Rorejs Vloženo 13. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2007 Zdravim, posledni tyden mam subjektivni pocit, jakoby si posilovac rizeni delal co chce. Nekdy mi pripada ze to jde hrozne lehce ( az jsem to parkrat malem utrhnul ) a nekdy zase hrozne tezce. A to i na stejnym useku a pri stejne rychlosti. Zimni gumy uz tam mam vic jak mesic, takze timhle to taky nebude. Kdyz jsem to zaznamenal poprve, tak jsem myslel ze jsem pichnul nejaky predni kolo, ale tlaky jsou OK. Zkusil jsem taky dotahnout vsechny kola a zkontroloval hladinu hydraulicke kapaliny a napnuti klinovyho remene ( i kdyz to by asi delalo mnohem horsi veci ). Co jsem prochazel tohle forum, tak obecne s posilovacema rizeni na OI problemy nejsou, tak se ptam jestli se s necim takovym nekdo nesetkal, pripadne zda se da svepomoci jeste neco zkontrolovat. Jedna se o 1.6 AVU, MR2002, najeto cca 67tis. Diky, P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Comeback Vloženo 13. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2007 Zdravim,posledni tyden mam subjektivni pocit, jakoby si posilovac rizeni delal co chce. Nekdy mi pripada ze to jde hrozne lehce ( az jsem to parkrat malem utrhnul ) a nekdy zase hrozne tezce. A to i na stejnym useku a pri stejne rychlosti. Zimni gumy uz tam mam vic jak mesic, takze timhle to taky nebude. Kdyz jsem to zaznamenal poprve, tak jsem myslel ze jsem pichnul nejaky predni kolo, ale tlaky jsou OK. Zkusil jsem taky dotahnout vsechny kola a zkontroloval hladinu hydraulicke kapaliny a napnuti klinovyho remene ( i kdyz to by asi delalo mnohem horsi veci ). Co jsem prochazel tohle forum, tak obecne s posilovacema rizeni na OI problemy nejsou, tak se ptam jestli se s necim takovym nekdo nesetkal, pripadne zda se da svepomoci jeste neco zkontrolovat. Jedna se o 1.6 AVU, MR2002, najeto cca 67tis. Diky, P. mno ono to je asi tak kdy jsi mnenil kapalinu ??? a pokut je hladina i kapalina dobra tak muze byt zavzdusneny cili dej dite nebo zenu do auta startni nebo dej jen klicky a toc tam a z5 mi sel posilovac ztuha cili jsme je vymneil kapalinu a hned sel poznat rozdil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Zdravim,posledni tyden mam subjektivni pocit, jakoby si posilovac rizeni delal co chce. Nekdy mi pripada ze to jde hrozne lehce ( az jsem to parkrat malem utrhnul ) a nekdy zase hrozne tezce. A to i na stejnym useku a pri stejne rychlosti. Zimni gumy uz tam mam vic jak mesic, takze timhle to taky nebude. Kdyz jsem to zaznamenal poprve, tak jsem myslel ze jsem pichnul nejaky predni kolo, ale tlaky jsou OK. Zkusil jsem taky dotahnout vsechny kola a zkontroloval hladinu hydraulicke kapaliny a napnuti klinovyho remene ( i kdyz to by asi delalo mnohem horsi veci ). Co jsem prochazel tohle forum, tak obecne s posilovacema rizeni na OI problemy nejsou, tak se ptam jestli se s necim takovym nekdo nesetkal, pripadne zda se da svepomoci jeste neco zkontrolovat. Jedna se o 1.6 AVU, MR2002, najeto cca 67tis. Diky, P. Ano, také mi šel posilovač u OI 1,9TDi ztuha. Po výměně hydraulického oleje serva jde řízení tak jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rorejs Vloženo 21. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 mno ono to je asi tak kdy jsi mnenil kapalinu ??? a pokut je hladina i kapalina dobra tak muze byt zavzdusneny cili dej dite nebo zenu do auta startni nebo dej jen klicky a toc tam a z5 mi sel posilovac ztuha cili jsme je vymneil kapalinu a hned sel poznat rozdil Pokud se to nemeni v ramci nejake garancky, tak je tam ta kapalina puvodni. Takze pomalu 6 roku. Ted se mi pomalu blizi dalsi garancka, tak se to necham rovnou vymenit a uvidime co se stane