Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

přátelé nevím jak u Vás ale u nas prodávají letní a zimní směs plynu takže nemužu porovnávat spotřebu v létě a v zimě neboť je jiné složemní plynu

a proc bys to nemohl porovnat?

V nedeľu som šiel po D1 a na istý čas som udržoval 120-tku.PC mi ukazoval spotrebu 6,4lbenzínu a po prepnutí na LPG 7,4l LPG.Je to málo alebo moc alebo tak akurát.

Fabia 1.2 HTP 12V 47Kw /2004/108 000km.

V nedeľu som šiel po D1 a na istý čas som udržoval 120-tku.PC mi ukazoval spotrebu 6,4lbenzínu a po prepnutí na LPG 7,4l LPG.Je to málo alebo moc alebo tak akurát.

Fabia 1.2 HTP 12V 47Kw /2004/108 000km.

akorat, resp. normal

Upraveno od headquest

Preto som sa pýtal,lebo mi už dlhšiu dobu svieti check motora,no občas zhasne a potom sa zasa rozsvieti.Je to spôsobené nastaveným LPG.Keď som jazdil iba na benzín tak sa nerozsvecovala,ale na LPG áno.Preto sa pýtam či RJ neni v núdzovom režime,takže neni,pretože by bola vyžšia spotreba.Niekoľkokrát mi LPG štelovali,vymenil som sviečky NGK,vzd.filter vyčistená klapka,vyčistené vstreky LPG.VAG hlási chybu sporadickú zmes chudobná,(motor trochu šklbká ak vytáčam 2,3-jku,s ľahkou nohou nie).Išlo mi o tú spotrebu.

kimmy, zkontroluj sani na prisavany vzduch.

A kde to najdem?

Spis se zeptej jak to jednoduse ozkouset.

Asi tak ako sa to dá odskúšať?

kup si sprej na vyhledavani netesnosti a s nim obstrikej vsechny spoje na sani, u hlavy, ve spojich, konce hadicek atd. netesnost se projevi zakolisanim otacek motoru. jo, to je dulezite, musis mit nastartovano:). lepsi je nechat to udelat v servisu, cena u mne byla 500,-

  • 3 týdny později...

Prispeji take svou troskou do mlyna spotreby LPG :)

Skoda Octavia I 1.6/75kW

rv. 2004

Montaz LPG: 40.000 km

Nyni 50.000

Prumerna spotreba benzin od 2004 do prestavby: 7.05 l/100km

Prumerna spotreba LPG: 7.82 l/100km

Od montaze LPG benzin jen na rozjezdy

prumerna spotreba N95 od montaze LPG: 0,87 l/100km

Prumerne naklady na 1km:

LPG: 1,06 Kc

N95: 0,26 Kc

Jizdy: 90% jizd je denne cca 50km (2x25km);

  • 2 týdny později...

V nedeľu som šiel po D1 a na istý čas som udržoval 120-tku.....

Špatné, špatné...

Nevyskakuje ti check engine : P0171 System příliš chudý ???

Upraveno od PauLofWoCC

Skoda Octavia I 1.6/75kW + BRC SQ 24 MY07

rv. 2002

Montaz LPG: 127.000 km (+-)

Nyni 132.500 (+-)

Prumerna spotreba benzin v létě: 6,1L/100km

Prumerna spotreba benzin v zimě dle PP: 6,9L/100km

Prumerna spotreba LPG: reálná kolem 8,5L/100km

Nádrž natankuju max. kolem 39,8L. Průměrně najedu min.500, max.510km počítáno i s benzínovou jízdou. Hádám tak 8,5L/100km plynu.

Jizdy: 65% jizd cca 30km (2x15km)+ nějaká 3km couračka. Takřka vše od studeného motoru - do práce a zpět sám v autě.

Zbylých 35% jízd 2x40km do Zlína nebo 2x70km do Brna ve 4 lidech - taky většinou od studeného motoru. Jezdím spíše na spotřebu. Vyjmečně dám koním nažrat.

V zimě přepínal max za 2 km. Nyní takřka do 1km.

Upraveno od PauLofWoCC

První vypočítaná dle dojezdu do "sucha" 8,2 l/100 km. Na nádrž najeto 527 km i se starty na benzín. Mám 56 l toroid, naplním na 43,5 l max. Po zvukovém signálu a přepnutí na BA zůstalo v nádrži ještě cca 0,8 l plynu.

