RaKa Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Potřebuji pomoct při hledání závady zřejmě na podvozku, která se projevuje chvěním celého auta i volantu při vyšší rychlosti, hlavně na dálnici, ale i na kostkách. Pokud je asfalt absolutně rovný, tak se to tak neprojevuje, ale jakmile je silnice trochu nerovná, tak se auto na můj vkus dost chvěje. Je to intenzivnější pod plynem, a při brzdění. Setrvák je snad ok, koutouče ale můžou být pokroucené. Měl jsem před tím forda escorta a tohle vůbec neznám, zrovna tak fábie je bez chvění. Projížděli jsme to tady s garnym ale nic zásadního jsme neobjevili. Když jsem auto pořídil, tak mělo ve předu úplně vymlácené tlumiče, tak jsem dal dopředu kayaby excel g, uložení jsem nechal původní. Mám jako pocit, jako by nějaké kolo poskakovalo po silnici a ty rázy se přenášely na kastli. I volant se se stejnou frekvencí chvěje... Takže babo raď. Nechce se mi naslepo nechat měnit jednu věc po druhé. Chtěl bych nejprve trochu závadu lokalizovat. Jaké jsou vaše tipy? Má cenu jít nechat na STK zacukat kolama popř. změřit tkumiče? O1 Kombi 4x4 TDI, najeto 120tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Potřebuji pomoct při hledání závady zřejmě na podvozku, která se projevuje chvěním celého auta i volantu při vyšší rychlosti, hlavně na dálnici, ale i na kostkách. Pokud je asfalt absolutně rovný, tak se to tak neprojevuje, ale jakmile je silnice trochu nerovná, tak se auto na můj vkus dost chvěje. Je to intenzivnější pod plynem, a při brzdění. Setrvák je snad ok, koutouče ale můžou být pokroucené. Měl jsem před tím forda escorta a tohle vůbec neznám, zrovna tak fábie je bez chvění. Projížděli jsme to tady s garnym ale nic zásadního jsme neobjevili. Když jsem auto pořídil, tak mělo ve předu úplně vymlácené tlumiče, tak jsem dal dopředu kayaby excel g, uložení jsem nechal původní. Mám jako pocit, jako by nějaké kolo poskakovalo po silnici a ty rázy se přenášely na kastli. I volant se se stejnou frekvencí chvěje...Takže babo raď. Nechce se mi naslepo nechat měnit jednu věc po druhé. Chtěl bych nejprve trochu závadu lokalizovat. Jaké jsou vaše tipy? Má cenu jít nechat na STK zacukat kolama popř. změřit tkumiče? O1 Kombi 4x4 TDI, najeto 120tis. co gumy mas je dobry,ted nemyslim jenom treba vyvazeni geometrie atd.jak je mas stary? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 28. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2008 co gumy mas je dobry,ted nemyslim jenom treba vyvazeni geometrie atd.jak je mas stary? Gumy byly už na autě a myslím že jsou v poho. Subjektivně vypadaly skoro jako nový. V létě jsem dal nový 16tky hliníky a letní pneu a dělalo to taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 (editace) Gumy byly už na autě a myslím že jsou v poho. Subjektivně vypadaly skoro jako nový. V létě jsem dal nový 16tky hliníky a letní pneu a dělalo to taky. v tech gumach muzou byt poraskany kordy,ja mam gumy tak jak novy ale sou stary 5let a sou ko,ale jestli ti to delaji aj letni tak to tim asi nebude,a co cepy,ulozeni ramen,vule v rizeni?toho je strasne moc muze to byt i zadni diferencial ale ten by asi netrepal s volantem a co kotouce a desky? Editováno: 28. leden 2008, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 28. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2008 (editace) v tech gumach muzou byt poraskany kordy,ja mam gumy tak jak novy ale sou stary 5let a sou ko,ale jestli ti to delaji aj letni tak to tim asi nebude,a co cepy,ulozeni ramen,vule v rizeni?toho je strasne moc muze to byt i zadni diferencial ale ten by asi netrepal s volantem a co kotouce a desky? Vůle v řízení není. Kotouče už jsou dost ojetý a možná i trochu zkroucený, což by odpovídalo chvění volantu při brždění, takže ty bordel dělat můžou. Mám ale pocit, že je to závislý od povrchu silnice, než jen od rychlosti. Eště bych měl dodat, že od zadní nápravy je slyšet bouchání. Hlavně nevím kde začít. Lze problém v uložení ramen/gum stabliku poznat na STK při tom cukání s koly? Nebo si mám těch 300Kč ušetřit a rovnou to měnit? Zadek bouchá, ale cvěje se mi volant ... Takže