Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

jo a přesně o 30 koní méně, než kolik má s tím samým motorem Leon Cupra. Ten tam měli dát.

Podla mna tam mali dat dvojliter z cupry a vcrchol mal byt 3,2 FSI so 195 kW, nie 3,6...

Podla mna tam mali dat dvojliter z cupry a vcrchol mal byt 3,2 FSI so 195 kW, nie 3,6...

To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí...

To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí...

podle čeho se to posuzuje ? To mně fakt zajímá, proč se k tomu nehodí 3,2 FSI nebo 2,0 TFSI a na druhou stranu je vhodnej 1,4 TFSI

ja bych zvolil 3.2 je z Golfa r32 coz je moc slusnej motor.... :)

To jsou právě motory, které se svým charakterem k SII vůbec nehodí...

Tak mozem uznat, ze 240 koni z dvojlitra, je uz dost nasponovane, ale to sa da povedat aj o tej 1,4... Co sa tyka tej 3,2 FSI - myslel som, ze je v sulade s modernym downsizingom ponuknut vyssi vykon z mensieho objemu a snad aj s nepatrne nizsou spotrebou...

Zdalo sa mi to ako velky skok - predtym bol najvacsi motor v Supe 2,8 a teraz rovno 3,6. Viem to pochopit tak, ze je tam kvoli prestizi..?

3,2 nebo 3,6 to už máš jedno ..... 3,2 FSi stejnak na platformě golfa neni tak vyvynuli rovnou 3,6 jen škoda že nemáme víc 220kW by Superbu moooc slušelo

A jak jsem tady již několikrat psal MPi nesplí EU5.

2,0 TFSi 155kW není zatím pro podélou zástavbu. Má ho tuším A4 a tam mají jivý vačky než na 147kW.

Motor 2,0 TFSi 177 (Cupra) a 195 ( S3 ) je tak super, ale je jiný než 147kW. Ale taky si myslím, že by superbu slušel ;) třeba přijde časem.

tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI ;) já osobně půjdu do V6 :) za 6 let :D

tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI ;)

:palec2:lol

tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI ;) já osobně půjdu do V6 :) za 6 let :D

tak asi som tych 5 % :) A V6 TDI nebude...

A V6 TDI nebude...

:blbec:

1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. :ph34r:

Tak a co teď? ... :p

tak asi som tych 5 % :) A V6 TDI nebude...

lol Ale veď ten benzín má byť V6 :p

lol Ale veď ten benzín má byť V6 :p

Ale ten je konstruovanej VW pro uložení napříč z min.sevřením....ale V6 TDI jsou vyvíjené Audi pro uložení motoru podélně(jako tomu je u star.Superba,A6 apod.) a tudíš pro ulož.napříč je použít nelze........taky jsem si myslel že to tam borci nějak narvou,ale pak jsem se dočetl v SM že tyto motory v SII scela určitě nebudou......což mě třeba osobně dost štve,už jsem se konečně těšil na něco kultivovanýho co mi pod kapotou bude brumlat a ho.no,asi se budu muset spokojit z koktájícimi čtyřválci TDI jako doposud.

Třeba VW aspoň nějakej ten řadov.pětiválec do toho vykoumá když má napříč.ulož.motor i poslední Passat a nemůže tam pořádný V6TDI narvat ani u VW,ale to asi nebude hned.

tu řešíte benzínový motory a jak vás tak znám, tak by 95% z vás šlo do TDI ;) já osobně půjdu do V6 :) za 6 let :D

ja som myslel, ze chcel V6 TDI, ked pisal o naftakoch...preto som pisal, ze nebude...

Ved jasne, ze je zatial (a aj bude) len benzin V6

1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. :ph34r:

Tak a co teď? ... :p

A tohle je co za čísla?!

A tohle je co za čísla?!

To jsou nové motory v rámci koncernu...

1.8 TSI 147 kW, 2.0TSI 155kW a 2.0 TDI 150kW. :ph34r:

Tak a co teď? ... :p

To je jednoduché. Z těchto motorizaci bych si vzal 1.8 TSI 147 kW a byl bych spokojeny :)

A tohle je co za čísla?!

Neviem aky bude mat krutiaci moment ta 1,8 - ale myslim, ze nebude vyrazne mensi ako v doterajsej 2,0 TFSI...To uz aby sa upgradla aj benzinova RS-ka :palec2:

To jsou nové motory v rámci koncernu...

to je pěkný, ale do čeho se to bude dávat ?

to je pěkný, ale do čeho se to bude dávat ?

to je jasný - náskok díky technice - audi

to je jasný - náskok díky technice - audi

suhlas - len a len Audi fuck

to je jasný - náskok díky technice - audi

taky si to myslím. Ty naši Šmoulové ještě nemaj ani ceny na Supa II s comon railem, kterej tam Audi i VW dávaj už dávno. Ať jdou do prdele, to mi vždycky zkazí náladu.

taky si to myslím. Ty naši Šmoulové ještě nemaj ani ceny na Supa II s comon railem, kterej tam Audi i VW dávaj už dávno. Ať jdou do prdele, to mi vždycky zkazí náladu.

Tak on zatim ten 2.0TDi-CR se zatim dává jen do té nové A4.....zatim ho nemá ani Passat,zrovna včera jsem koukal do VW konfigurátoru a neni tam o něm ani zmínka.

Řekl bych že ty ceny SII vylezou na světlo během Dubna,max.začátkem Května když se má začít prodávat od Června.

To jsou nové motory v rámci koncernu...

1,8 TSi 147kW nic takového není ;) a to mi věř.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.