Trasy: málo kopcovité, 70ˇ% okresky, 15% město, 15% dálnice, dle předpisů (ve velké většině)

Upraveno od Tudy

instalace BRC u Karla.lpg 16.4. Do dnesniho dne ujeto 3100 km pri prumerne spotrebe 7.9 l LPG

Maximalni spokojenost.

pridavejte k tomu i spotrebu benzinu, jinak je to dost o nicem.

Mám tam 1,8T - 110kW, 4x4, sekvenční Tartarini a žere to tak 10 litrů plus mínus (spíš plus) 0,5-1 litr.

Pod deset to jde jen když jedu pomalu po okreskách, po dálnici nereálné.

pridavejte k tomu i spotrebu benzinu, jinak je to dost o nicem.

....spotrebu benzinu neresim. Po instalaci LPG jsem jeste dobral za 300 Kc benzin a za celou dobu se rucicka palivomeru nepohla. Ani se nedivim. Rano cca po ujeti 1 km mi naskoci plyn. Po zahrati motoru plyn nabehne do 10 sekund. Takze spotreba benalu skutecne nepatrna.

Samozrejme, ze to je ovlivneno tim, ze jezdim vetsinou delsi trasy a ne couracky po meste, kde by se spotreba benzinu nepatrne zvysila.

  • 3 týdny později...

škoda fabia combi 1,4 mpi

lovato podtlak

montáž hlohovec agrofinal v roku 2006, zatiaľ najazdených cca 60000 km na plyn

za 14 dní v máji najazdených 2100 km, spotreba 8,56 (pred montážou na benzín cca 8)

50% po diaľnici, obsadenosť 1/3 jázd - 3 osoby

2/3 jázd - 4 osoby

Jazdím zo SE do BA denne do práce 165 km tam a späť

RADOSŤ JAK HOVADO

Tobě se lpg oplatí:):palec2:

Kurna proc mam sekvenci, kdyz s podtlakem to zere (rozdil benzin/lpg) min :feve: Mne to bere o 1 - 1,5 litru vic na lpg oproti benzinu

No mi to dělá cca 0,5-1l,co ž bude asi stejně jak Pleskymu, ale zas při sekvenci ve výkonu nepoznáš rozdíl ne?

No to nepoznam, to je fakt.

Víš proč se dává sekvenční vstřikování do aut od ruku 2001 ? protože plní normu Euro4/dvousondové/, pokud máš starší typ jen s jednou, napěťovou tak tam podtlak může být...ale ty máš aut z r.2006, že? Víš jak např. funguje ABS-při prudkém brzdění dojde k odpojení paliva, u tebe s podtlakem reduktor vesele dávkuje dál, funkce ABS je pak neůčinná, to nemluvím o katalyzátoru, neřízená směs/podtlak nikdy neumí tak rychle reagovat na změny v dávkování paliva, vůbec když má místo napěťové sondy proudovou, což fabka má/ takže se ničí kat.,další věc je, že musí být v autě emulátor, který každých 5 vteřin maže ŘJ benzinu/u některých aut motor tím lehce pocukává,hlavně za jízdy/,emulace jdou i od sondy, takže auto místo v klasickém režimu je neustále oblbován a uměle upravován, takže jsi určitě ušetřil, ale máš takový trošku paskvil v autě, nehledě na to, že je to prakticky proti předpisům, ale to jiná věc...

No on urcite nema auto z roku 2006, protoze MPI se prestalo delat nekdy v 2003...mam jedno z poslednich. Pri sepnuti ABS se urcite neprestane davkovat palivo, to by naopak ABS kleklo, spolu s dalsima systemama jako ESP, posilovac atd, jen to pri seslapnuti brzdy (i kdyz ABS nepracuje) prejde na volnobezny otacky. A i kdyby teda nakrasne neubralo davkovani paliva, tak je to uplne jedno, motor i na plny vykon absolutne silu pretizit brzdy, ty maji vykon nasobne vyssi. No hlavne chci rict, ze klidne muze mit verzi s jednou lambdou...prave EU3 verze mely jenom jednu lambdu, pokud se nepletu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.