Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdárek panové mám takový problém při zhasnutí motoru u mého TDI se motor tak nějak divně zatřese dřív to nedělal a mám pocit že není slyšet po zhasnutí motoru takový to "lupnutí" (který to zase dělat má) doufám že tomu nikdo porozumí :) nevíto co to může způsobovat? děkuji za vaše rady

Vloženo
Nazdárek panové mám takový problém při zhasnutí motoru u mého TDI se motor tak nějak divně zatřese dřív to nedělal a mám pocit že není slyšet po zhasnutí motoru takový to "lupnutí" (který to zase dělat má) doufám že tomu nikdo porozumí :) nevíto co to může způsobovat? děkuji za vaše rady

asi ti nefunguje tak zhaseci klapka ,rozebrat a vycistit,podivat se na podtlak atd

Vloženo
Čau.

Promiň nechci zakládat další vlákno,tak jen prosím o vysvětlení právě toho lupnutí po zhasnutí motoru ?

Moc díky :)

to je prave ta klapka,uzavre privod vzduchu do motoru po vypnuti motoru-ma zabranovat tem razum a skubanim motoru

Vloženo
děkuji za radu měl jsem na ní podezření a ještě jedna blbá otázka jak se na tu "mrchu" dostanu? :aggressive:

Shod hadici co jde do sani a za egr ventolem je.Klidne to cele odsroubuj ze sani a dole od egr trubky a vycisti.Bych asi vyhodil i cele sani.No vsak to uvidis co tam bude za masakr nanos.

Vloženo

Některé příčiny: nefunkční mechanika klapky (nepohyblivá membrána, tyčka někde vázne apod.), ucpané, popraskané hadičky (nedostatečný podtlak), ovládací ventil tohoto podtlaku, elektrika. Může to dělat i nevhodné zapojení alarmu.

Vloženo

V létě mě to dělalo to stejný,po vypnutí motoru si ještě zacukal. Měl sem prodřenou hadičku k podtlakovýmu ventilu (N239) pro ovládání klapky v sacím potrubí. Byla prodřená o sací potrubí,jak na něm ležela.

Vloženo
V létě mě to dělalo to stejný,po vypnutí motoru si ještě zacukal. Měl sem prodřenou hadičku k podtlakovýmu ventilu (N239) pro ovládání klapky v sacím potrubí. Byla prodřená o sací potrubí,jak na něm ležela.

Tak dneska jsem se do toho pustil a zjistil jsem prodřenou hadičku na úplně stejném místě vyměnil jsem hadičku a nic dělá to pořád na VAGU to píše že je vadný právě ten ventil (N239) takže ho mám objednanej přímo ve škodovce (cena 739Kč) zítra by měl dorazit tak ho vyměnim a doufám že to dá pokoj :aggressive:

Vloženo
A co ten el.přívod k ventilu,není taky prodřenej?Že by tam byly dvě závady naráz? :o

JJ jak píšeš dvě závady na jednou přodřenej kablík ,když jsem ho dal dohromady tak nic pořád stejná chyba po výměně ventilu vše ok :palec2:

Vloženo
No takže jestli tomu dobře rozumím tak ten ventil byl taky špatnej?No tak to byly tři závady :kol-128:

Tak nějak nedá se holt nic dělat hlavně že už to fachá

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tak mám asi ten samý problém.Mám TDi 66Kw,AGR.Motor po chcípnutí se jakoby zaklepe,je to nepříjamná rána.Tak jsem dnes rozebral tu klapku.Je zasr...,ale ručně chodí.Tak v ní to není.Potom jsem šel po podtlaku.Tak pokud dám ten podtlak na přímo(že ho vyndám z ventilku,jak přívodtak vívod),tak membrána v té baňce normálně běhá.Tak jsem myslel,že je vadný ventil,protože do něj podtlak jde,ale z něj už ne.Tak jsem ho dal na přímo a to pak normálně cvaká a i propouští.Tak nevím.Že by ta elektrika,při proměření tam proud jde,ale při chcípnutí nic,ani se to nehne.Jo,mám v autě dlkové ovládaní,neorigo s alarmem.Je to Jabltron.Někdo jste tu psal,že to může také dělat on,alo to nevím jak.Pokud ho odpojím,aby neběhal(vytáhl jsem z něj konektory),tak ani nenastartuju,nějak to blokuje naftu,nebo žhavení,protože se pak ani nerozsvítí.Já ho tamnemontoval,už jsem to s ním koupil.Poradte mi prosím někdo,jak to vyřešit.Bych to nejraději vyskřípal...Díky moc za jakoukoliv radu...Ladi :help:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...