Duben 20, 201015 r karel.lpg : Se nezlob. Nechtel jsem te otravovat predtim, dokud nejsou v poradku zakladni veci. Pak k tobe treba prijedu a ty me reknes, ze jsou tam spatny svicky a spinavej filtr, jak muzu cekat dobrou spotrebu LPG- davam priklad. Ale pokud se na to chces podivat co nejdrive, tak budu jedine rad. Pristi tyden bych se teda stavil. Ct nebo pa. Jestli se ti to hodi, tak vice po SZ. Najeto mam 2000km. Upraveno Duben 21, 201015 r od novak
Duben 22, 201015 r Na benzin jsem meril akorat podle PP, protoze se mi nedarilo natankovat benzin na cvaknuti. Je tam moc uzke hrdlo a zatim jsem nenasel polohu, pri ktere by tam tekl benzin, jak ma. Tak jsem to vic neresil. Pri soucasnych cenach BA ani nemam chut najet 2 nadrze na benzin Posledni spotreba po 200 km na Ba byla podle PP 6.25l/100km. Odhadem tedy realne 6.5l/100. Coz je pekna palba na tak male auto a pri me usporne jizde. Trasy jsou porad stejny. Ted se chystam na ten spotrebak. A pak dam vedet. To je krasna spotreba. Pokud ti to na plyn bere o 2 litry vic, tak je to trosku moc. Verim, ze po lepsim nastaveni to bude brat o litr vic a to uz bys mel byt spokojeny;)
Duben 22, 201015 r ... to bude brat o litr vic a to uz bys mel byt spokojeny;) O litr víc nebo míň???
Duben 29, 201015 r Zdravím, nemám sice škodovku (Hyundai i30 1.4i 80 kW), ale to je jedno, mám STAG 300, snad můj příspěvek někomu pomůže. Minulý týden proběhla montáž, odjel jsem a po 90 km jízdy se rozsvítil check engine. Jinak jízda v pohodě, malinko hůře se startovalo na benzín a malinké zaváhání při razantní akceleraci plynu z nízkých otáček. Jel jsem zpátky do servisu, dle diagnostiky byla příliš bohatá směs. ŘJ překalibrována, odjel jsem a po dalších 70 km jízdy opět check . Navíc se teplý motor při startu na benzín dost dusil a v otáčkách nad 5 500 ztráta výkonu (škubání). Opět jsem tedy navštívil servis - dle diag. opět příliš bohatá směs. Technik tedy navrtal nově vstřiky o průměru 1,8 mm (původně tam byly 2,3 mm) a jeli jsme se projet - já řídil, on s kompem na klíně kalibroval. Cestou jsem se od něj dozvěděl, že průměr vstřiků se volí dle výkonu, ale že to mé auto si zřejmě žádá vstřiky menší, než by odpovídalo výkonu motoru - každé auto je holt jiné - 1,8 mm bylo dle diagnostiky málo - chudá směs, i když motor teď běžel už úplně hladce. Takže opět výměna vstřiků za větší (1,9 mm), společná kalibrační jízda 20 km v různých režimech, technik byl spokojen, já také - momentálně nepoznám rozdíl mezi jízdou na plyn nebo benzín, hladké startování, žádné škubance, ani check. Při překročení 5 500 ot./min se mi to automaticky přepíná na benzín (ale nijak to nepocítím). Ovšem najel jsem pouze 30 km po úpravě vstřiků, tak uvidím... PS: vše bezplatně v rámci záruky a solidní přístup servisu. Spotřeba (před úpravou vstřiků) o 1-1,5 l vyšší než na benzín. Vyjel jsem zatím jen jednu nádrž a to ani ne do prázdna, takže to je velice hrubý odhad. Upraveno Duben 29, 201015 r od Tudy
Duben 29, 201015 r O litr víc nebo míň??? Vic oproti benzinu, min oproti soucasnemu stavu spotreby plynu...
Duben 29, 201015 r A to je právě to, co se mi na těchto systémech nelíbí...vrtat trysky, pak to složitš najíždět, pak to celé upravíš na plyn a....pak za auto pověsíš vlek a je to stejně rozházené a problém, když s tvým autem pojede 10 řidičů, každž najede jinak křivky, u BRC se to vše našte automaticky ve volnoběhu a pak si stím jeď tčeba 200 a problém to nemá....
Duben 29, 201015 r A to je právě to, co se mi na těchto systémech nelíbí...vrtat trysky, pak to složitš najíždět, pak to celé upravíš na plyn a....pak za auto pověsíš vlek a je to stejně rozházené a problém, když s tvým autem pojede 10 řidičů, každž najede jinak křivky, u BRC se to vše našte automaticky ve volnoběhu a pak si stím jeď tčeba 200 a problém to nemá.... To je možné, ale pokud byl problém jen ve výběru vhodného průměru trysek, budu spokojen. Už vzhledem k tomu, že instalace BRC je min. o 5 000 Kč dražší. Při zkušební jízdě jsem tomu prvních 15 km pořádně šlapal na krk, prudké akcelerace, brzdění apod. Zbytek klidná jízda. Dám sem vědět, co bude dál (ale tažné nemám) Upraveno Duben 29, 201015 r od Tudy
Duben 30, 201015 r Já ti je taky nevnucuju, nevím kolik jsi dal za Stag, u mě vyjde BRC na 4 válec do 140 kW za 29500,- , Stag v tomto výkonu dělám za 25 000,- , u BRC dávám 100 000 záruku, takže si myslím, že je to solidní nabídka....já dělám stag taky, ale spíš na auta co nemají polo a sekvenční vstřikování, ale je tam ten problém se vtřiky, psal jsem to mockrát, ať je to Tartarini,Stag, Elpigaz, všichni používají stejné vstřiky, mě některé vydržely 8,taky 30 někdy i 70 tisíc, oni se postupně začnou zaklepávat a ta křivka se začne rozjíždět...
