Přejít na obsah

Šušká se - úprava cen škodovek


Jir-ka

Doporučené příspěvky

JasteR - Nemyslím si, že se pořád prodává tak dobře. Myslím, že jsem jeden příklad a že nás bude víc. Nechci, aby to vypadalo jako chlubení, ale pro příklad to uvedu. Od roku 95 jsem u jednoho prodejce koupil 2 Felicie, 2 Octávky a jednu Fabii. I když jeho servis mi po těch letech vychází maximálně vstříc k mé naprosté spokojenosti, často si pohrávám s myšlenkou změnit značku. Ono dát třeba 550 za Octávku a nebo 400 za podobně vybavený Focus je už docela rozdíl. A jelikož mám u jiného prodejce Škodovek kamaráda jako vedoucího prodeje, tak mám ty informace o "úspěšnosti" prodeje z první ruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom souhlasim že ceny škodovek u nás jsou snad nejvyšší s celé EU....ale pořád v těch určitých výbavách je toho poměrně dost v porovnání s konkurencí.

Jako jak jsem nikde četl že velká konkurence je pro Octávku třeba ta KIA CEED Combík tak po tom co jsem to osobně prohlédl nevim jak to mohl někdo vůbec napsat....auto z venku vypadá celkem dobře to jo,ale když jsem do toho sedl tak jsem si připadal jako v autě o dvě třídy níže....to v interiéru a v míře pohodlí se ne dá vůbec srovnat s Octávkou.

No reknu to asi takhle ... meli sme na firme same skodovky ... fabie + octule. Ted mame ceeda presne jak rikas v kombiku ... stal nekde 500tis a ma to uplne vsechno co se vybavy tyce co by od toho clovek mel chtit. Navic 7 let zaruka. Cim ta skodovka konkuruje ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No reknu to asi takhle ... meli sme na firme same skodovky ... fabie + octule. Ted mame ceeda presne jak rikas v kombiku ... stal nekde 500tis a ma to uplne vsechno co se vybavy tyce co by od toho clovek mel chtit. Navic 7 let zaruka. Cim ta skodovka konkuruje ?

Ta 7 letá záruka není jen tak...dražší náhradní díly o dost a další věci...škodovka ma prodloužení záruky a menší ceny nahradních dilů...a ceed přeci jenom ještě uplně evropské auto není

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi byl nejakej rozhovor na tema zlevnovani aut v TV, nejakej mluvci ze Skodovky se tam k tomu vyjadroval, rikal ze je to hodne citlivy tema, ze si to automobilka nemuze moc dovolit, protoze by tim nasrala strasne moc lidi, v podstate vsechny, co by si to rekneme za celej rok pred zlevnenim koupili, coz je zrovna u Skodovky fakt hodne lidi, a hlavne vetsina z nich by si pak uz dalsi Skodovku nekoupila...... takze prej se to resi vetsinou prave pridavanim ruznejch veci zdarma, zlepsovanim vybav, ruznejma akcnima paketama, a tak podobne....

To ze skodovky jsou podle ceniku predrazeny je pravda, a nesouvisi to s vybavou, proste je to priserny.... na druhou stranu, kdekoliv jsem se ptal, vzdycky mi na novy auto nabidli minimalne 5% slevu, jenom za zeptani, a pri dalsim smlouvani jsem se dostal az na cenu stejnou jako v Nemecku....

Takze vlastne az tak predrazeny nejsou, ze jo, staci se zeptat....

Kdo se nezepta, a kupuje za cenikovou cenu, tak holt pak nemuze nadavat ze je to drahy.... muze si jit koupit moskvice treba.

