontovat a dát vstřikování....

tak tomu uz hovorim vysvetlenie :palec2:

a ked mi svieti kontrolka na zlto pri nastartovani (ked je auto dlhsiu dobu odstavene, co znamena studeny motor) a preklikne obcas na cervenu a spet na zltu znamena to ze to ma zly signal s lambdy? alebo sa len snazi nasilu to prepnut na plyn hned po nastartovani?

uz sa mi aj stalo, ze sa preplo na plyn skor ako som sa vobec dotkol plynoveho pedalu (hned po nastartovani)

co stymto?

opetovne nastavenie programu nepomohlo, bol som stym v servise a tam nic o tomto nevedia a ani sa stym nestretli

Máte a nemáte ..............

Aha..děkuju moc...já sem si myslel že to bude u toho Justa něco s lambdou (že studená - stojí signál) a proto ty caviky, s přepínáním když je motor studený v létě a když je studený v zimě........už mě to trochu dochází :D

No tak poslouchal neposlouchal na školení :D:) , ono je to těžko na druhém školení přesně pálit otázky tam kde potřebuju:D protože se na mě hrne hromada nových věcí a člověk je potom doňa-mimóna. To je těžko no... Si pamatuju jak sem byl poprvé ve Stračkách (prosinec 2006) s Octaviou 2,0 se to na ní učit, tak sem se neptal na vůbec nic pač sem jenom sledoval co dělají.

Vidím, že tady sou i slováci....hej kluci....kde se dá nejblíž Myjavy namontovat LPG? A jaké jsou na slovensku ceny montáží? Konkrétně na Feliciu 1,6MPi, takže nějakou stříkačku?

Ségřin kluk je totiž slovák, a on říkal, že se tam prej přestavba na LPG na 1,6MPi pohybuje kolem 25 tis. Jako nepochopil sem jestli vstřikování nebo směšování. Jako bylo by docela blbé, když by tam stálo vstřikování 25tis SK a u nás něco nad 30tis KČ :D

Tak nevím jako no.....zkuste napsat cenu tak kolem té Myjavy jestli tu někdo odtamtud je... Díky...

tak tomu uz hovorim vysvetlenie :palec2:

a ked mi svieti kontrolka na zlto pri nastartovani (ked je auto dlhsiu dobu odstavene, co znamena studeny motor) a preklikne obcas na cervenu a spet na zltu znamena to ze to ma zly signal s lambdy? alebo sa len snazi nasilu to prepnut na plyn hned po nastartovani?

uz sa mi aj stalo, ze sa preplo na plyn skor ako som sa vobec dotkol plynoveho pedalu (hned po nastartovani)

co stymto?

opetovne nastavenie programu nepomohlo, bol som stym v servise a tam nic o tomto nevedia a ani sa stym nestretli

Třeba blbě nastavené otáčky pro přepnutí? Jakože máš v ŘJ JUSTa nastavenou hodnotu otáček pro přepnutí cca 800ot/min....což je prakticky volnoběh. Podle mě by to chtělo změnit otáčky pro přepnutí na vyšší hodnotu.

Třeba blbě nastavené otáčky pro přepnutí? Jakože máš v ŘJ JUSTa nastavenou hodnotu otáček pro přepnutí cca 800ot/min....což je prakticky volnoběh. Podle mě by to chtělo změnit otáčky pro přepnutí na vyšší hodnotu.

naposledy ked som to pozeral malo to otacky na 2000ot

co ma metie je ze tam je aj nejaky nasobic a ten je na 1/2 a mal by byt na 2 ale ked to dam na 2 tak to neprepina

Aha..děkuju moc...já sem si myslel že to bude u toho Justa něco s lambdou (že studená - stojí signál) a proto ty caviky, s přepínáním když je motor studený v létě a když je studený v zimě........už mě to trochu dochází :D

No tak poslouchal neposlouchal na školení :D:) , ono je to těžko na druhém školení přesně pálit otázky tam kde potřebuju:D protože se na mě hrne hromada nových věcí a člověk je potom doňa-mimóna. To je těžko no... Si pamatuju jak sem byl poprvé ve Stračkách (prosinec 2006) s Octaviou 2,0 se to na ní učit, tak sem se neptal na vůbec nic pač sem jenom sledoval co dělají.

Vidím, že tady sou i slováci....hej kluci....kde se dá nejblíž Myjavy namontovat LPG? A jaké jsou na slovensku ceny montáží? Konkrétně na Feliciu 1,6MPi, takže nějakou stříkačku?

Ségřin kluk je totiž slovák, a on říkal, že se tam prej přestavba na LPG na 1,6MPi pohybuje kolem 25 tis. Jako nepochopil sem jestli vstřikování nebo směšování. Jako bylo by docela blbé, když by tam stálo vstřikování 25tis SK a u nás něco nad 30tis KČ :D

Tak nevím jako no.....zkuste napsat cenu tak kolem té Myjavy jestli tu někdo odtamtud je... Díky...

ro neviem kolko to moze stat ale cena okolo27t bude za podtlak, za vstreky sa plati ovela viac, myslim nieco na 35t aj 45t podla auta

naposledy ked som to pozeral malo to otacky na 2000ot

co ma metie je ze tam je aj nejaky nasobic a ten je na 1/2 a mal by byt na 2 ale ked to dam na 2 tak to neprepina

Nedokážu pochopit otázku...nechápu co chceš říct...

Upraveno od PauLofWoCC

Nedokážu pochopit otázku...nechápu co chceš říct...

co som pozeral tak prepnutie ma byt pri 2000ot, a aj to tak funguje, teda ked sa to cele ustali

a ked som mal RJ napichnutu na pocitac tak tam je nejaky nasobic (neviem na co a ani v ktorej casti)

a tak ma byt podla papierov 2 krat nejaka hodnota, ale ja tam mam len polovicku, cize 1/2 krat

a ked to dam na 2 krat tak to potom vobec neprepina, neviem ani ja co to znamena, len viem ze to mam dost nizke

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.