Listopad 18, 20168 r jo ja sem mel 55kw verzi.. ono je otazka co pokladas za standard, ze jo.. pokud jezdis sam okrsky, tak ti bude stacit i 1.0 37kW z fabie junior.. Pokud najizdis jak ja 2x denne na dalnici a potrebujes se dostat pred kamion a vysledkem toho, ze seslapnes plyn az do podlahy je jen zvyseni hluku a nic vic, tak to je pak blby.. nehlede na to, ze ten motor proste musis tocit neustale k cervenemu, protoze to proste jinak nejede.. ale jak rikam, kazdej ma jiny ocekavani od sveho auta.. dalsi vec je cena, pokud vemu, ze fabka 1.0 bude stat nekde kolem 280t +- tak za ty penize bych vzal rok dva jetou oktavku... ja bych si pred koupi zkusil sehnat nekoho, kdo ma 1.0 55kw predelanou na LPG a svest se tim..
Listopad 18, 20168 r ... jenže rok dva jetou oktávku nepředělám na LPG, což je momentálně podmínka pro týdenní nájezd 500km
Listopad 18, 20168 r Předěláš, ale motor TSI má tolik technických problémů, že ti nikdy nevydrží to co současný motor co máš v autě...i ten litr jsme dělali, jsou to prostě "mixery", aby to jelo, musí se točit, čím víc se vytáčí, tím pádem větší spotřeba a opotřebení...nezasloužil by jsi si něco pořádného? Alespoň 1.6 - 2 litry? Ovšem v novém autě to zas nebude výběr, nemluvím o ceně...
Listopad 18, 20168 r Tak pokud chceš něco na Lpg,tak bych se možna poohlidl jinde,ne jen u škodovky-tam bohužel moc na výběr není.Ja osobně bych do toho litru taky nešel ale zaleži na prioritach.
Listopad 18, 20168 r před 2 hodinami, Malta napsal: ... jenže rok dva jetou oktávku nepředělám na LPG, což je momentálně podmínka pro týdenní nájezd 500km No a co jiná značka? Nová Dacia?
Listopad 18, 20168 r Kamos ma 7 mi mistnou daciu Lodgy, plyn predelanej u importera.. ma to 7 mist a je spokojenej, motor tusim 1.6, pokud by te to zajimalo, muzu v pondeli zjistit vic, dneska tu makaji fakt jen srdcari.. DDD Ja kdyz sem se ted dival na tipCars tak do 300tisic koupis pekne oktavky, 2roky stare +-, i v nafte.. rozhodne lepsi pro takovy najezd, jde i o to, ze sance na preziti bude v pripade octavky vetsi nez ve fabii, kdyby k necemu doslo... a na druhou stranu, rok starou Fabku s 1.0 sezenes taky za lepsi peniz nez novotu.. jen se priprav, ze ta 1.0 neni zadna vyhra, tocit se to musi furt do plna, zere to k 7 mi litrum.. volil bych 1.2Tsi, tam se normalni jizdou muzes pohybovat mezi 5-6 litry.. no, je to na tobe.. Pokud Karel predelaval 1.0 na LPG, tak by ti mozna dal kontakt na nekoho, komu to predelaval, treba by te svezl..
Listopad 18, 20168 r no na jednu stranu musím říci, že jsem patriot a nechce se mi škodovku opouštět, obzvláště, když jsem s podledními modely, které vlastním, maximálně spokojen. Co se týká litru, nemyslím, že by mě něčím nepříjemně překvapil, když jsem zvyklý vlastně na totožné (nemyslím že to bude až taková změna oproti mé 1,2/47). Co se týká spotřeby, ani zde to nebude taková tragédie, pár refernecí tu z fóra už mám (někde to bylo v tématu, kde psali vyloženě dva různí s FIII 1.0 na LPG a spotřebu uváděli 5,9 a ten druhý tuším 6,1 ... nechce se mi to hledat). Na druhou stranu ten Duster by taky nebyl moc od věci, v podstatě za stejné peníze by bylo větší auto, ale určitě bych to nebral s tovární zástavbou LPG, tu bych nechal dodělat ... no nic, mám ještě do příštího roku o čem přemýšlet.
