Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nevíte někdo,kde se dá sehnat nějaká kaplička pro přídavné budíčky na sloupek?

Všude mají ty univezrální kapličky a ty tam absolutně nesedí...

Případně jestli nemá někdo kontakt na člověka,který by to dokázal vyrobit.

Děkuji za odpověďi

Vloženo

koupil jsem uni držák asi za dvě stovky,kryt sloupku na vrakáči a potom trochu práce s dopasováním a pak rouno ,laminát a hotovo...asi nejednoduší řešení a vypadá to docela dobře.

post-2961-1200840471_thumb.jpg

Vloženo
koupil jsem uni držák asi za dvě stovky,kryt sloupku na vrakáči a potom trochu práce s dopasováním a pak rouno ,laminát a hotovo...asi nejednoduší řešení a vypadá to docela dobře.

Vypadá to pěkně!

Vloženo
koupil jsem uni držák asi za dvě stovky,kryt sloupku na vrakáči a potom trochu práce s dopasováním a pak rouno ,laminát a hotovo...asi nejednoduší řešení a vypadá to docela dobře.

Pěkná práce. :palec2:

Vloženo
koupil jsem uni držák asi za dvě stovky,kryt sloupku na vrakáči a potom trochu práce s dopasováním a pak rouno ,laminát a hotovo...asi nejednoduší řešení a vypadá to docela dobře.

Taky se mi to líbí. :)

Vloženo
koupil jsem uni držák asi za dvě stovky,kryt sloupku na vrakáči a potom trochu práce s dopasováním a pak rouno ,laminát a hotovo...asi nejednoduší řešení a vypadá to docela dobře.

jj,taky mam uni drzak,ale vubec me nenapadlo toto reseni. Trochu jsem to ořezal a zbytek jsem doladil kitem na plasty....

.....tlak turba,tlak a teplota oleje......

P.S. jinak to vypada fakt dobře :palec2:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zapojení budíku na tlak turba je to nejmenší.Postačí ti klasické "téčko",které většinou je součástí toho budíku tlaku turba.Nejhorší tam je protáhnout tu hadičku k budíku.Musíš rozebrat část palubky,sundat ten plast pod stěračema....a pomalu a jistě tahat.Nebo prasácky udělat díru do příčky :-))

A myslím si,že pokud nemáš nějaké větší úpravy,tak ty budíky nemaj žádný význam.Leda pro parádu.

To samé si myslím o tom přídavném otáčkoměru,protože ten sériový je určitě přesnější a hlavně by jsi měl o jeden další budík navíc a k ničemu. ;)

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Vloženo

Tak ono to i v sérii má své opodstatnění. Když ti to hůř pojede, můžeš zčekovat budík a víš, že turbo tlačí tak, jak má nebo ne. Jinak zapojení je jednoduché. já to mám na podtlakový hadičce

Samozřejmě nejlepší je když máš MBC, tam si nastavíš tlak a na budíku vidíš hodnotu, ale chce to kvalitní budíky (VDO atd)

Vloženo (editace)

nevim, mrkni na bidrin performance nebo na saabtuning.cz. něco kolem 1500,-. Můžeš štělovat tlak turba, ale to už se vyplatí spíš po čipu..

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

já osobně to řešil takto..nechtěl jsem variantu sloupek a výsledek vypadá velmi dobře

post-66404-0-89505600-1312636664_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek a edituj příspěvky!!
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravim, nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Nevíte kolik barů může tlačit Turbo na naftovém motoru? Chtěl bych si koupit přídavný měřič ale nevím jestli nebude potřeba do 3 Barů nebo klasika do 2 Barů. Díky

Walda RS : Ahoj uvažoval jsem o tě tvých budíkách. Chci se zeptat jestli jsou podsvícené a jak si s nimi spokojený (jestli proměřujou a tak).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...