Lala Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs. Můžete mi někdo poradit? dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs.Můžete mi někdo poradit? dík. Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y. no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 A hlavně čím vyšší index, tím dražší, právě díky náročnější výrobě, ale Tys asi narazil na nějakou výhodnou akci když pneu s vyšším indexem je levnější, pokud to dobře chápu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ? Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin. A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,- Conti CSC 3 225/45 R17 91Y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 A hlavně čím vyšší index, tím dražší, právě díky náročnější výrobě, ale Tys asi narazil na nějakou výhodnou akci když pneu s vyšším indexem je levnější, pokud to dobře chápu... To taky nemusí být vždy pravda, třeba právě Contiky mají rychlostní index W a Y většinou za stejnou cenu. Samozřejmě vyjma různých akcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin.A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,- Conti CSC 3 225/45 R17 91Y to je pěkná cena, ale bohužel to tam končí na 17" a já mám 18" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 28. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit.Dík Proč podle Bridgestone posuzuješ hlučnost Conti? Nechápu. Já mám SC2 v 18" a jsou velmi tiché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Proč podle Bridgestone posuzuješ hlučnost Conti? Nechápu. Já mám SC2 v 18" a jsou velmi tiché. Tak tak a navíc CSC3 není směrový, ale asymetrický dezén (jako snad všechny ostatní Conti), takže srovnání nesrovnatelného.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Tak tak a navíc CSC3 není směrový, ale asymetrický dezén (jako snad všechny ostatní Conti), takže srovnání nesrovnatelného.... Dneska jsem na ně shodou okolností koukal na stránkách Barumu: Popis Nová pneumatika ContiSportContact 3 je další generací oblíbených pneumatik ContiSportContact. V porovnání s předchůdcem byla brzdná dráha na suché i mokré vozovce zkrácena o dalších 5% , odolnost vůči vzniku aquaplaningu byla zlepšena o vynikajících 6% a valivý odpor snížen o 5%. Inovovaný asymetrický dezén s 3D drážkami, byl konstruován s ohledem na zlepšení bezpečnosti při náhlých a prudkých řídících manévrech. Dezénové pásy se pouze minimálně deformují, takže kontaktní plocha s vozovkou zůstává konstantní i při zatáčení ve vysokých rychlostech. Vlastnosti Asymetrický dezén vynikající směrová stabilita Unikátní tvar dezénových drážek lepší odvod vody a vyšší odolnost vůči aquaplaningu Nový tvar obvodových pásů dezénu mimořádně přesná odpověď na jízdní manévry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.