Listopad 18, 20168 r Jenže já jsem kluci Škodovkář.Kupujem vždy jen nové auto,jsem nedůvěřivec a nechcu koupit nějakou starší Octávku nebo cokoli jiného.Bude to opravdu třetí auto do rodiny .Octávku si necháme.Ale ted jste mě opravdu znejistily.Mám domluvenou tu zkušební jízdu jak Fábia s tímto motorem dojede na salon.Nabidku mám na cenu 257 000,minus 20000 jako sleva na uvěr od škofinu.
Listopad 18, 20168 r Jak píše malta.Jestli to má podobný zátah jako Fábia 47kw,tak s tím budem maximálně spokojeni.
Listopad 18, 20168 r Samozřejmě není nad vlastní zkušenost - to vždy říkám každému zájemci o auto - běž se s tím projet. Co jednomu dostačuje, nutně nemusí stačit jinému.
Listopad 18, 20168 r treti auto do rodiny... to ja jsem rad, ze sem se toho druheho zbavil, jen to byl zrout penez.. ale to je OT..
Listopad 23, 20168 r tak chlapi... dival jsem se dneska na auta na tipcars a 1,5 roku- 2 roky stara fabky kombi, Tsi, celkem slušná výbava, cena kolem 280t plus minus.. když to vemu kolem a kolem... moje auto mělo v září 5 let, najeto 133t km, čekají mě rozvody, olej, servis plynu.. no, dle mě to polkne pěkných 8-10tkč... no ale , řešil jsem, zda auto vyměnit, ale - Tsi, pokud vemu realnou spotřebu, jezdím 90% dalnice, takže budu stejně někde kolem 6.5l - 7l BA, takže su na 2kč- kilak.. což při mém nájezdu je ročně plus cca at nežeru 22000kč oproti plynu, za 5 let celkem pěkná sumička.. jak jsem psal jinde, 1.0 nechci, to je motor na pytel a kor do kombika.. takže vyhlašuju soutěž.. max 2 roky staré auto, atmosféra předělatelná do plynu, kombi, cena max 280t kč., najeto max 30t km... pokud máte nějaký typy sem s tím..at má člověk představu.,, huž sa těším.. )))
Listopad 24, 20168 r Přesně tak Jirko.Měl jsem podobné počty.Za 5 Let ušetřeno oproti autu bez Lpg okolo 100 000kč a to už zahýbe výběrem.Nevím jak ti ale poradit.Díval jsem se na Dacii Duster co jsi zde psal,ale to auto už se mi hnusí při vyslovení názvu Dacia,ale nikdy neříkej nikdy.Sám nevím jaké auto si koupím za dva tři roky.Beru auto jako spotřební zboží a po 4-5 letech prodám auto s 50% ztrátou.Je ale rozdíl,jestli za tuto dobu ztratím 50% třeba z Octavky za 500 000kč,nebo jiného třeba s cenou 280 000kč.Každý ale preferuje něco jiného a je to jeho věc.Každopádně už jsem i přemýšlel o autu bez plynu.Stejně si mylím,že Lpg doznívá a za pár let už upadne uplně.třeba v Itálii se rozmáhá elektro pohon.Vyrustají dokovací stanice,kde si auto napíchneš klidně i v centru města a za chvilku jedeš.Jezdí k nám pošták s W-up a ´ten odpich auta z místa je brutální.Šéf byl někde na předváděčce Bmv a projel tam nějaké maličké Bmv s elektro pohonem a říkal že by se na něj nechytal do stovky se svoji X-6.Díval jsem se ale na ceny a e-up stojí kolem 500tis kč a to je ještě moc.Každopádně vidina e-pohonu se mi líbí.Jsem zvědavý co ukáže čas.
