Jakub - škodík Vloženo 22. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Hele a jak to dopadlo s tim obrovskym turbem a tryskama???? Je to v garáži - až bude elektrika a flešovací jednotka z RS tak se k tomu vrátíme a zas budem blbnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Tak to vypadá velice nadějně - během tohoto týdne budu mít vše potřebné na přestavbu - takže se do toho pustím.Začnu výměnou napínáku mezi vačkama - napínák (AGU) za přestavovač sací vačky (AUQ) a pak už to bude hračka. BUDU MÍT ZŘEJMĚ PRVNÍ RS s motorem AGU s elektronickým plynem a S ORIGINÁLNÍ RS JEDNOTKOU NA 132 KW + čip CIMBU. Tak doufám, že mě vezmete mezi RSáky. Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T . Drzim palce nech to vyde Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 23. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T . Drzim palce nech to vyde Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn. Dnes budu mít poslední věc co mi chybí k přestavbě, pak už jen dořešim něco ohledně elektriky s Vašou a počítám tak za 14 dní se vrhnu na samotnou přestavbu. Samozřejmě nafotim a někam to sem šoupnu - nemělo by to bejt nic složitýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 uz uz sa neviam dockat, som velmi zvedavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 3. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 Vše mám připravený, čekám jen až mi dorazí sladěné RS budíky s maxíkem s RS jednotkou a zámky pro 3G. Pak to bude otázka maximálně jednoho odpoledne. Ono to opravdu nebude nic složitýho, co sem koukal tak na motoru se přepojí jen pár hadiček, vymění se váha, klapka, motorová elektrika ( oproti staré jsou tam jen minimální rozdíly - většina svorkovnic je stejná ), budíky, plynovej pedál, jednotka, zámky a pár drobností. Něco se doplní, něco se vyhodí, něco se poupraví. Nemá to cenu řešit, až to bude tak šoupnu návod i s fotodokumentací. Osobně sem z toho měl ze začátku strach, ale po konzultacích s Vašou a MartinemRS a hlavně když sem oba motory porovnal ( mám je vedle sebe v garáži ), tak sem zjistil, že to bude vlastně brnkačka. Vždyt to sou dva naprosto stejné motory, jen krapet odlyšně nastrojené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 nejake nove infosky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 14. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Čekám na sladěné budíky s řídící jednotkou - poslal sem to Vašovi, ale má s tím nějakej problém - vzhledem k tomu, že nepospíchám, tak mu dávám čas - až to bude, tak dám vědět. Ale udělám teda dnes pár fotek co vše je potřeba a šoupnu to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 14. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 (editace) Tak teda co je potřeba pro přestavbu AGU na RS tak, že nám zůstane náš AGU motor : RS budíky - nemám foto - má je Vaša RS řídící jednotka - Nemám foto - má jí Vaša RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - motorová elektrika - záleží na výbavě vozu RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z řídící jednotky do interiéru - záleží na výbavě vozu RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - napínák vaček - časování sací vačky RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - váha vzduchu RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - škrtící klapka RS turbo RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - plynovej pedál RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z plynového pedálu - nemám foto - je u Vaši RS svíčky RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - zapalovací moduly + ventilové víko RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - 2 ks trubiček s hadičkama na vodu a vzduch ( neni nutno - dá se upravit stávající, ale nechce se mi do toho ) RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - lišta s ventily co je pod sáním RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - katalizátor s 2 lambdami ( nebudu ho tam dávat - mám supersprint pro RS s 2 lambdami ) Pokud sem na něco zapoměl, tak mě doplňte, nebo to neni důležitý a nemusí to tam bejt. Editováno: 14. Únor 2008, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 tie budiky je nutne menit?? tie stare by nefungovali s tou rs jednotkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 este ma napadlo, ze preco davas RS rj, ked poides chipovat do cimbu tak ti ju ajtak zoberu a daju ti ich, to si sa s nimi mohol dohodnut a dat im tu AGUjednotku nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 14. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 este ma napadlo, ze preco davas RS rj, ked poides chipovat do cimbu tak ti ju ajtak zoberu a daju ti ich, to si sa s nimi mohol dohodnut a dat im tu AGUjednotku nie? Já mám svou RS jednotku a ta už je načipovaná od CIMBU. Staré budíky nebudou fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 20. Září 2011 Sdílet Vloženo 20. Září 2011 Měl bych malou prosbu když takhle hodně předěláváš elektriku..... Dodělaval jsem si tempomat do AUQ, napinoval na konektor dle navodu....ale zjistil jsem že z protikusu konektoru (cerny desetipinovy) v přechodovym prostoru kabina-motor, pod stěračema.... Mi chybí propojení s RJ motoru... Nemohl bys mi poskytnout nějaky ty dutinky do toho konektoru a do konektoru RJ? Nebo mi je primo vypichat z nejake elektroinstalace?? Pokud jo, vyměnil bych kus za kus (kabelaz bez tempomatu,kabelaz s tempomatem). Díky mockrát, nevim kde totiž ty dutinky sehnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 21. Září 2011 Sdílet Vloženo 21. Září 2011 V konektoru ŘJ jsou volné piny, které lze použít. Piny do přechodové svorkovnice se dají koupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 V konektoru ŘJ jsou volné piny, které lze použít. Piny do přechodové svorkovnice se dají koupit. Super, pokud tam jsou volny tak OK....jen mne to prekvapuje že tam budou :-) No a ty piny do konektoru 10pin, jeden vetsi a zbytek maly? Neřekl by mi někdo číslo dílů? Ve škodovce mi řekli že to samostatně nejde, že jen elektroinstalaci celou.... Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 (editace) jsou tam taky u AUM to mam taky tak udelany tu prechodovou svorkovnici si uz nepamatuju jak jsem resil... Editováno: 23. Září 2011, autor: silarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 jsou tam taky u AUM to mam taky tak udelany tu prechodovou svorkovnici si uz nepamatuju jak jsem resil... Tak je fakt, že při nejhoršim by to šlo mimo svorkovnici, a naletovat..... Ale tomu se chci vyhnout. A tak shnanim někoho s ETKou co ví ty objednaci čisla těch pinu :-) Kaydopadne diky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.