Květen 2, 201015 r Hádám Tartarini, s plastovým tělem...dříve dělali s kovovým. No nevím. Měl sem tu auto kolem 30tisKM-odešli, ale měl kovové tělo, ale kolega ho má v autě s kovovým tělem taky, a má tam najeto 50tisKM a v pohodě. Těžko z hlavy říct. To je na bázi hlavního výrobce tohoto druhu vstřikovačů (typ:30) od pana Valteka. Zalezi kolik to pak bude stat, ale pokud bych to mel menit kazdy rok(30tis), tak je to otresny i kdyby to stalo stovku(otrava, servis), natoz treba 5litru Upraveno Květen 2, 201015 r od headquest
Květen 2, 201015 r Našel jsem toto, zajímavé info, otázkou je, zda pravdivé. Zařízení Stag 300 Premium se samo NESEŘIZUJE! Seřizují se samy jen jednotky firmy A.e.b., a ta má na toto patent. Polské jednotky Stag mají v sobě pouze emulátor, který v intervalech maže chyby v OBD. Samoseřizovací jednotky na českém trhu nabízí pouze Elpigaz a Tartarini.
Květen 3, 201015 r máš trošku zkreslené informace- asi tak jak některé nejmenované firmy /p.Čadek/, vykládají o svém italském zařízení Elpigaz, jak je unikátní, samo se seřizuje, je to ppolák jak vyšitej, možná ten tišťák v ŘJ je z AEB, ale to je vše, pokud by se systémy samy seřízovaly během provozu, to už by byla revoluce v plynu, toto jsme v roce 2008 řešili s italama na školení, samozřejmě se usmívali, když jsme na toto ptali,věděli moc dobře na co se ptáme,ale zatím to tak dokonale nejde, mě umí Plug@Drive automaticky načítat hodnoty tak, že vidím, jak se potenciometry v programu samy pohybují a ladí se auto samo, pak se to jen uloží a nemusím složitě najíždět auto jak ostatní systémy...
Květen 3, 201015 r Já tady nikoho nebudu napadat ani pomlouvat. Nehájím ani jednu stranu. Ale tam odkud jste vzal tenhle poznatek, tak by měla být firma, která montuje minimálně "Elpigaz, Stag, Tartarini", aby ta firma věděla jak a co obnáší software. Tak jak já Vám budu tvrdit (montujem Stag, BRC, Omegas + znám software Tartarini, Elpigaz, Lovtec) a budu Vám tvrdit, že značky např: Prins a Vialle jsou nahovno, že nic neumí. V životě sem neviděl a neznám software ani Prins ani Vialle. (záměrně sem vybral tyto dvě značky, protože patří k TOP značkám v plynovém odvětví, navíc jsou to holanďani a ty jsou v plynu velice obstojní). Toto je prostě řeč o hovně, pomlouvat se, poďme se bavit o něčem jiném... Upraveno Květen 3, 201015 r od PauLofWoCC
Květen 3, 201015 r Nemyslel jsi tím doufám mě, pokud ano, můžeme o tom diskutovat, jsi mladší a mě dost informací kolem ostatních systémů uniká, jen jen chtěl říct, že samoseřizování během jízdy by byla opravdu revoluce v plynu, navíc mě jem štve to, že dojede zákazník, že potřebuje opravit BRC a má v autě Stag nebo Elpigaz, prostě dneska jsou někteří montážníci hovada, že nakecají lidem to a to, a nakonec mu tam plácnou poláka a ještě se usmívají a tvrdí, že je to inovované BRC, však víš, jakí je dnes strategie Strakonic, tak ať si to každý přebere jak chce, já se musím chovat k zákazníkovi jinak, jsem majitel firmy, když něco podělám, rozkřikne se to rychleji než chvála, kolik spokojených zákazníků tu píše do fora, jeden,dva, zbytek počád jen řeší vstřiky, nastavení,chceck a je to počíd dokola, desítky lidí se mě vyptávají co do auta, co strávím hodin vysvětlováním a nakonec si tu přečtu....tak jsem si dal do auta Stag, elpigas atd., po tčech dnech se mi rozsvítil check.... co na to říct... Já si prostě dělám to svoje BRC, každímu vysvětlím co a jak, potěší, když dojede zákazník s autem co má 150, i 260 tisíc na plyn a rěkne mi, že funguje bez problému, kolik pístíků ve Valtecích bych za tu dobu měnil.....
