Rodger Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Chtěl jsem se zeptat, údajně u motoru PD 96kW občas praskají písty a ještě víc v souvislosti s chipem, co je na tom pravdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Chtěl jsem se zeptat, údajně u motoru PD 96kW občas praskají písty a ještě víc v souvislosti s chipem, co je na tom pravdy? Kde jsi k této informaci přišel??? To slyším poprvé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Tak to teda slysim taky poprve a mam taky 1.9tdi 96 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodger Vloženo 21. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Kde jsi k této informaci přišel??? To slyším poprvé Právě jsem dal řeč s majitelem servisu s tím, že jeho kamarád ( taky majitel servisu ) ze Zlína mu toto sdělil, když se zajímal o chip na Supa. Tvrdil, že píst vždy praskne podélně. On osobně se s tím taky nesetkal, tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fandy Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 To se snad týkalo prvních PD 85kw,ne?Je fakt že blbým čipem lze zničit každý motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Úplně stejný dotaz dal na DP, zase zbytečná panika. Stává se to zřídka i u série, ale je fakt, že nalívaču softu je čim dál víc a tudíž se není čemu divit, jelikož chce většina šetřit na nesprávném místě. Stále je to nic v tom množsví vyrobených motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendaT4 Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 U scharanů to je častej problém,možná nedostatečné chlazení vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 (editace) U scharanů to je častej problém,možná nedostatečné chlazení vzduchu. Každopádně dobré IC snižuje jak teplotu nasávaného vzduchu, tak ovlivňuje teplotu ve výfuku. K těm prasklým pístum, dávají "poškození" málo informací, takže těžko říct. Editováno: 26. Únor 2008, autor: Indi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanss Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Já zase u tohoto motoru zaznamenal často upadlej ventil Známej to má na dílně každou chvilku a konkrétně to padá na krajnim válci bo co?? Ale prej když maj ty motory okolo 200000km.....Podle mě má každej motor nějakou slabou stránku a dost záleží na zacházení a údržbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.