Publikováno Prosinec 15, 200717 r Nazdárek panové mám takový problém při zhasnutí motoru u mého TDI se motor tak nějak divně zatřese dřív to nedělal a mám pocit že není slyšet po zhasnutí motoru takový to "lupnutí" (který to zase dělat má) doufám že tomu nikdo porozumí nevíto co to může způsobovat? děkuji za vaše rady
Prosinec 15, 200717 r Nazdárek panové mám takový problém při zhasnutí motoru u mého TDI se motor tak nějak divně zatřese dřív to nedělal a mám pocit že není slyšet po zhasnutí motoru takový to "lupnutí" (který to zase dělat má) doufám že tomu nikdo porozumí nevíto co to může způsobovat? děkuji za vaše rady asi ti nefunguje tak zhaseci klapka ,rozebrat a vycistit,podivat se na podtlak atd
Prosinec 15, 200717 r Čau. Promiň nechci zakládat další vlákno,tak jen prosím o vysvětlení právě toho lupnutí po zhasnutí motoru ? Moc díky
Prosinec 15, 200717 r Čau.Promiň nechci zakládat další vlákno,tak jen prosím o vysvětlení právě toho lupnutí po zhasnutí motoru ? Moc díky to je prave ta klapka,uzavre privod vzduchu do motoru po vypnuti motoru-ma zabranovat tem razum a skubanim motoru
Prosinec 15, 200717 r Autor děkuji za radu měl jsem na ní podezření a ještě jedna blbá otázka jak se na tu "mrchu" dostanu?
Prosinec 15, 200717 r děkuji za radu měl jsem na ní podezření a ještě jedna blbá otázka jak se na tu "mrchu" dostanu? Shod hadici co jde do sani a za egr ventolem je.Klidne to cele odsroubuj ze sani a dole od egr trubky a vycisti.Bych asi vyhodil i cele sani.No vsak to uvidis co tam bude za masakr nanos.
Prosinec 15, 200717 r Některé příčiny: nefunkční mechanika klapky (nepohyblivá membrána, tyčka někde vázne apod.), ucpané, popraskané hadičky (nedostatečný podtlak), ovládací ventil tohoto podtlaku, elektrika. Může to dělat i nevhodné zapojení alarmu.
Prosinec 16, 200717 r to je prave ta klapka,uzavre privod vzduchu do motoru po vypnuti motoru-ma zabranovat tem razum a skubanim motoru Jojo.Moc děkuju už jsem zase o něco chytřejší
Prosinec 16, 200717 r V létě mě to dělalo to stejný,po vypnutí motoru si ještě zacukal. Měl sem prodřenou hadičku k podtlakovýmu ventilu (N239) pro ovládání klapky v sacím potrubí. Byla prodřená o sací potrubí,jak na něm ležela.
Prosinec 17, 200717 r Autor V létě mě to dělalo to stejný,po vypnutí motoru si ještě zacukal. Měl sem prodřenou hadičku k podtlakovýmu ventilu (N239) pro ovládání klapky v sacím potrubí. Byla prodřená o sací potrubí,jak na něm ležela. Tak dneska jsem se do toho pustil a zjistil jsem prodřenou hadičku na úplně stejném místě vyměnil jsem hadičku a nic dělá to pořád na VAGU to píše že je vadný právě ten ventil (N239) takže ho mám objednanej přímo ve škodovce (cena 739Kč) zítra by měl dorazit tak ho vyměnim a doufám že to dá pokoj
Prosinec 18, 200717 r A co ten el.přívod k ventilu,není taky prodřenej?Že by tam byly dvě závady naráz?
Prosinec 19, 200717 r Autor A co ten el.přívod k ventilu,není taky prodřenej?Že by tam byly dvě závady naráz? JJ jak píšeš dvě závady na jednou přodřenej kablík ,když jsem ho dal dohromady tak nic pořád stejná chyba po výměně ventilu vše ok
Prosinec 20, 200717 r No takže jestli tomu dobře rozumím tak ten ventil byl taky špatnej?No tak to byly tři závady
Prosinec 20, 200717 r Autor No takže jestli tomu dobře rozumím tak ten ventil byl taky špatnej?No tak to byly tři závady Tak nějak nedá se holt nic dělat hlavně že už to fachá
Únor 23, 200817 r Tak mám asi ten samý problém.Mám TDi 66Kw,AGR.Motor po chcípnutí se jakoby zaklepe,je to nepříjamná rána.Tak jsem dnes rozebral tu klapku.Je zasr...,ale ručně chodí.Tak v ní to není.Potom jsem šel po podtlaku.Tak pokud dám ten podtlak na přímo(že ho vyndám z ventilku,jak přívodtak vívod),tak membrána v té baňce normálně běhá.Tak jsem myslel,že je vadný ventil,protože do něj podtlak jde,ale z něj už ne.Tak jsem ho dal na přímo a to pak normálně cvaká a i propouští.Tak nevím.Že by ta elektrika,při proměření tam proud jde,ale při chcípnutí nic,ani se to nehne.Jo,mám v autě dlkové ovládaní,neorigo s alarmem.Je to Jabltron.Někdo jste tu psal,že to může také dělat on,alo to nevím jak.Pokud ho odpojím,aby neběhal(vytáhl jsem z něj konektory),tak ani nenastartuju,nějak to blokuje naftu,nebo žhavení,protože se pak ani nerozsvítí.Já ho tamnemontoval,už jsem to s ním koupil.Poradte mi prosím někdo,jak to vyřešit.Bych to nejraději vyskřípal...Díky moc za jakoukoliv radu...Ladi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.