Květen 4, 201015 r Objevil se mi "mírný" problém. Kolísání otáček: při otáčkách nad 3 500/min. a jízdě na plyn to kolísá cca +-50 ot., pokud dám nohu z pedálu, vše je OK. Vše ostatní také OK, volnoběh, plynulost zátahu (žádné díry ve výkonu, škubání) atd. Na plyn najeto 700 km. Všiml jsem si toho po cca 80 km jízdy se svítící rezervou (červená dioda na plynu). Má smysl otravovat servis či nejdříve vyjet nádrž do prázdna a zkusit tankovat jinde?
Květen 4, 201015 r Nechápu smysl, pointu Vašeho problému. Jako při stojícím autě kolísají otáčky nad 3500ot/min? Nebo za jízdy? Za jízdy? Nechápu, za jízdy se kola točí nějakým počtem otáček, přes převodovku a spojku je spřažen motor. Pokud jedete 100km/h, nemáte sešlápnutou spojku a máte 3 převod stupeň, tak motor točí např. 3800ot/min. A i kdyby jel motor sebemíň špatně, kuckal, škubal, tak to s otáčkami motoru nemůže hýbat, protože motor se spřažen napevno s koly vozidla. To by se ty kola musela tak "kolísavě otáčet jak motor". Chápete mě co tím myslím?... Vidím, že máte STAG300, jest to jen Stag300? Nebo Stag300Plus, případně Stag300Premium? Upraveno Květen 4, 201015 r od PauLofWoCC
Květen 4, 201015 r JJ, je to nad 3 500 ot. za jízdy při zařazené rychlosti. V tom případě je chyba jen v budíku (v měření otáček), to mě uklidňuje, díky. Zajímavé je, že když dám nohu z plynu (z pedálu) pryč, kolísání zmizí... Mám obyč. Stag 300-4 Upraveno Květen 4, 201015 r od Tudy
Květen 5, 201015 r Zkus přepnout do benzínu v onom inkriminovaném čase-režimu. Nicméně si myslím, že je to prostě blbost. Možná za zkoušku by bylo vhod, auto na místě/zahřáté/vytočit do 3500ot/min, jestli bude ručička držet pevně své místo. Víc hold neporadím...
Květen 6, 201015 r Omlouvám se trošku za off topic, ale zajímalo by mně jak se poznají ty vstřiky, že už nejsou ok?
Květen 7, 201015 r Omlouvám se trošku za off topic, ale zajímalo by mně jak se poznají ty vstřiky, že už nejsou ok? Nevím co je off topic, znám jenom Top Topic, celkem dobré pití z nealka . Jestli máš valteky, jakože asi jo, tak až budeš mít cestu kolem tak dojeď, ujistím tě, které jsou momentálně v pohodě a které ne.
Květen 7, 201015 r Náhled na motor, co si myslíte o montáži? Ale jo, vypadá to celkem dobře, dalo by se tomu něco vytknout, ale jako vypadá to dobře. Existují auta, která jdou namontovat hezky, existují auta které moc hezky namontovat nejdou.
Květen 20, 201015 r Tak jsem konecne vyresil problemy s vysokou spotrebou na benzin. Na trasu, kterou jezdim mi ukazal PP 5l/100km. Dnes jsem tankoval prvni nadrz po upravach v motoru. Spotreba LPG vychazi ~ 6.3LPG/100km. Coz uz se mi libi mnohem vic. Upravy: vymena svicek, vymena vzduch. filtru, vycisteni skrtici klapky, promazani brzdovych valecku + ocisteni brzdovych desticek, repase spatneho alternatoru. Vadny alternator mi zrejme zpusoboval take zhasinani motoru pri vyrazeni. Od opravv motor nezhasl. Ted jsem na vazkach, zda jit vubec na to serizovani LPG. Nechtel bych, aby spotreba zase vzrostla. Jinak muj PP ukazuje na LPG smerem dolu a to 4.4 l/100km. Upraveno Květen 20, 201015 r od novak
Květen 20, 201015 r Inu to je luxusni spotrebicka Pokud je to teda prumer aspon za nekolik nadrzi a ne za jednu a jeste u jine pumpy Na serizeni urcite bez, ja bych treba nerad jezdil s chudou smesi a ono si to vetsinou do chuda sedne.
Květen 20, 201015 r Ne je to jedno tankovani, prumer jsem ani nepocital. Ke konci ty spotreby strasne vylitnuly. Samozrejme to beru jako informacni spotrebu. Dokazalo to ovsem jednu vec. Je dulezite motor poradne seridit pred prestavbou na LPG, abychom pak nebyli nemile prekvapeni.