Otazka je, co se bude dit, az bude fakt problem s prodejem..... ale to asi fakt zatim neni na poradu dne, protoze to by se asi pak naprosto nepochopitelne nevyrabela a neprodavala v dnesni dobe uz fakt priserna a prestarla Octavia Tour......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 7 letá záruka není jen tak...dražší náhradní díly o dost a další věci...škodovka ma prodloužení záruky a menší ceny nahradních dilů...a ceed přeci jenom ještě uplně evropské auto není

Ale me prece vubec nezajima cena nahradnich dilu, kdyz to auto je v zaruce ! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi byl nejakej rozhovor na tema zlevnovani aut v TV, nejakej mluvci ze Skodovky se tam k tomu vyjadroval, rikal ze je to hodne citlivy tema, ze si to automobilka nemuze moc dovolit, protoze by tim nasrala strasne moc lidi, v podstate vsechny, co by si to rekneme za celej rok pred zlevnenim koupili, coz je zrovna u Skodovky fakt hodne lidi, a hlavne vetsina z nich by si pak uz dalsi Skodovku nekoupila...... takze prej se to resi vetsinou prave pridavanim ruznejch veci zdarma, zlepsovanim vybav, ruznejma akcnima paketama, a tak podobne....

To ze skodovky jsou podle ceniku predrazeny je pravda, a nesouvisi to s vybavou, proste je to priserny.... na druhou stranu, kdekoliv jsem se ptal, vzdycky mi na novy auto nabidli minimalne 5% slevu, jenom za zeptani, a pri dalsim smlouvani jsem se dostal az na cenu stejnou jako v Nemecku....

Takze vlastne az tak predrazeny nejsou, ze jo, staci se zeptat....

Kdo se nezepta, a kupuje za cenikovou cenu, tak holt pak nemuze nadavat ze je to drahy.... muze si jit koupit moskvice treba.

Otazka je, co se bude dit, az bude fakt problem s prodejem..... ale to asi fakt zatim neni na poradu dne, protoze to by se asi pak naprosto nepochopitelne nevyrabela a neprodavala v dnesni dobe uz fakt priserna a prestarla Octavia Tour......

"Nepochopitelene" si spadl marzu ne? Dit se porad prodava jak rohliky na krame (nehlede na CR), a vyroba vyjde celkem lacino, tak proc koncit s prodejem, kdyby nelyla vyrobne F1 draha, tak se prodava taky dal i kdyz uz ma sve nejlepsi leta za sebou...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja si osobne myslím že o tých 10% by to realne mohlo isť dolu, a ako som už vikšie čítal tak to je osobný problem človeka keď kupuje nove auto a neopíta sa na možnú zľavu pripadne čo mu môže nabidnuť do výbyvi auta v cene, ja s kolegom sme si minuli rok kupovali auta do firmy Š - Fabia 2/ks a kontaktovali sme sa s viacerímy predajcami škoda u nás a požiadali sme ich o vipracovanie ponúk nakoniec sme samozrejme vibrali tu najlepšiu zlava na každe vozidlo 15% + dake doplnky ako zadne repro, paka, rohože trička, čiapky, to je skutočná realita a ja som sam neveril čo všetko sa da keď predajca chce dodnes snimi vichadzame fakt dobre a keď budem kupovať ďalšiu Škodovku tak len u ních a ešte na záver dodám že som robil v nemenovanej škodovke mechanika a tam mi nechceli urobiť taku ponuku, a čo sa týka poskitovaních zliav predajcom tak to je rôzne niekto môže dať lepšiu iny nie to všetko záleži kolko urobi obrat ročný podla toho im škodovka osobne upravuje ceni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Nepochopitelene" si spadl marzu ne? Dit se porad prodava jak rohliky na krame (nehlede na CR), a vyroba vyjde celkem lacino, tak proc koncit s prodejem, kdyby nelyla vyrobne F1 draha, tak se prodava taky dal i kdyz uz ma sve nejlepsi leta za sebou...

No vzdyt ale presne to myslim, to auto je za zenitem, ale presto porad se jeste prodava tolik, ze se vyplati ho vyrabet.... Takze asi skodovka nema takovej problem s prodejema, aby musela zlevnovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano u KIA záruka 7let ale nebo 100.000km což u mě by znamenalo záruku na 10-11.měsíců,za tolik totiž mé auta těch 100.000km najezděj.

