Jump to content

Vojta91

Uživatel
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vojta91

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prosím prosím.. kdo se potkal se stejnou věcí.. odjíždím z prace, auto studené a volant jde lehce.. dojedu k benzine cca 3km, chcipnu auto, pak nastartuji a volant jde opravdu znatelně tíž, měl jsem pocit že servo šlo ,,napůl,,. Za další 2 hodiny stání jde zas lehce. Po 12 hodinách stání přes noc nikde louže, manžety rizeni nejsou mokré (jen jsem vytočil kola), čerpadlo zvrchu suché, VAG čistý (komplet test, abs,motor i palubka), kontrolka nesvítí žádná. Před týdnem nový napínák, řemen původní, byla odpojená baterka cca hodinu, do podvozku se asi půl roku nelezlo vubec krom výměny oleje.
  2. Praveze ELSU nemám, jedu podle pdf jak si zmiňoval a tam to samozřejmě nenajdu :( zkusim zítra vložit celou tu stránku ale mam to pouze v pdf což je naprd asi.. E: dohledal jsem tu stránku celou.. Takze ideál sehnat ELSU ? Aby mi tam skočila primo ta linie co potřebuju ?
  3. Ahoj, snad mě nikdo neukamenuje ale rad bych se zeptal co znamená čislo v rámečku ? Ve vysvětlivkách je napsané: Odkaz na další vedení vodiče Číslo v rámečku označuje číslo linie, ve které vodič pokračuje. Ale otázka je kde v DP tu linii najít ? Je to číslo vodiče nebo stránky.. nejsem z toho moc moudrý co s tím :(
  4. Ahoj, rád bych se zeptal - od víkendu mám problém s mojí F1 (1.2 HTP, 40kW, bez posilovače), při jízdě rovně a hlavně při zatáčce doprava se ozývá praskání či cvakání nebo drhnutí či jak to popsat, s plynem nabírá na frekvenci Pootočím volantem o pár mm doleva při přímé jízdě a zvuk zmizí. Ozývá se od nějakých 20 do cca 70 pak zaniká. Dneska jsem si všiml že cvaká i při parkování u obchodu doprava (motor na volnoběh a neutrál bez kvaltu). Samozřejme to nedělá při každé jízdě, jak jinak. Mohl by mi někdo poradit na co kouknout..jsem z toho celkem na prášky co to je ???
  5. Ahoj, ať nezkládám nové téma..nemá někdo ,,nejaktuálnější,, mapy pro DX ? Bylo to tuším 2013 rok, nějaké ozkoušené kompletní ? A druhá věc..je nutné do DX přivést komunikaci ? Jde o to že chci změnit průměr kol co na autě mám aby navi pracovala korektně, prý to DX dokáže jen přes diag, nebo má nějaké skryté menu ? v navi jsem bohužel nenašel.. Děkuji moc
  6. Děkuji za rady. Takže ideální sehnat 1.0MPi ve stejném stavu a tohle nechat na ježdění :( Ještě mě napadá..co Praktik ? :) nějakej nezničenej těžkou dřinou v pěkném stavu ? :)
  7. Bohuzel je to klasika htp 40kW :( , nápis na kufru ještě 1.2MPi :) jinak rezavá není vůbec, všechny plechy původní včetně vnitřku, nepotrhané sedačky, krásná palubka, dobový rádio škoda dokonce na CD, zadní plato, zástěrky, dobová výbava atd :) Samozřejmě po důchodci takže sem tam lehce škráblý nárazník atd.. Myslel jsem ani ne tak na prodej ale naleštit a pojezdit v létě..ale to asi na žádným srazu nezaujme :D :D E: 1.0 v rozumným stavu už ani sehnat nejde..
  8. Ahoj, ženě spadla do klína poděděná krásná F1 Juniorka, červená, najeto 69tkm, po prvním majiteli s pár dobovými doplňky. Otázka..má smysl ji schovávat ,,do budoucna,, na nějakou ,,parádu,, ? Obávám se že nikdy nebude tak oblíbená jako teď jsou Fáčka, případně řada 742, ani na nejakym srazu to asi zrovna nezazáří kdyz je to obyčejná socka-edition na R13 kolech :( každopádně odhadem je na tom líp než 3/4 Fabii co potkávám.. Děkuji za názory :)
  9. Tak už se objevila i kontrolka motoru ? a na světlech volnobeh 1000 až 1100 což je celkem dost po 8km jízdy, po 4hodinach stání opět start napodruhé..po dojezdu na volnobeh do kolony opět otáčky cca 1000 a výš.. Edit: Tak po dnešní kontrole na VAG chyba trvalá ,,16891 P0507 003 - Regulace volnoběhu - Otáčky nad požadovanou hodnotou,, Chyba vymazaná a po cestě 10km se kontrolka neobjevila.. Někdo nějaký nápad ? Byly mi porazeny kouknout na hadice v motoru pořádně, vyměnit svíce a filtr vzduchu což jsem stejně chtěl dělat.. :) motor co se cívek týká OK, lambdy tak
  10. Ahoj všem, žena má ráno problém s naší F1 (1.2 40kW, kód AWY) se startováním (dnes poprvé mrzlo..)..dnes nastartovala až na 3tí pokus, první 2 nastartovala (podotýkám na všecky válce), otáčky vyskočili na 1200cca a auto chcíplo, naskočilo na 3tí pokus s troškou plynu, a drželo nějakých 1200-1300ot., pak odjela úplně normálně jako vždycky - nepřehřívá se, teplotu drží, zaparkovala po 10km v práci..po 2 hodinách zkusmo nastartovala napoprvé bez jakýchkoliv problémů. Otázka je..co by to mohlo způsobovat ? Nesvítí žádná kontrolka ani motoru, auto jede normálně, necuká se, netřepe.. Mám podezř
  11. Ahoj, rád bych se zeptal majitelů prvních octavií před FL. Máte někdo doma toto v češtině ? Nemohl by mi někdo vyfotit zadní čísla resp. Škoda čísla prosím pěkně ? Děkuji moc
  12. Ahoj všem, bohužel jsem podobné téma nenašel tak zakládám zde na O1 ? chtěl bych požádat lidi co mají s elektrikou trošku víc zkušeností ohledně zapojení klasických USA blinkrů, ale trošku jinou metodou. Zamýšlím použití oranžové dvouvláknové žárovky 21/5W. Moje představa je že v klidovém stavu bude svítit slabší vlákno (5W), a hned při vyhození blinkru slabší vlákno vypne (aby to tolik nemátlo lidi kolem..), bude blikat pouze silnější (21W), a po doblikání se opět rozsvítí slabší vlákno a takhle dokola. Mohl by mi někdo zkušenější načrtnout jakým směrem se mám ubírat ? zkusil sem něco vytvoři
  13. Zdravím, mám problém s feldou, je to 1,3MPi 50kW, výroba 1997 poslední před FL najetý 112tisíc, před měsícem se měnily oba přední tlumiče (1 tlumič KO), pak se s ní měsíc nejezdilo a dneska sem do toho sednul a všecko v pohodě, jen když zatáčím doleva cca od půl rejdu začne něco ,,mlátit,, na levý straně jakoby od kola, rovně to je v pohodě, doprava to neudělá. Kam se mam nejdřív podívat, respektive co mam hledat nejdřív ? nerad bych něco zanedbal nebo něco takovýho.. děkuju moc :-)
×
×
  • Create New...