Červen 10, 201015 r Takze jsem byl na serizeni. ( promin Karle, ale nakonec jsem byl u meho montera). Nastaveni je ok, mapa zustala stabilni. Na lpg najeto za 3 mesice 5000 km. Kombinovana spotreba po 11 tankovanich je 6,96 l lpg /100km. Po vymene veci viz vyse jsem najel 4 nadrze a prumer je 6.2l /100km. Zatim tedy nemuzu proti Stagu rici ani slovo.
Červen 10, 201015 r Takze jsem byl na serizeni. ( promin Karle, ale nakonec jsem byl u meho montera). Nastaveni je ok, mapa zustala stabilni. Na lpg najeto za 3 mesice 5000 km. Kombinovana spotreba po 11 tankovanich je 6,96 l lpg /100km. Po vymene veci viz vyse jsem najel 4 nadrze a prumer je 6.2l /100km. Zatim tedy nemuzu proti Stagu rici ani slovo. A jakou máš spotřebu benzínu? To je taky dosti zajímavé. Kámoš třeba jezdí krátké trasy a spotřebu naturalu má 1 litr a LPG 8, já mám spotřebu LPG vetší - 8,2, ale benzínu zase menší, jen 0,3 l, takže i když mám vetší spotřebu LPG, jezdím levněji.
Červen 11, 201015 r Gratuluju, že si poznal, že stag není zas až tak velký polský shit:) spotřeba nádherná at vydrží
Červen 11, 201015 r Příteli vlku, jak už jsem tady kdesi psal...společnost AC Gaz a jejich výrobek Stag, je podle mě velice zdařilý systém, nicméně vyrábí pouze elektroniku,čidla, snímače, ŘJ, kabeláž, software. Ovšem jejich kámen úrazu jsou mechanické komponenty.
Červen 16, 201015 r KaJe: To zatim nevim. Mel jsem plnou nadrz, jen jsem dotankovaval benzin a najel na nej par set km. Merit zacnu od dalsiho tankovani benzinu. Zrejme od rezervy + 10l BA. PauLofWoCC: Male auto, usporny motor a styl jizdy. Kdyz se podivas na spritmonitor.de jsou tam jeste nizsi spotreby LPG. Take jsem od majitelu vozu zjistoval ruzne informace. Samozrejme i muj profil tam je. Jsem na 4. miste mezi Punty LPG. Podle spotreb odhaduji to, co puvodne pred montazi LPG. Se vstrikovanim LPG se da jezdit s rozdilem do 1 l proti benzinove spotrebe. Dekuji vsem na foru za jejich rady, zkusenosti a nazory.
Červen 16, 201015 r Ani mě zase až tak nezajímalo tvoje Punto, ale pomohl jsi mi celkem dost, díval sem se totiž na Octavie s motorem co mám já....a ty se pohybují kolem 8L tak jak já 7,5-8,5 průměr. Díky za radu s tou www adresou
Prosinec 26, 201014 r A došlo i na mě a první problém mám tu. Okta 2.0 a Stag300, najeto cca 30 tisíc km. V posledních dvou dnech mi to jezdí na benzín. Vše se ale tváří jako když to jede na plyn. Auto se zahřeje, sešlápnu plyn, u nádrže cvakne ventil a začnou cvakat plynové vstřikovače, kontrolky svítí tak jak mají, pak ujedu 150 km, dle kontrolek neubyl plyn, ale zmizelo 10 litrů benzínu. Auto bylo v noci ve vyhřívané garáži, dnes jsem vyjel, 25 km vše asi v pohodě, asi, pak se to najednou přeplo na benzín i když mám dost plynu v nádrži, přepnul jsem to zpět na plyn, ale asi to opět jelo na benzín, protože ten z nádrže mizel a plyn ne. Oba dva dny byly mrazy cca -8°C a vše to začalo asi po tom, co jsem natankoval ne Schellu v Písku, ale tam jsem tankoval v posledních 10 dnů třikrát plnou a nic. Mě přijde, že to nějak zamrzá. Ale proč se to tváří jako když to jede na plyn? To prostě nechápu. Má z vás někdo nějaký nápad co s tím než se objednám do servisu? Mohl bych asi doplnit cca 12 litrů LPG, ale jestli by to pomohlo netuším.
Prosinec 27, 201014 r Nikdo netuší co by to mohlo dělat? Chtěl jsem se dnes objednat do Strakonic, ale ty netáhla mají dovolenou, takže až v lednu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.