Známej taky u Hondy Accorda machroval ze zárukou 3.roky a pak mu došlo že to má limitované km taky do 100.000km a smích ho přešel když po roce mu končila záruka,protože on taky najede hodně km ročně.

Nezlob se na mě,bez urážky,ale kdo řekne že interiér KieCeed Combi je lepší,hezčí než u OII,tak je u mě buďto zakomplexovanej proti škodovkám a koncernu vůbec nebo nemá naprosto žádnej vkus protože ten interiér mi v tí KIA přišel dost levnej až hnusnej.Jediné co jsem koukal do jejich katalogu je že nemaj špatné zákl.výbavy,ale to je opravdu celé.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mozna pro tebe, ale 90% lidi asi tezko najede 75tkm rocne... kdyz srovnas treba Ford kombi s podobnym motorem a vybavou tak ford je min o 100litru jacinejsi nez predrzena OII

Jel si někdy z Fordem třeba s Focusem Combi,předchozí Mondeo-Combi? já jo a stačilo mi to.....motor 1.8TDCI 74kw/100k v tom Focusu byl sice moc příjemnej,ale ten interiér? šílenost to i zlatá OI,hlavně v tom Focusu snad nebylo nic co by nedrčelo.Modeo?..solidní interiér,ale ten 2,2TDCI-to byl takovej rambajs že proti tomu jsou motory TDI-PD od VW úplný elektromobily a nepočítám taktéž řičení snad vše v interiéru.Zrovna můj kamarád ted nadavno přešel z takového Fucuse do OII-Combi a pěje na ní ódy že se to z Focusem co měl nedá srovnat.

Taky jsem si vždycky myslel co nejsou jiné značky bůh ví co,dokud jsem si to na vlastní kůži nevyzkoušel a po návratu za volant OII jsem byl nadšen s toho co mám,v čem jezdim.

Mám toho za ty léta za volantem celkem dost vyzkoušené a řeknu to ve zkratce....nedivim se že je OII tak oblíbené a jedno z nejprodávanějších aut v evropě když to porovnám z konkurencí.

Cena?dobře na české poměry je dražší,ale co zas neni pro čecháčky drahé že? ....ale když to zas vemu třeba v porovnání z předchozími Passaty kterých jsem měl na firmě dost ,tak to auto je třídově naprosto srovnatelné,až i v mnohém je OII praktičtější,propracovanější a modernější a když vemu cenu...tak je OII bomba.....za ani né z poloviny tak vybaveného předchozího Passata jsem dával v průměru 850.000kč(po slevě),kde mimochodem VW dáva slevy dost mizerné i množstevní,to okamžitě po přechodu do Škodovky jsem dostal množstevní slevu 1ks/100.000kč a to jsem byl nový zakazník,dnes už mám slevu 130.000kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel si někdy z Fordem třeba s Focusem Combi,předchozí Mondeo-Combi? já jo a stačilo mi to.....motor 1.8TDCI 74kw/100k v tom Focusu byl sice moc příjemnej,ale ten interiér? šílenost to i zlatá OI,hlavně v tom Focusu snad nebylo nic co by nedrčelo.Modeo?..solidní interiér,ale ten 2,2TDCI-to byl takovej rambajs že proti tomu jsou motory TDI-PD od VW úplný elektromobily a nepočítám taktéž řičení snad vše v interiéru.Zrovna můj kamarád ted nadavno přešel z takového Fucuse do OII-Combi a pěje na ní ódy že se to z Focusem co měl nedá srovnat.

Taky jsem si vždycky myslel co nejsou jiné značky bůh ví co,dokud jsem si to na vlastní kůži nevyzkoušel a po návratu za volant OII jsem byl nadšen s toho co mám,v čem jezdim.