Duben 30, 201015 r Já ti je taky nevnucuju, nevím kolik jsi dal za Stag, u mě vyjde BRC na 4 válec do 140 kW za 29500,- , Stag v tomto výkonu dělám za 25 000,- , u BRC dávám 100 000 záruku, takže si myslím, že je to solidní nabídka....já dělám stag taky, ale spíš na auta co nemají polo a sekvenční vstřikování, ale je tam ten problém se vtřiky, psal jsem to mockrát, ať je to Tartarini,Stag, Elpigaz, všichni používají stejné vstřiky, mě některé vydržely 8,taky 30 někdy i 70 tisíc, oni se postupně začnou zaklepávat a ta křivka se začne rozjíždět... OK, díky za info, jak se pak řeší to zaklepávání? Pouze novým nastavením ŘJ nebo se dávají se nové vstřiky (případně oprava původních) a na kolik to zhruba vyjde?
Duben 30, 201015 r Tudy : A to mas na novem aute? Uznaji ti zaruku, kdyz tam mas Lpg dodatecne? Ja jsem ted ve fazi poznavani sveho auta. A zjistuji,ze se o nej staral jen servis a ten vse neodhali. Tedy dela jen to,co si rekne majitel. Takze jsem ted vymenil vzduchovy filtr. Take jsem mel vyndanou jednu svicku - byla uz dost opalena a hlavne nebyla dotazena ! Po techto upravach se zlepsil chod na volnobeh a temer ztratilo kolisani otacek. Ty svicky budu brzo menit za nove. Dale jsem zjistil, ze pribrzduji predni desticky. Takze byli vyndane a ocistene dosedaci plochy + zkouska pistku. Predpokladsm, ze by se spotreba mohla hnout smerem dolu. Uvidime casem. Spotreby si ted zapisuji jen na papir, na spritmonitor posledni 3 nemam. Skacou totiz od 7.5-9l.
Duben 30, 201015 r ...se dávají se nové vstřiky (případně oprava původních) a na kolik to zhruba vyjde? Jedině novou reviz. sadu, na 4válec(dnes sem dělal třeba Tartarini): Revizní sada - 864kč Filtr plynu - 310kč O kroužek - 6kč Práce 1,5h - 375kč Celkem 1555kč (finální cena vč.DPH) Počítej s tím, že ta vstřikovací lišta šla pěkně sundat, protože byla krásně přístupná, jinak by se logicky natahl čas demontáže a montáže.
Duben 30, 201015 r PauLofWoCC : díky za info Tudy : A to mas na novem aute? Uznaji ti zaruku, kdyz tam mas Lpg dodatecne? Mám to na 1 rok starém autě, LPG mi montoval autorizovaný servis Hyundai, kde jsem tento vůz i koupil - takže vše pod jednou střechou, vstřícné jednání, mám to 20 km od bydliště, cestou do práce jezdím okolo, zkrátka téměř ideál. Servis převzal 5-ti letou garanci na sebe. PS: po výměně vstřiků ujeto zatím 130 km, šlape jako hodinky... Upraveno Duben 30, 201015 r od Tudy
Květen 1, 201015 r to je sporné, neměj strach. Buď budeš mezi těma lidma, kterým to vydrží 30tisKM nebo budeš mezi těma, kterým to vydrží 80tisKM a nebo budeš někde uprostřed. Ovšem nevím proč je tomu takový rozdíl... Filtrama to není, montážním postavením vstřikovačů to není, nevím...bádám... Upraveno Květen 1, 201015 r od PauLofWoCC
Květen 1, 201015 r Mě bylo řečeno mistrem montážníkem (když jsem si lehce do STAGu rýpnul), že lišta přijde na osmnáct stovek, tak je to vlastně spotřebka. Po třiceti tis. se to i s filtrem vymění a hurá dál
Květen 2, 201015 r mě odchází jeden vstřik za druhym na stag 300, kolik by stála přestavba (orientačně) na systém BRC?
Květen 2, 201015 r headquest: mno nevím, nelíbí se mi, že Ti to leží přímo na bloku motoru (horko, vibrace). Je mi jasné, že STAG 300 nebude patřit k TOP kvalitě, ale poměrem cena/užitek na tom bude dobře. Ptal jsem se u různých firem, STAG 300 se prý hodí do normálních atmosferických benzínů jednodušší konstrukce. Pokud ho člověk dá do auta které je na tom technicky dobře a není zanedbáváno, chybu neudělá... U mě navíc hrálo velkou roli to, že servis na auto+servis na LPG+garanci mám pod jednou střechou. Upraveno Květen 2, 201015 r od Tudy
Květen 2, 201015 r Kolik vydrzi tohle? Hádám Tartarini, s plastovým tělem...dříve dělali s kovovým. No nevím. Měl sem tu auto kolem 30tisKM-odešli, ale měl kovové tělo, ale kolega ho má v autě s kovovým tělem taky, a má tam najeto 50tisKM a v pohodě. Těžko z hlavy říct. To je na bázi hlavního výrobce tohoto druhu vstřikovačů (typ:30) od pana Valteka. Upraveno Květen 2, 201015 r od PauLofWoCC
Květen 2, 201015 r mě odchází jeden vstřik za druhym na stag 300, kolik by stála přestavba (orientačně) na systém BRC? Kontaktuj uživatele "karel.lpg" pomocí soukromé zprávy. Já nemám cenové relace v kompetenci u nás ve firmě. Záleží na autě, výkonu, počtu válců.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.