Přejít na obsah

Index rychlosti pneu


Lala

Doporučené příspěvky

Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs.

Můžete mi někdo poradit? dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mně zda je nějaký rozdíl v pneumatice,myslím tím,že je mohutnější,těžší při rozdílném indexu rychlosti. Chci koupit pneu Continental sport contact 2 225x45x17 a mám dobrou cenu v rychlostním indexu Y( do 300km) V servise mi řekli,že ta guma je těžší,větší a měkčí směs.

Můžete mi někdo poradit? dík.

Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kostra je složená z více vrstev plátna, tudíž je tužší a možná i nepatrně těžší (ale určitě nijak dramaticky), ta měkčí směs-to nevím, nemohu ani potvrdit ani vyvrátit, ale rozhodně není větší, to je blbost-rozměr 225/45 R17 je prostě 225/45 R17 ať už je to index V nebo W nebo Y.

no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no Contonentaly se obvykle vyznačují dobrou životností, tak asi zrovna moc měkký nebudou, ale v rychlostním indexu se to vyčíst nedá. Za kolik jí máš ?

Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin.

A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,-

Conti CSC 3 225/45 R17 91Y

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hlavně čím vyšší index, tím dražší, právě díky náročnější výrobě, ale Tys asi narazil na nějakou výhodnou akci když pneu s vyšším indexem je levnější, pokud to dobře chápu...

To taky nemusí být vždy pravda, třeba právě Contiky mají rychlostní index W a Y většinou za stejnou cenu.

Samozřejmě vyjma různých akcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je "moc měkký"? Vezmi to jinak, třeba dezén SportContact 3 používá spousta supersportovních aut v prvovýrobě a i výrobci těchto aut doporučují obouvat i nadále tento typ pneu, přitom si myslím, že měkčí pneu asi určitě existují (Pirelli??), zkrátka Conti asi dokázal nejlíp skloubit přilnavost (měkkost) s dostatečnou životností, v tomto mu podle mně konkuruje jenom Michelin.

A k té ceně - na nových cenách se právě pracuje, takže aktuálně k dispozici jen SportContact 3 225/45 R17 91Y za 3280,-

Conti CSC 3 225/45 R17 91Y

to je pěkná cena, ale bohužel to tam končí na 17" a já mám 18"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit.

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta cena je 3026kč v indexu Y. Je to celkem dobrá cena. Líbí se mi i sport contct 3,ale mám obavy,aby nebyla hlučná. Měl jsem před tím na Octavce I Brig. 720 jednosměrka a byla to hrůza.To hučelo jako bejk a při dobržďování to bylo jako kdyby přistávalo letadlo.Pokud máte zkušenosti napište.Rád si nechám poradit.

Dík

Proč podle Bridgestone posuzuješ hlučnost Conti? Nechápu. Já mám SC2 v 18" a jsou velmi tiché.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak a navíc CSC3 není směrový, ale asymetrický dezén (jako snad všechny ostatní Conti), takže srovnání nesrovnatelného....

Dneska jsem na ně shodou okolností koukal na stránkách Barumu:

Popis

Nová pneumatika ContiSportContact 3 je další generací oblíbených pneumatik ContiSportContact. V porovnání s předchůdcem byla brzdná dráha na suché i mokré vozovce zkrácena o dalších 5% , odolnost vůči vzniku aquaplaningu byla zlepšena o vynikajících 6% a valivý odpor snížen o 5%. Inovovaný asymetrický dezén s 3D drážkami, byl konstruován s ohledem na zlepšení bezpečnosti při náhlých a prudkých řídících manévrech. Dezénové pásy se pouze minimálně deformují, takže kontaktní plocha s vozovkou zůstává konstantní i při zatáčení ve vysokých rychlostech.

Vlastnosti

Asymetrický dezén vynikající směrová stabilita

Unikátní tvar dezénových drážek lepší odvod vody a vyšší odolnost vůči aquaplaningu

Nový tvar obvodových pásů dezénu mimořádně přesná odpověď na jízdní manévry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...