Přejít na obsah

Jak snížit kouřivost s S764?


Urbo

Doporučené příspěvky

Mam 66kw ALH z roku 2003. S tryskama sprint 764 od dieselpoweru to jede super, ale líbilo by se mi kdyby to míň kouřilo. Neni to žádnej extrém, ale vidět to je. Hlavně v létě, když je teplo. Nechci zatim přeprogramovávat řídící jednotku, tak mě zajímá, co na to má všechno vliv a jak se to dá poupravit. Jestli se nepletu, tak v tomhle případě čim víc se tam přidá vzduchu, tim by se měla kouřivost snižovat.

Takže:

1) Někdo mi říkal, že se dá vzduch do směsi v nějakym rozumnym měřítku přidat i přes VAG. Je to pravda a mohlo by mi to pomoc?

2) Může na to mít vliv i to, že moje váha dává (jestli se nepletu) asi 700 mg v situaci, kdy by měla dávat asi 800 mg?

3) Vyřešil by to případně intercoler i bez toho, že bych přeprogramovával soft?

Díky za rady a zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 66kw ALH z roku 2003. S tryskama sprint 764 od dieselpoweru to jede super, ale líbilo by se mi kdyby to míň kouřilo. Neni to žádnej extrém, ale vidět to je. Hlavně v létě, když je teplo. Nechci zatim přeprogramovávat řídící jednotku, tak mě zajímá, co na to má všechno vliv a jak se to dá poupravit. Jestli se nepletu, tak v tomhle případě čim víc se tam přidá vzduchu, tim by se měla kouřivost snižovat.

Takže:

1) Někdo mi říkal, že se dá vzduch do směsi v nějakym rozumnym měřítku přidat i přes VAG. Je to pravda a mohlo by mi to pomoc?

2) Může na to mít vliv i to, že moje váha dává (jestli se nepletu) asi 700 mg v situaci, kdy by měla dávat asi 800 mg?

3) Vyřešil by to případně intercoler i bez toho, že bych přeprogramovával soft?

Díky za rady a zkušenosti.

Nejlevnejsi je doupravit Vagem nejlepsi je udelat soft aby turbo davalo vic vzduchu!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, tak turbo mam s naklapecima lopatkama, takze bych rovnou trochu zvedal vykon, kdyby se delalo neco se softem. Ale na to zase ted nemam pripravenou spojku. A navic je to dost penez, ktery ted utopim jinde. Zajima me spis nejaky alternativni reseni aspon prozatim. S VAGem nemam zadnou zkusenost, takze netusim jak moc se tam da co nastavovat. Myslis, ze by se to dalo nejak postelovat aby to moc nekourilo i pres VAG, kdyz narazim na nekoho sikovnyho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, tak turbo mam s naklapecima lopatkama, takze bych rovnou trochu zvedal vykon, kdyby se delalo neco se softem. Ale na to zase ted nemam pripravenou spojku. A navic je to dost penez, ktery ted utopim jinde. Zajima me spis nejaky alternativni reseni aspon prozatim. S VAGem nemam zadnou zkusenost, takze netusim jak moc se tam da co nastavovat. Myslis, ze by se to dalo nejak postelovat aby to moc nekourilo i pres VAG, kdyz narazim na nekoho sikovnyho?

Nemyslim!!! Jde to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojono, jenže mě se moc nechce dávat peníze do spojky. A zase úprava jednotky bez zvýšení výkonu mi přijde jako vyhozený peníze. To je pomalu deset tisíc za to, že mi to bude míň kouřit. To si radši koupim sedačky. Ale jinak máš pravdu v tom, že by to bylo nejlepší v případě, kdybych to auto chtěl ještě výkonově ladit. Nebránim se tomu, ale momentálně na to nějak nemam myšlenky ani peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojono, jenže mě se moc nechce dávat peníze do spojky. A zase úprava jednotky bez zvýšení výkonu mi přijde jako vyhozený peníze. To je pomalu deset tisíc za to, že mi to bude míň kouřit. To si radši koupim sedačky. Ale jinak máš pravdu v tom, že by to bylo nejlepší v případě, kdybych to auto chtěl ještě výkonově ladit. Nebránim se tomu, ale momentálně na to nějak nemam myšlenky ani peníze.

