box Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Mam fabiu combi model 2004 1,2 HTP 47kw/30000 km. Po ubehnuti urcitych km je motor nahriaty na prev.teplotu.Volnobezne otacky klesaju az na cca 600 ,motor ide pomerne nepravidelne az sa cely blok motora trasie.neviem co to moze byt.Pri normalnej jazde vyzera vsetko v poriadku.Kotrolky na prednom panely nic nesignalizuju.Pri pomalom pridani /na neutrali/ako keby otacky este klesli az potom stupnu. Prosim o radu ak sa niekto s tymto stretol.Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 moze a nemusi to byt problem ... treba zajst na VAG a zistit skutocne volnobezne otacky pri zohriatom motore a zistit ci su v norme (podla mna aj budu OK, pripadne si ich mozes dat zvysit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
box Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 fabka2004 napsal: moze a nemusi to byt problem ...treba zajst na VAG a zistit skutocne volnobezne otacky pri zohriatom motore a zistit ci su v norme (podla mna aj budu OK, pripadne si ich mozes dat zvysit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
box Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Bol som u kamosa na vagu ale je tam 0 chyb.Otacky boli medzi 600-700.Urobil mi zakladne nastavenie,ale nic sa nezmenilo.Otacky pri teplom motore zostali rovnake.Asi treba vycistit tu skrtiacu klapku mi povedal ,ale nebol si isty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 box napsal: Bol som u kamosa na vagu ale je tam 0 chyb.Otacky boli medzi 600-700.Urobil mi zakladne nastavenie,ale nic sa nezmenilo.Otacky pri teplom motore zostali rovnake.Asi treba vycistit tu skrtiacu klapku mi povedal ,ale nebol si isty. podobny problem jsem mel nedavno a jednalo se o narizlou hadicku prisavani vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 podla mna nemas asi ziadny problem lebo aj vw polo 1,2 HTP 40kW ma po zahriati otacky cca 650-670ot. aj ked na moj vkus malo zvysil by som to na cca 750. mozes skusit ich dat zvysit na tych 750 a motor by mal ist pravidelnejsie, ale netreba zabudat ze je to 3- valec cize trepotavy chod to bude mat, jedine co znizis je ze sa bude menej trebap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
box Vloženo 5. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 houmr napsal: podla mna nemas asi ziadny problem lebo aj vw polo 1,2 HTP 40kW ma po zahriati otacky cca 650-670ot. aj ked na moj vkus malo zvysil by som to na cca 750. mozes skusit ich dat zvysit na tych 750 a motor by mal ist pravidelnejsie, ale netreba zabudat ze je to 3- valec cize trepotavy chod to bude mat, jedine co znizis je ze sa bude menej trebap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
box Vloženo 5. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 diky za rady.Musim preverit tu hadicku prisavania vzduchu aj ked neviem zatial kde je. Inak k tej druhej rade.Mne ten motor netriaslo pri volnobehu a otacky som mal urcite vyssie cca 750.Isiel tak ticho ze niekedy som ho ani nepocul ked som stal napr.na krizovatke.Preto si myslim ze tam nejaky problem bude ked z nicoho nic mam zrazu nizsie otacky.Uvidime . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.