P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malasorte Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 Jak to dopadlo ? mam ten samy problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malasorte Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Tak jsem vymenil olej a odvzdusnil to. Ale vubec to nepomohlo. Rizeni nejde plynule, jakoby to nekde drhnul nejaky tlakovy pist ci co . Poradi nekdo? Da se to rizeni vubec rozebrat ? a vymenit opotrebovane dily ? Nebo budu muset koupit cele rizeni nove? Jiri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malasorte Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 (editace) Ted jsem nasel cele nove rizeni na jsou tam dve , nevi nekdo jakej je mezi nima rozdil ?? Jiri http://obchod.autoprima.cz/image_tecdoc/22...874quoldhvc0sg7 Editováno: 18. Březen 2008, autor: malasorte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malasorte Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Tak jsem poridil jete rizeni ktere by melo byt v pohode, tak az to vymenim dam vedet jestli to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meky01 Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Stratilo se mi trochu kapaliny v posilovači, asi už dřív, při plném rejdu to vydávalo divný zvuk, pod autem jsem žádný únik oleje nenašel, dolil jsem tedy kapalinu a čekám co to udělá dál. neví někdo co se stalo. Octavie je 12 lek stará. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinG4_TDi Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Ahoj, tak jsem pátral a pátral až jsem narazil na tenhle topic a jsem rád, že nejsem sám komu se tohle stalo (už jsem ten pocit začínal mít). Mám přesně stejné symptomy jak zakladatel. Náhodné tuhnutí posilovače řízení za jízdy. Taky jsem si myslel, že je posilovač zavzdušněný, ale nějak nevím co s tím. Zkoušel jsem při nastartovaném motoru otočit plný rejd na jednu a pak na druhou stranu (vždy jsem pár minut podržel), ale to mi nepomohlo. Pomohlo někomu vyměnit olej v servu? Nebo něco jiného? Diky za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
easyk Vloženo 4. Září 2010 Sdílet Vloženo 4. Září 2010 chlapi já když je nastartované, skoro nepohnu volantem. Až když přidám otáčky, povolí a jde lehce. Olej jsem dolíval, poradí mi někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojta91 Vloženo 18. Červen 2020 Sdílet Vloženo 18. Červen 2020 Prosím prosím.. kdo se potkal se stejnou věcí.. odjíždím z prace, auto studené a volant jde lehce.. dojedu k benzine cca 3km, chcipnu auto, pak nastartuji a volant jde opravdu znatelně tíž, měl jsem pocit že servo šlo ,,napůl,,. Za další 2 hodiny stání jde zas lehce. Po 12 hodinách stání přes noc nikde louže, manžety rizeni nejsou mokré (jen jsem vytočil kola), čerpadlo zvrchu suché, VAG čistý (komplet test, abs,motor i palubka), kontrolka nesvítí žádná. Před týdnem nový napínák, řemen původní, byla odpojená baterka cca hodinu, do podvozku se asi půl roku nelezlo vubec krom výměny oleje. Kapalina neubývá (za týden a po cca 500km hladina stejná cca 2-3mm nad MIN). Někdo nějaký tip ? Třeba nějaké čidlo ? Zkoumal jsem motor a jediný co je tak horsi hadice (hýbe se ve spoji maličko a asi trošku propouští). Zkusit vyměnit kapalinu ? Nevím jak je tam dlouho :( dost matne si pamatuju že před cca 2 měsíci jsem náhodou narazil na sporadickou chybu snímače úhlu myslim..smaznuto a neobjevila se, snimac dává úhel po otočení volantem. Dneska ráno najeto zkušebně 30km tahem svižným tempem+město a servo netuhne a nepřišlo mi že dělá jiné zvuky, ani v max pozicích doprava/doleva. Před týdnem jsem stál do opravdu hodně prudkého kopce čumákem nahoru a servo lehce kníklo, od té doby klid. Octavia 1, 2003, 96kW TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.