Co??? To je jasne ze upravuji rj aby to jeli jeste vic.Tak to jsi na omylu, upravou sw se jeste vic zvedne vykon.A tim ze se zvedne tlak turba tak potom spadne ta kourivist.Zvedne se i palivo ,lehce.. Jestli ted mas cca s tryskami 85kw v 66ce tak upravou sw jdes na 100-105kw.Mozna i vic.. Treba u slabeho AGR motoru (turbo obtok) s tryskami 764 a softem udelam 133 koni a 315Nm a to tam je slabe turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to myslel jinak. Myslel jsem to tak, že mam špatnou spojku a proto nemůžu už zvyšovat výkon dokud tam nedam nějakou lepší. Takže by to byla investice chip plus spojka a to je dost peněz.

NJ par aut co jsem takto delal ma porad orig spojku,par uz bohuzel ne. Kdyz j v dobrem stavu, tak vydrzi ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, že ta moje už se pomalu loučí... A dával jsi tam lepší spojku, nebo zase tu samou jen novou? Já přemejšlim, že bych zkusil organickou lamelu z www.spojky.eu Vyjde to asi na 2500, ale nevim jak moc se to vyplatí. Zase nemam dvacku na komplet Sachs třeba. Kor když chci koupit teď podvozek a sedačky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ taky mi odešla spojka do věčných lovišť , ale stím se musí počítat lol

sory za OT ale... ty mas trysky z 81kw + chip a vravis ze ti odisla ti spojka. je to bezne alebo si ju dorazil sprintami a celkovo stylom jazdy? pytam sa lebo o takejto uprave rozmyslam aj ja ale nerad by som odkuril spojku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sory za OT ale... ty mas trysky z 81kw + chip a vravis ze ti odisla ti spojka. je to bezne alebo si ju dorazil sprintami a celkovo stylom jazdy? pytam sa lebo o takejto uprave rozmyslam aj ja ale nerad by som odkuril spojku

Dovolim si odpovědět. Záleží na hodně faktorech. Kolik už má ta spojka nalítáno, jakym stylem jezdíš apod. Taky je to o tom, jakej si necháš udělat chip, dá se to udělat i tak, aby jsi měl výkon a přitom v nižších otáčkách slabší krouťák, takže spojka potom neni namáhaná tak extrémně. Je ale pravda, že se často spojka mění jako první po zvyšování výkonu. Přijde mi lehce poddimenzovaná, což je škoda, protože jinak motor 1.9 tdi je super základ a snese celkem velký kouzla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si odpovědět. Záleží na hodně faktorech. Kolik už má ta spojka nalítáno, jakym stylem jezdíš apod. Taky je to o tom, jakej si necháš udělat chip, dá se to udělat i tak, aby jsi měl výkon a přitom v nižších otáčkách slabší krouťák, takže spojka potom neni namáhaná tak extrémně. Je ale pravda, že se často spojka mění jako první po zvyšování výkonu. Přijde mi lehce poddimenzovaná, což je škoda, protože jinak motor 1.9 tdi je super základ a snese celkem velký kouzla.

uff no to si ma nepotesil. no najprv pojdu tie trysky a potom uvidim co dalej.ale vidim to na chip na mieru tak ako si to pisal. nejazdim ako prasa (fakt iba obcas lol ) len take normalne kazdodenne jazdennie a vykon potrebujem hlavne pri obiehani ked je plne auto. tak mi to hadam vydrzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz uz menit spojku,tak dejte jednohmotnostni set od Valea.Je tam setrvak,lamela ,pritlacak a lozisko a snese to cca 400Nm. cena je taky supr 10 000,- za cely ten set.Uz je to spojka co snese i vetsi vykon nez ta origo.Jinak chip delam tak, aby v nizkych otackach nebyl tak brutalni nastup kroutaku.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sory za OT ale... ty mas trysky z 81kw + chip a vravis ze ti odisla ti spojka. je to bezne alebo si ju dorazil sprintami a celkovo stylom jazdy? pytam sa lebo o takejto uprave rozmyslam aj ja ale nerad by som odkuril spojku

Spojky odchazej i v serii pokud mas vice km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...