jirkaK Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 http://www.worldcarfans.com/9080322.001/au...nnounced-for-us2.0 TFSI 155kW/350Nm 210 koní, to je přesně uprostřed mezi 160 koní u 1.8TSI a 260 koní u 3.6FSI v SII. jo a přesně o 30 koní méně, než kolik má s tím samým motorem Leon Cupra. Ten tam měli dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 jo a přesně o 30 koní méně, než kolik má s tím samým motorem Leon Cupra. Ten tam měli dát. Podla mna tam mali dat dvojliter z cupry a vcrchol mal byt 3,2 FSI so 195 kW, nie 3,6... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Podla mna tam mali dat dvojliter z cupry a vcrchol mal byt 3,2 FSI so 195 kW, nie 3,6... To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí... podle čeho se to posuzuje ? To mně fakt zajímá, proč se k tomu nehodí 3,2 FSI nebo 2,0 TFSI a na druhou stranu je vhodnej 1,4 TFSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 ja bych zvolil 3.2 je z Golfa r32 coz je moc slusnej motor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí... Tak mozem uznat, ze 240 koni z dvojlitra, je uz dost nasponovane, ale to sa da povedat aj o tej 1,4... Co sa tyka tej 3,2 FSI - myslel som, ze je v sulade s modernym downsizingom ponuknut vyssi vykon z mensieho objemu a snad aj s nepatrne nizsou spotrebou... Zdalo sa mi to ako velky skok - predtym bol najvacsi motor v Supe 2,8 a teraz rovno 3,6. Viem to pochopit tak, ze je tam kvoli prestizi..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 3,2 nebo 3,6 to už máš jedno ..... 3,2 FSi stejnak na platformě golfa neni tak vyvynuli rovnou 3,6 jen škoda že nemáme víc 220kW by Superbu moooc slušelo A jak jsem tady již několikrat psal MPi nesplí EU5. 2,0 TFSi 155kW není zatím pro podélou zástavbu. Má ho tuším A4 a tam mají jivý vačky než na 147kW. Motor 2,0 TFSi 177 (Cupra) a 195 ( S3 ) je tak super, ale je jiný než 147kW. Ale taky si myslím, že by superbu slušel třeba přijde časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI já osobně půjdu do V6 za 6 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI já osobně půjdu do V6 za 6 let tak asi som tych 5 % A V6 TDI nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 A V6 TDI nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. Tak a co teď? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tak asi som tych 5 % A V6 TDI nebude... Ale veď ten benzín má byť V6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 Ale veď ten benzín má byť V6 Ale ten je konstruovanej VW pro uložení napříč z min.sevřením....ale V6 TDI jsou vyvíjené Audi pro uložení motoru podélně(jako tomu je u star.Superba,A6 apod.) a tudíš pro ulož.napříč je použít nelze........taky jsem si myslel že to tam borci nějak narvou,ale pak jsem se dočetl v SM že tyto motory v SII scela určitě nebudou......což mě třeba osobně dost štve,už jsem se konečně těšil na něco kultivovanýho co mi pod kapotou bude brumlat a ho.no,asi se budu muset spokojit z koktájícimi čtyřválci TDI jako doposud. Třeba VW aspoň nějakej ten řadov.pětiválec do toho vykoumá když má napříč.ulož.motor i poslední Passat a nemůže tam pořádný V6TDI narvat ani u VW,ale to asi nebude hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI já osobně půjdu do V6 za 6 let ja som myslel, ze chcel V6 TDI, ked pisal o naftakoch...preto som pisal, ze nebude... Ved jasne, ze je zatial (a aj bude) len benzin V6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. Tak a co teď? ... A tohle je co za čísla?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 A tohle je co za čísla?! To jsou nové motory v rámci koncernu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. Tak a co teď? ... To je jednoduché. Z těchto motorizaci bych si vzal 1.8 TSI 147 kW a byl bych spokojeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 A tohle je co za čísla?! Neviem aky bude mat krutiaci moment ta 1,8 - ale myslim, ze nebude vyrazne mensi ako v doterajsej 2,0 TFSI...To uz aby sa upgradla aj benzinova RS-ka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 To jsou nové motory v rámci koncernu... to je pěkný, ale do čeho se to bude dávat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to je pěkný, ale do čeho se to bude dávat ? to je jasný - náskok díky technice - audi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to je jasný - náskok díky technice - audi suhlas - len a len Audi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 to je jasný - náskok díky technice - audi taky si to myslím. Ty naši Šmoulové ještě nemaj ani ceny na Supa II s comon railem, kterej tam Audi i VW dávaj už dávno. Ať jdou do prdele, to mi vždycky zkazí náladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 taky si to myslím. Ty naši Šmoulové ještě nemaj ani ceny na Supa II s comon railem, kterej tam Audi i VW dávaj už dávno. Ať jdou do prdele, to mi vždycky zkazí náladu. Tak on zatim ten 2.0TDi-CR se zatim dává jen do té nové A4.....zatim ho nemá ani Passat,zrovna včera jsem koukal do VW konfigurátoru a neni tam o něm ani zmínka. Řekl bych že ty ceny SII vylezou na světlo během Dubna,max.začátkem Května když se má začít prodávat od Června. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 26. Březen 2008 Sdílet Vloženo 26. Březen 2008 To jsou nové motory v rámci koncernu... 1,8 TSi 147kW nic takového není a to mi věř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.