Listopad 24, 20168 r No já se pomalu taky koukám po novém autě a chtěl bych aby to právě bylo LPG, nebo CNG (díky nárustu mého ročního nájezdu na cca 22tis km/rok), ale výběr je nic moc... Fabia Combi 2003 1.2HTP cca 160tis km najeto, mi dostačuje (není na LPG a 13 let staré auto už fakt předělávat nebudu). A momentálně mým největším favoritem je Fiat Tipo HB 1.4 T-Jet 120 LPG (projel jsem ho v benzínu a té Open edici a přišlo mi to jako fajn auto ), která se teď čerstvě objevila v ceníku (ikdyž cena nic moc...). Jinak nly jsme se podívat i na Opla Merivu a nepůsobilo to auto na mě špatně, ale to Tipo se mi zamlouvá víc (možná i z nostalgie, na starém Tipu jsme začínal řídit ). Na Dacii jsem se díval taky, ale prostě to zpracování a provedení není nic moc. A co se týka značky, tak klidně budu jezsdit i s "diamantem" na kapotě hlavně aby to jezdilo levně a spolehlivě .
Listopad 24, 20168 r mne by se teda libila tato sestavicka, ovsem skoda, ze to ,,nejde,, zaplynovat.. http://www.tipcars.com/skoda-fabia/skoda-fabia-combi-12-tsi-ambition-23003315.html chtiti ,,litr,, tak beru tuto.. www.tipcars.com/skoda-fabia/skoda-fabia-combi-10i-55kw75k-ambition-9210416.html novy v tehle vybave jsou hrube pres 3 kila.. sice nema ani jedna vyhrivani sicen, ale to by se dalo prekousnout.. Upraveno Listopad 24, 20168 r od JirkaBrno
Listopad 24, 20168 r Jinak v pondělí jdu na tu předváděčku projet k prodejci tak pak napíšu co a jak.Ted v sobotu jsem byl na narozkách a zpátky jel taxíkem Fabii co chci ted koupit,byla na Lpg a pocitově mi to nepřipadalo,že to je výrazně slabší než 1.2htp,ale neřídil jsem,tak posuzuji jen z pohledu spolujezdce.Motor se mi zdál tišší než 1.2.Boužel taxi řídila žena,tak na otázku jak to jede a at mi k tomu řekne neco blíž,odpověděla,že vi akorát že to jede na Lpg a snad i na benzín,tak jsem se dál neptal.
Listopad 25, 20168 r V 23. 11. 2016 at 19:36, JirkaBrno napsal: . takže vyhlašuju soutěž.. max 2 roky staré auto, atmosféra předělatelná do plynu, kombi, cena max 280t kč., najeto max 30t km... pokud máte nějaký typy sem s tím..at má člověk představu.,, huž sa těším.. )) Tak to jsem letos taky řešil přesně tohle.Prošel jsem několik prodejců nových aut ,přemýšlel i o naftě.Ale to v dnešní době je tak pro firmy a né pro nás ,co si auto nechají víc jak 5 let.Jeden prodejce mi o naftě říkal "pane to tak max 5 let a potom poslat pryč než s tím začnou být problémy". To jsem úplně hleděl aspoň byl trochu upřímný.Tak jsem se díval po nějakém benzínu s možností předělání na LPG. To jich v dnešní době moc není na výběr. A taky po origo LPG od výrobce..I když po zkušenostech uživatelů i hlavně servisáků a montérů LPG jsem origo přestabu zavrhl.Je tak pro zajímavost máme v rodině servisáka ,který dělal va škodovce a za 8 let neviděl na servise auto na LPG a sám říkal ,že u nich by s tím stejně nic neudělaly ,protože nikdo s tím nemá zkušenosti. Tak jsem po dlouhém hledání skončil u Roomstra 1,4 benzín rok starýho najeto 9,5 tisíce nechal namontovat LPG u Karla a jsem spokojen. Není to sice kombík taky jsem vždy měl takový auta ,ale zastane combíka a hlavně je v tom víc místa vzadu.A cenově taky dobrý.