Mám toho za ty léta za volantem celkem dost vyzkoušené a řeknu to ve zkratce....nedivim se že je OII tak oblíbené a jedno z nejprodávanějších aut v evropě když to porovnám z konkurencí.

Cena?dobře na české poměry je dražší,ale co zas neni pro čecháčky drahé že? ....ale když to zas vemu třeba v porovnání z předchozími Passaty kterých jsem měl na firmě dost ,tak to auto je třídově naprosto srovnatelné,až i v mnohém je OII praktičtější,propracovanější a modernější a když vemu cenu...tak je OII bomba.....za ani né z poloviny tak vybaveného předchozího Passata jsem dával v průměru 850.000kč(po slevě),kde mimochodem VW dáva slevy dost mizerné i množstevní,to okamžitě po přechodu do Škodovky jsem dostal množstevní slevu 1ks/100.000kč a to jsem byl nový zakazník,dnes už mám slevu 130.000kč.

Novy mondeo neznam, starsim sem jel, a predfaceliftem focusem taky v silnejsi nafte a nic v aute nedrncelo, podvozkove nesrovnatelne lepsi, ale ta palubkas me taky moc nepaci taky mam radsi octavku jak vzhledove tak co do prakticnosti, ale kdyz si dojdete k dealerovi tak slusne vybavena OII s 2,0TDi v Eleg je porad o 100litru jinde nez srovnatelny Focus Combi.... skoda je proste v CR predrazena to me nikdo nevymluvi..sam to vzhledem k smesnym platum nechapu, holt VW zneuziva zabehlosti skody...jak dlouho ji to bude vychazet vzhledem ke vzrustajici konkurenci tezko ric , kazdopadne rok co rok ma nizssi podil na trhu..coz vypovida za vse i pres jeji nesporne kvality..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovku scela určitě nezlevněj....ba spíše naopak,jako vždy,co model nebo Facelift to půjde nahoru,ale to je scela normální.....

V roce 1996 za prvního Passata 1.9TDI66kw ve výbavě GL(klima,airbagy,ABS apod.)čily nadstandart.výbava jsem dával se slevou 559.000kč,když to vemu tak dnes za stejně vybaveného současného Passata dnes vysolíš o min.200.000kč více......to bych řekl že je scela normální.

Škodovka má navíc výborné prodeje v cizině,dle lidí z firmy se kterou spolupracuju co pravidelně lítaj na pobočky do Anglie,Francie,Holandska apod....je to třeba v té Anglii pomalu už prý jak u nás kolik tam jezdí OI,OII a FI a lidi to tam moc chválej,navíc tam byla OII autem roku a čeká se tam na ní nedočkavě min.7.měsíců.

Pak taky dle článku nestíhá Škodovka OII ani vyrábět jaká je po ní poptávka,tak se začíná montovat i na slovensku a takové auto oni prostě nezlevněj....to by byli sami proti sobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prispejem svojou troškou do mlyna ohľadne Focusu a Ceeda:

Focus máme doma ako druhé auto. Po prvotnom nadšení však nastali problémy, k ich riešeniu sa servis postavil dosť laxne. Celkovo kvalita servisov Ford má u nás veľmi slabú mienku. Áno, náš Focus bol o 170tisíc lacnejší, než rovnako vybavená OII - ale teraz už viem, kde sú tie peniaze ušetrené. Ďakujem, neprosím. Babka vravievala, že nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci - a veru mala pravdu. Týmto však neospravedlňujem ceny OII, nielen podľa môjho názoru to auto je síce dobré, no v žiadnom prípade nie je hodné toľkých peňazí.

