Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor
Hele a jak to dopadlo s tim obrovskym turbem a tryskama????

Je to v garáži - až bude elektrika a flešovací jednotka z RS tak se k tomu vrátíme a zas budem blbnout.

Tak to vypadá velice nadějně - během tohoto týdne budu mít vše potřebné na přestavbu - takže se do toho pustím.

Začnu výměnou napínáku mezi vačkama - napínák (AGU) za přestavovač sací vačky (AUQ) a pak už to bude hračka.

BUDU MÍT ZŘEJMĚ PRVNÍ RS s motorem AGU s elektronickým plynem a S ORIGINÁLNÍ RS JEDNOTKOU NA 132 KW + čip CIMBU.

Tak doufám, že mě vezmete mezi RSáky.

Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T kol5 . Drzim palce nech to vyde :palec2: Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn.

  • Autor
Ked budes hotovo, napisal by si prosim ta zoznam dielov ktore treba vymenit, fotodokumentaciu a rady comu sa treba vyvarovat??? O tejto prestavbe snivam uz od vtedy co som prvy krat zistil ze aj RS ma 1,8T kol5 . Drzim palce nech to vyde :palec2: Mam AGU r.v.2001 treba aj tam menit elektriku??? predpokladam ze ano kedze mam mech plyn.

Dnes budu mít poslední věc co mi chybí k přestavbě, pak už jen dořešim něco ohledně elektriky s Vašou a počítám tak za 14 dní se vrhnu na samotnou přestavbu. Samozřejmě nafotim a někam to sem šoupnu - nemělo by to bejt nic složitýho.

  • 2 týdny později...

uz uz sa neviam dockat, som velmi zvedavy

  • Autor

Vše mám připravený, čekám jen až mi dorazí sladěné RS budíky s maxíkem s RS jednotkou a zámky pro 3G. Pak to bude otázka maximálně jednoho odpoledne. Ono to opravdu nebude nic složitýho, co sem koukal tak na motoru se přepojí jen pár hadiček, vymění se váha, klapka, motorová elektrika ( oproti staré jsou tam jen minimální rozdíly - většina svorkovnic je stejná ), budíky, plynovej pedál, jednotka, zámky a pár drobností. Něco se doplní, něco se vyhodí, něco se poupraví. Nemá to cenu řešit, až to bude tak šoupnu návod i s fotodokumentací. Osobně sem z toho měl ze začátku strach, ale po konzultacích s Vašou a MartinemRS a hlavně když sem oba motory porovnal ( mám je vedle sebe v garáži ), tak sem zjistil, že to bude vlastně brnkačka. Vždyt to sou dva naprosto stejné motory, jen krapet odlyšně nastrojené.

  • 2 týdny později...

nejake nove infosky???

  • Autor

Čekám na sladěné budíky s řídící jednotkou - poslal sem to Vašovi, ale má s tím nějakej problém - vzhledem k tomu, že nepospíchám, tak mu dávám čas - až to bude, tak dám vědět. Ale udělám teda dnes pár fotek co vše je potřeba a šoupnu to sem.

  • Autor

Tak teda co je potřeba pro přestavbu AGU na RS tak, že nám zůstane náš AGU motor :

RS budíky - nemám foto - má je Vaša

RS řídící jednotka - Nemám foto - má jí Vaša

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - motorová elektrika - záleží na výbavě vozu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z řídící jednotky do interiéru - záleží na výbavě vozu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - napínák vaček - časování sací vačky

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - váha vzduchu

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - škrtící klapka

RS turbo

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - plynovej pedál

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - elektrika z plynového pedálu - nemám foto - je u Vaši

RS svíčky

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - zapalovací moduly + ventilové víko

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - 2 ks trubiček s hadičkama na vodu a vzduch ( neni nutno - dá se upravit stávající, ale nechce se mi do toho )

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - lišta s ventily co je pod sáním

RS nebo 110 kW ( motory s elektronickým plynem ) - katalizátor s 2 lambdami ( nebudu ho tam dávat - mám supersprint pro RS s 2 lambdami )

Pokud sem na něco zapoměl, tak mě doplňte, nebo to neni důležitý a nemusí to tam bejt.

post-2915-1203018838_thumb.jpg

post-2915-1203018851_thumb.jpg

post-2915-1203018865_thumb.jpg

post-2915-1203018876_thumb.jpg

post-2915-1203018901_thumb.jpg

post-2915-1203018914_thumb.jpg

post-2915-1203018928_thumb.jpg

post-2915-1203018938_thumb.jpg

post-2915-1203018949_thumb.jpg

post-2915-1203018961_thumb.jpg

post-2915-1203018972_thumb.jpg

post-2915-1203018985_thumb.jpg

Upraveno od Jakub - škodík

tie budiky je nutne menit?? tie stare by nefungovali s tou rs jednotkou?

este ma napadlo, ze preco davas RS rj, ked poides chipovat do cimbu tak ti ju ajtak zoberu a daju ti ich, to si sa s nimi mohol dohodnut a dat im tu AGUjednotku nie?

  • Autor
este ma napadlo, ze preco davas RS rj, ked poides chipovat do cimbu tak ti ju ajtak zoberu a daju ti ich, to si sa s nimi mohol dohodnut a dat im tu AGUjednotku nie?

Já mám svou RS jednotku a ta už je načipovaná od CIMBU. Staré budíky nebudou fungovat.

  • 3 roky později...

Měl bych malou prosbu když takhle hodně předěláváš elektriku.....

Dodělaval jsem si tempomat do AUQ, napinoval na konektor dle navodu....ale zjistil jsem že z protikusu konektoru (cerny desetipinovy) v přechodovym prostoru kabina-motor, pod stěračema....

Mi chybí propojení s RJ motoru... Nemohl bys mi poskytnout nějaky ty dutinky do toho konektoru a do konektoru RJ? Nebo mi je primo vypichat z nejake elektroinstalace?? Pokud jo, vyměnil bych kus za kus (kabelaz bez tempomatu,kabelaz s tempomatem). Díky mockrát, nevim kde totiž ty dutinky sehnat

V konektoru ŘJ jsou volné piny, které lze použít. Piny do přechodové svorkovnice se dají koupit.

V konektoru ŘJ jsou volné piny, které lze použít. Piny do přechodové svorkovnice se dají koupit.

Super, pokud tam jsou volny tak OK....jen mne to prekvapuje že tam budou :-)

No a ty piny do konektoru 10pin, jeden vetsi a zbytek maly? Neřekl by mi někdo číslo dílů? Ve škodovce mi řekli že to samostatně nejde, že jen elektroinstalaci celou.... Dík

jsou tam taky u AUM to mam taky tak udelany :) tu prechodovou svorkovnici si uz nepamatuju jak jsem resil...

Upraveno od silarm

jsou tam taky u AUM to mam taky tak udelany :) tu prechodovou svorkovnici si uz nepamatuju jak jsem resil...

Tak je fakt, že při nejhoršim by to šlo mimo svorkovnici, a naletovat..... Ale tomu se chci vyhnout. A tak shnanim někoho s ETKou co ví ty objednaci čisla těch pinu :-)

Kaydopadne diky za pomoc

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.