vepředu nebo vzadu? Je to 4x4 tak těch ramen vzadu je taky požehnaně ... Fakt nevím. Editováno: 29. leden 2008, autor: RaKa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Vůle v řízení není. Kotouče už jsou dost ojetý a možná i trochu zkroucený, což by odpovídalo chvění volantu při brždění, takže ty bordel dělat můžou. Mám ale pocit, že je to závislý od povrchu silnice, než jen od rychlosti. Eště bych měl dodat, že od zadní nápravy je slyšet bouchání. Hlavně nevím kde začít. Lze problém v uložení ramen/gum stabliku poznat na STK při tom cukání s koly? Nebo si mám těch 300Kč ušetřit a rovnou to měnit? Zadek bouchá, ale cvěje se mi volant ... Takže vepředu nebo vzadu? Je to 4x4 tak těch ramen vzadu je taky požehnaně ... Fakt nevím. vzadu ti urcite bouchaji tlumice(spodni ulozeni),to ulozeni na prednim rameni poznas sam kdyz zhodis kolo a budes tahat do stran je to i opticky videt,zacni od nejlevnejsiho treba vyvaz gumy,on muze byt po smrti spodni cep ramene to zkontroluj a pak uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 30. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Tak když jsem dnes dojížděl do práce a v křižovatce otočil volantem vpravo až na doraz, tak se ozvalo dvakrát hlasité PONG od pravého předního kola. Dost mě to vyděsilo. Tak jsem dal plný levý a znova 2x PONG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanty Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Tak když jsem dnes dojížděl do práce a v křižovatce otočil volantem vpravo až na doraz, tak se ozvalo dvakrát hlasité PONG od pravého předního kola. Dost mě to vyděsilo. Tak jsem dal plný levý a znova 2x PONG. Tak to se mi dnes stalo taky,vyděsilo mně to, byla to rána jako když náklaďáku praskne guma. Auto mám měsíc a tak jsem volal kámošovi a ten mně uklidnil, že mám po smrti ložiska po kterých klouže péro tlumiče když zatáčíš. Takže jsem k němu domluvený na zítřek a jestli nezapomenu tak napíši jestli to tak opravdu bylo. Dělá to jen při otočení volantem, a teď jsem si po dojezdu domu jen tak pro sebe změřil velikost mezery od gumy k okraji blatníku a opravdu na straně kde se ozvala rána je ta mezera o málo menší + - 1cm P.S vůbec netuším jestli tam ty ložiska opravdu jsou, jdu se podívat na net, kolik popřípadě stojí, tak mi nenadávejte když to tak nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Vibrace auta ve vyšších rychlostech. Pokud jsou kola vyvážený, uložení ok. Tak to s vysokou pravděpodobností bude pružná spojka mezi převodovkou a kardanem. Bude pravděpodobně vyžvejkaná, zkontroluj to raději dřív než později, protože bys potom taky nemusel vůbec odjet. Zanedbal jsem tuhle údržbu a ve výsledku jsem "ustřihnul" šrouby. Průvodní jevy jak píšeš, vše v pořádku, ale auto vibrovalo cca od 90-120, pak to přestalo. Cena téhle srandy společně s ostaními díly cca 5000,- v servise, možná jde sehnat levněji, ale nepídil jsem se po tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanty Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Tak to se mi dnes stalo taky,vyděsilo mně to, byla to rána jako když náklaďáku praskne guma. Auto mám měsíc a tak jsem volal kámošovi a ten mně uklidnil, že mám po smrti ložiska po kterých klouže péro tlumiče když zatáčíš. Takže jsem k němu domluvený na zítřek a jestli nezapomenu tak napíši jestli to tak opravdu bylo. Dělá to jen při otočení volantem, a teď jsem si po dojezdu domu jen tak pro sebe změřil velikost mezery od gumy k okraji blatníku a opravdu na straně kde se ozvala rána je ta mezera o málo menší + - 1cm P.S vůbec netuším jestli tam ty ložiska opravdu jsou, jdu se podívat na net, kolik popřípadě stojí, tak mi nenadávejte když to tak nebude Tak to tedy bylo prasklé péro o jeden závit. Vyměněno spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Skus sa pozriet na zadne silenbloky na ramenach. Tie moje boli roztrhane, menila sa geometria a okrem toho, ze mi to zozralo za 5000km predne gumy sa volant pri rychlostiach nad 120km/h triasol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 a homokinetaky mas ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.