Listopad 25, 20168 r a teď zřeba jiný postřeh...nedávno jsme tu předělávali Honda Acord 2.4 148kW, super auto ,vynikající výbava, krásné auto,r.výroby 2009. Takové auto se dnes dá pořídit kolem 150 tisíc, na plyn jede za 8 litrů, co se týče kvality bude ještě 10 let nad ostatníma autama, takže kdo pořád řeší nějakou 1.2 je podle mě blázen, motot se točí jak mixer,tudíž je rád, že vydrží 150 tisíc(oni to tak mají výrobci spočítané na záruku), komfort vynikající, bezpečnostní prvky na vysoké úrovni.....
Listopad 25, 20168 r Uvazoval jsem stejne ,mel jsem 13 skodovek,aledalsi nove auto uz je honda . Provereny motor bez kurvitek,jen nemam takovy najezd,abych ho predelal na plyn,takze jezdim na benzin.Civic treba ,delaji 1,4 nebo 1,8 atmosfery ,ale uz jen tuto generaci,pristi uz ma byt foukane turbo.
Listopad 25, 20168 r Bohužel objem ničím nenahradíš. Pochcaná EU a jejich směrnice. Kdo ví, proč je to v Evropě takhle blbě nastaveno. V USA dělají furt 5.0 a víc a i tak to projde EU směrnicema. Tady už to sotva zvládají auta s obsahem 1.4
Listopad 26, 20168 r dnes jsem se konečně dokopal k tomu, abych konečně vyměnil již na jaře zakoupený termostat ... co se ochladilo, tak mi při každém klesání na prvních 20km pořád padala ručička teploměru, což se u haťapek děje když je mínus 10 a více (než se to pořádně prohřeje delší jízdou), ale ne u teplot 5-10°C nad nulou. Také poslední záznamy v mobilu o tankování mi ukazují spotřebu kolem 7,5l/100, což též není normální a ani nájezd na nádrž u mě pouhých 580km max není normální, obzvlášť teď v chladnu, když na beneli to jede o kousek déle, než normálka. Běžně na těch 44l jezdím 640-660km. Samotná výměna trvala tak 30 min i s přípravou, nejvíce času mi zabralo v podstatě jen vytahování spadeného šroubku ze spodní strany příruby domku, je tam totiž k té díře přístup jak k penězům, čék se musí dostat rukama pod box baterky, pak tam překáží táhlo spojky. Ale už při rozdělání domku mi bylo jasné že termostat je vadný, motor byl studený a ta tyčinka byla vyjetá z tělesa termostatu skoro centimetr (tedy termostat otevřen) a když jsem vzal do ruky ten nový, co ležel v garáži už od jara (taky studený) tak ta tyčinka vyčuhovala max 2mm. Hodil jsem to dohromady a skoro ten samý čas mi zabralo, než se mi to podařilo odvzdušnit, bo skoro litr a půl určitě uteklo. Tak jsem to jel projet (kousíček), to jsem pak zahlédl, že teploměr malinko spadl a šel zase nahoru, takže konečně otevřel termostat, do té doby byl teploměr kolmo, ale všechny hadice studené včetně těch k reduktoru. Pak to i přeplo na LPG. Tož jsem se těch 400m vrátil, nádržka byla prázdná dolil třetinu 4l kanystru s namíchanou G12 s destilkou a jel to znovu projet, zda to bude při klesání z kopce padat a drželo to . Pak jsme jeli nakupovat (Roomem), tož jsem si litr G12 pro strýčka příhodu ještě dokoupil, zítra ještě naředím a dám pro jistotu do auta, bo v úterý Andělu čeká dálková, do Práglu na Kometu se Spartou, tak pro zichr
Listopad 26, 20168 r Tak to já ,když jsem dělal hlavu tak jsme to projely tak 6 km pod plynem ,aby se to pořádně odvzdušnilo. V garáži jsme to nastartovaly a prohřály na provozní teplotu. Dolito bylo na max.Po projetí auta to kleslo tak ,že v nádržce nebylo nic a hlásila kontrolka na palubce nízkou hladinu. Takhle to dělají v servise ve Škodě normálně. A jem tak pro zajímavost ,když jsem měl golfa tak mi termostat špatně dovíral a zjistil jsem to až bylo kolem -10 ,že mi teplota nevylezla víc jak na 80 jinak to vypadalo normálně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.