Přejít na obsah

1,8 20V turbo záměna elektriky z 99 na 01 a výš


Doporučené příspěvky

Tak to vypadá velice nadějně - během tohoto týdne budu mít vše potřebné na přestavbu - takže se do toho pustím.

Začnu výměnou napínáku mezi vačkama - napínák (AGU) za přestavovač sací vačky (AUQ) a pak už to bude hračka.

BUDU MÍT ZŘEJMĚ PRVNÍ RS s motorem AGU s elektronickým plynem a S ORIGINÁLNÍ RS JEDNOTKOU NA 132 KW + čip CIMBU.

Tak doufám, že mě vezmete mezi RSáky.

Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T kol5 . Drzim palce nech to vyde :palec2: Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T kol5 . Drzim palce nech to vyde :palec2: Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn.

Dnes budu mít poslední věc co mi chybí k přestavbě, pak už jen dořešim něco ohledně elektriky s Vašou a počítám tak za 14 dní se vrhnu na samotnou přestavbu. Samozřejmě nafotim a někam to sem šoupnu - nemělo by to bejt nic složitýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vše mám připravený, čekám jen až mi dorazí sladěné RS budíky s maxíkem s RS jednotkou a zámky pro 3G. Pak to bude otázka maximálně jednoho odpoledne. Ono to opravdu nebude nic složitýho, co sem koukal tak na motoru se přepojí jen pár hadiček, vymění se váha, klapka, motorová elektrika ( oproti staré jsou tam jen minimální rozdíly - většina svorkovnic je stejná ), budíky, plynovej pedál, jednotka, zámky a pár drobností. Něco se doplní, něco se vyhodí, něco se poupraví. Nemá to cenu řešit, až to bude tak šoupnu návod i s fotodokumentací. Osobně sem z toho měl ze začátku strach, ale po konzultacích s Vašou a MartinemRS a hlavně když sem oba motory porovnal ( mám je vedle sebe v garáži ), tak sem zjistil, že to bude vlastně brnkačka. Vždyt to sou dva naprosto stejné motory, jen krapet odlyšně nastrojené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak teda co je potřeba pro přestavbu AGU na RS tak, že nám zůstane náš AGU motor :

RS budíky - nemám foto - má je Vaša

RS řídící jednotka - Nemám foto - má jí Vaša

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - motorová elektrika - záleží na výbavě vozu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z řídící jednotky do interiéru - záleží na výbavě vozu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - napínák vaček - časování sací vačky

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - váha vzduchu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - škrtící klapka

RS turbo

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - plynovej pedál

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z plynového pedálu - nemám foto - je u Vaši

RS svíčky

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - zapalovací moduly + ventilové víko

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - 2 ks trubiček s hadičkama na vodu a vzduch ( neni nutno - dá se upravit stávající, ale nechce se mi do toho )

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - lišta s ventily co je pod sáním

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - katalizátor s 2 lambdami ( nebudu ho tam dávat - mám supersprint pro RS s 2 lambdami )

Pokud sem na něco zapoměl, tak mě doplňte, nebo to neni důležitý a nemusí to tam bejt.

post-2915-1203018838_thumb.jpg

post-2915-1203018851_thumb.jpg

post-2915-1203018865_thumb.jpg

post-2915-1203018876_thumb.jpg

post-2915-1203018901_thumb.jpg

post-2915-1203018914_thumb.jpg

post-2915-1203018928_thumb.jpg

post-2915-1203018938_thumb.jpg

post-2915-1203018949_thumb.jpg

post-2915-1203018961_thumb.jpg

post-2915-1203018972_thumb.jpg

post-2915-1203018985_thumb.jpg

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Měl bych malou prosbu když takhle hodně předěláváš elektriku.....

Dodělaval jsem si tempomat do AUQ, napinoval na konektor dle navodu....ale zjistil jsem že z protikusu konektoru (cerny desetipinovy) v přechodovym prostoru kabina-motor, pod stěračema....

Mi chybí propojení s RJ motoru... Nemohl bys mi poskytnout nějaky ty dutinky do toho konektoru a do konektoru RJ? Nebo mi je primo vypichat z nejake elektroinstalace?? Pokud jo, vyměnil bych kus za kus (kabelaz bez tempomatu,kabelaz s tempomatem). Díky mockrát, nevim kde totiž ty dutinky sehnat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V konektoru ŘJ jsou volné piny, které lze použít. Piny do přechodové svorkovnice se dají koupit.

Super, pokud tam jsou volny tak OK....jen mne to prekvapuje že tam budou :-)

No a ty piny do konektoru 10pin, jeden vetsi a zbytek maly? Neřekl by mi někdo číslo dílů? Ve škodovce mi řekli že to samostatně nejde, že jen elektroinstalaci celou.... Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou tam taky u AUM to mam taky tak udelany :) tu prechodovou svorkovnici si uz nepamatuju jak jsem resil...

Tak je fakt, že při nejhoršim by to šlo mimo svorkovnici, a naletovat..... Ale tomu se chci vyhnout. A tak shnanim někoho s ETKou co ví ty objednaci čisla těch pinu :-)

Kaydopadne diky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...