Čo sa týka Ceedu, veľmi silno sa o ňom uvažovalo, keď sme menili Polo za Focus. Nakoniec ale vyhral ten spomínaný Focus (bol o dosť lacnejší, než Ceed!). Teraz nedávno sa menila Fabia, a znova som uvažoval aj o Ceede. Nakoniec ale vyhrala znova Fabia z veľmi prostých dôvodov - pretože nekupujem mačku vo vreci... U Ceedu kolíše kvalita servisov a čo je smutné, aj kvalita náhradných dielov. Poznám niekoľko ľudí priamo z fabriky v Žiline a pri posedení pri pive sa toho človek dozvie fakt hodne. Ceny ND by mali zaujímať každého, pretože záruka 7 rokov sa super vyníma na bilboarde, ale v reáli je to trocha inak. Len pre zaujímavosť, čelné sklo na Ceed stojí 17tisíc Sk. Predný znak na Focus stojí 1400 Sk, normohodina je 900 Sk.

Pozrite sa trebárs na Logan - tiež to malo byť hypersuper auto za smiešne peniaze. Áno, dosť ľudí sa nechalo nalákať, ale tiež pochopili, že tade cesta nevedie. Predaje vravia za všetko, prepad nejakých -37% za minulý rok.

Na záver niečo na zamyslenie: Keď pred 2 rokmi Kia ohlásila ceny a záruky Ceedu, bola to úplná bomba. Všetky konkurenčné značky a modely boli podstatne drahšie (Focus, 307, Golf, C4). Čáry-máry, ubehol rok či dva a zrazu aj tí najdrahší konkurenti Ceedu stoja menej - viď trebárs Focus alebo C4, dokonca aj Golf je lacnejší. Zrazu to šlo, byť lacnejší... Bohužiaľ, cena sa niekde musela odraziť, v niektorých modeloch to šetrenie vidno na prvý pohľad, no v niektorých je všetko skryté pred prvotnými pohľadmi. Akonáhle však človek začne to auto rozoberať, nestíha sa diviť!

Suma sumárum, nechcem haniť žiadne iné značky ani modely iných automobiliek, ale treba si uvedomiť, že zmena nemusí byť vždy k lepšiemu. Stačí sa spýtať bývalých majiteľov, ktorí presedlali od Škody na iné značky :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevim kde si vzal že je Novej Focus o tolik levnější než OII,ted jsem si stáhnul komplet ceníky Ford vs.Oct.II,tak když jsme u toho tak zde je srovnání ze stejně srovnatelnim motorem.

Ford Focus 5.dv 2.0TDCI(136k):

Ambiente: 461.990,-

Trend: 568.990,-

Ghia: 670.990,-

Titanium: 752.990,-

Oct.II 2.0TDI-PD(140k)

Classic:2.0TDI se nedělá

Ambiente: 609.900,-

Elegance: 649.900,-

L+K: 784.900,-

Takže v takové srovnatelné výbavě jako je Ghia vs.Elegance je třeba OII o více jak 20.000kč levnější a +pro Škodovku(kufr,interiér,praktičnost a zůstatková cena)a ještě to že u prodejce dalších min.50.000kč slevu dostaneš,nehledě ještě to že OII mi přijde třídově výše....Focuse bych přiřadil tak k OI.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: To mala byť na koho reakcia, na mňa? Ak hej, tak ti môžem naskenovať faktúru nášho Focusa kupovaného minulý rok v apríli s ponukou na OII. Tá ponuka nebola hocaká, boli tam všemožné zľavy vrátane zamestnaneckej...

Lidičky nehadejte se.....udělám srovnání cen a výbav octavie, focusu a ceedu sw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: To mala byť na koho reakcia, na mňa? Ak hej, tak ti môžem naskenovať faktúru nášho Focusa kupovaného minulý rok v apríli s ponukou na OII. Tá ponuka nebola hocaká, boli tam všemožné zľavy vrátane zamestnaneckej...

