Publikováno Únor 25, 200817 r Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs. Můžete mi někdo poradit? dík.
Únor 26, 200817 r Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs.Můžete mi někdo poradit? dík. Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y.
Únor 26, 200817 r Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y. no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ?
Únor 26, 200817 r A hlavně čím vyšší index, tím dražší, právě díky náročnější výrobě, ale Tys asi narazil na nějakou výhodnou akci když pneu s vyšším indexem je levnější, pokud to dobře chápu...
Únor 26, 200817 r no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ? Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin. A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,- Conti CSC 3 225/45 R17 91Y
Únor 26, 200817 r A hlavně čím vyšší index, tím dražší, právě díky náročnější výrobě, ale Tys asi narazil na nějakou výhodnou akci když pneu s vyšším indexem je levnější, pokud to dobře chápu... To taky nemusí být vždy pravda, třeba právě Contiky mají rychlostní index W a Y většinou za stejnou cenu. Samozřejmě vyjma různých akcí.
Únor 26, 200817 r Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin.A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,- Conti CSC 3 225/45 R17 91Y to je pěkná cena, ale bohužel to tam končí na 17" a já mám 18"
Únor 28, 200817 r Autor Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit. Dík
Únor 28, 200817 r Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit.Dík Proč podle Bridgestone posuzuješ hlučnost Conti? Nechápu. Já mám SC2 v 18" a jsou velmi tiché.
Únor 28, 200817 r Proč podle Bridgestone posuzuješ hlučnost Conti? Nechápu. Já mám SC2 v 18" a jsou velmi tiché. Tak tak a navíc CSC3 není směrový, ale asymetrický dezén (jako snad všechny ostatní Conti), takže srovnání nesrovnatelného....
Únor 28, 200817 r Tak tak a navíc CSC3 není směrový, ale asymetrický dezén (jako snad všechny ostatní Conti), takže srovnání nesrovnatelného.... Dneska jsem na ně shodou okolností koukal na stránkách Barumu: Popis Nová pneumatika ContiSportContact 3 je další generací oblíbených pneumatik ContiSportContact. V porovnání s předchůdcem byla brzdná dráha na suché i mokré vozovce zkrácena o dalších 5% , odolnost vůči vzniku aquaplaningu byla zlepšena o vynikajících 6% a valivý odpor snížen o 5%. Inovovaný asymetrický dezén s 3D drážkami, byl konstruován s ohledem na zlepšení bezpečnosti při náhlých a prudkých řídících manévrech. Dezénové pásy se pouze minimálně deformují, takže kontaktní plocha s vozovkou zůstává konstantní i při zatáčení ve vysokých rychlostech. Vlastnosti Asymetrický dezén vynikající směrová stabilita Unikátní tvar dezénových drážek lepší odvod vody a vyšší odolnost vůči aquaplaningu Nový tvar obvodových pásů dezénu mimořádně přesná odpověď na jízdní manévry
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.