Ne ne to bylo na JesteRa.........zapoměl jsem citovat....pardón

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda Octavia

Cena:499 900,- + nějaká ta sleva u prodejce

Motor: 1.6 75 KW

Výbava:Classic

ABS+MBA+EBV+MSR+ASR

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů

Boční airbagy vpředu

Centrální zamykání, SAFE systém

Deaktivace airbagu spolujezdce

Elektromechanický posilovač řízení

Hlavové opěrky vzadu - 3ks

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Indikátor vnější teploty (pouze u automat. převodovky)

Kotoučové brzdy vzadu

Mechanicky uzamykatelné víčko palivové nádrže

Multifunkční ukazatel (pouze u automat. převodovky)

Odkládací schránka pod rádiem

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce

Osvětlení zavazadlového prostoru - 2 lampičky

Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček na zadních sedadlech

Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)

Roletový kryt v zavazadlovém prostoru

Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče

Stěrač zadního okna s ostřikovačem

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Vnější zpětná zrcátka mechanicky stavitelná

WIV (flexibilní servisní intervaly)

Zadní sedadla dělená, sklopná

Zvuková signalizace nevypnutých světel

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Cena: 539 900,- ( a nějakou tu kačku vám při prodeji sleví... asi 10%)

Motor: 1.6 75 KW

Výbava: Ambiente ....obsahuje: ABS+MBA+EBV+MSR+ASR

Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů

Bederní opěry vpředu

Boční airbagy vpředu

Centrální zamykání, SAFE systém + klíček s osvětlením

Climatic - klimatizace s automatickou regulací

Dálkové ovládání víčka palivové nádrže

Deaktivace airbagu spolujezdce

Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce

Dvoutónová houkačka

El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka

El. ovládání oken vpředu

Elektromechanický posilovač řízení

Tři hlavové opěrky vzadu

Imobilizér, štítek s VIN kódem

Kotoučové brzdy vzadu

Multifunkční ukazatel

Odkládací prostor v bočním obložení zavazadlového prostoru

Odkládací schránka s víkem pod rádiem

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná

Osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky

Přední mlhové světlomety

Roletový kryt v zavazadlovém prostoru

Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček na zadních sedadlech

Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)

Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče

Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru

Stěrač zadního okna s ostřikovačem

Tónovaná skla

Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu

Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce

WIV (flexibilní servisní intervaly)

Zadní sedadla dělená a sklopná, s loketní opěrou

Zvuková signalizace nevypnutých světel

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Ford Focus

Cena:496 990,-

Motor:1.6 77KW

Výbava: Ambiente

* Dálkově ovládané centrální zamykání

* Elektronický stabilizační program (ESP)

* Elektrické stahování předních oken

* Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s integrovanými ukazateli směru

Kia Ceed SW

Cena:399 980,-

Motor:1.6 CVVT 90 kW

Výbava: 6airbagů

Elektrické ovládání oken

Ovládání audio na volantu

Rádio RDS s CD, MP3 + 4ks repro

Editováno: , autor: unuc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Unuc: Myslím že je úplne zbytočné vypisovať sem celé výbavy. Takisto nemá význam vypisovať, ktoré auto je o čo lacnejšie/drahšie, pretože každý chce inú výbavu, iný motor atď. Pri porovnávaní veľmi záleží aj na tom, z ktorej výbavy človek vychádza - vždy zobrať ten najlacnejší model a nahádzať doň všetko možné nie je tá správna cesta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Unuc: Myslím že je úplne zbytočné vypisovať sem celé výbavy. Takisto nemá význam vypisovať, ktoré auto je o čo lacnejšie/drahšie, pretože každý chce inú výbavu, iný motor atď. Pri porovnávaní veľmi záleží aj na tom, z ktorej výbavy človek vychádza - vždy zobrať ten najlacnejší model a nahádzať doň všetko možné nie je tá správna cesta...

Sou to modely základní, a ty výbavy jsou vypsané z oficial stránek jednotlivých výrobců-.....nejsou to žádné přikupované součásti ale samozřejmné součásti té výbavy

Editováno: , autor: unuc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...