Jar_da Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Hm super, ukaz mne auto nizsi stredni tridy za 465 000 s xenonama, esp, 16 palcu velkejma kolama a hlavovyma airbagama. Mozna najdes auto, ktery ma tyhle dva tri prvky, ale vsechny ctyri ne. Radio je uz v Ambiente.Za 400 koupis v akci zakladni focus, kterej ma sice 6 abg a esp, ale zas nema spoustu dalsich veci. Je to o tom rikat jak A, tak i B. Btw. Octavia Elegance Edition 08 1.6/75kW 464900,- CENIKOVYCH, soucasne fakticka vybava Elegance tzn. Elegance plus tohle: Maxi Dot Rádio Stream s CD a MP3 přehrávačem Audiozdířka v Jumbo boxu Vkládané tkané koberce Vyhřívání předních sedadel akcni paket Elegance 2 WE2 21500,- - ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR (PFA) - Přední mlhové světlomety s Corner funkcí (PWG) - Kola Lyra z lehké slitiny 6,5J x 16" - 4 ks (PJ1) - Xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a výsuvné ostřikovače světlometů (PK6) Zda se ti to drahy? Jestli mas prvni fabku a ses citlivej na cenu, tak bys o tom mel uvazovat. Po FL uz to tak levny nebude tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto. k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 To máš sice trošku pravdu, ale jak chceš třeba z venku vidět vyhřejvání sedaček, klimatizovanou schránku, ESP, EPS, ABS, MSR atd,.....je spousta užitečnějch věcí v eleganci co nejsou zběžným pohledem hned vidět....alespoň mě to vyhovuje.....nechci výkladní skříň :-) lákající zlodějíčky .... Tak by se to mělo jmenovat Comfort a né Elegance protože já pořád nevím co je tam elegantního.............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto.k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava. a prej, ze se z hovinka neda uplest bic. zdrazeni po pridani hlavovych airbagu, to je opravdu palka, to se pak vschno zmeni a auto je najednou nevyhodny... a zvlast, kdyz ten akcni model neni s podporou prodejce a ten muze dat standardni slevu z marze, coz se jinde moc nestava u onech zavratnych slev 140 000 na auto za 450 000... nezlob se, ale asis nezazil ceny prvni octavky. ceny rapidne klesaji a v tom okamziku mne neprijde uplne ok nadavat nad cenou pul mega za velmi solidne vybaveny auto. pokud mas nejakej argument, vloz sem nabidku stejne vybavenyho auta, kterymu nebude tu a tam jaksi neco chybet, protoze si clovek auto nemuze postavit na prani oproti potrebam... kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou: 6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera. Hodne stesti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Trošku OT, ale nedá mě to co na to říkáte: http://news.auto.cz/cesky-trh/kia-ceed-jiz...289-980-kc.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera. ano výbava dobrý, ale ten motor, dej místo 1,6 nějaký jiný a pak se podívej na cenu, jinak první octávku velice dobře znám ... taky byla , SLX TDI 81kW za 534.000,- tenkrát se taky prodávaly GLX bez klimy s 55kW za 450.000,- - což byla cena hrozná (co za ní člověk pořídil za výbavu a motor) proti té SLX (tenkrát ještě vč. šíbru a s vyhřívánám sedaček) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Ať udělá škodovka s cenami cokoliv, myslím že pořád je to MÁLO !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Každý auto má svojeho kupce...ať je to škoda, mercedes, audi.......atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera. Hodne stesti Ford Focus Combi 1,6/74 kW za 394990 ve velmi slusny vybave a do tech 496400 si auto dovybavis jeste nad oktávu a jeste ti mozna zbyde 6 pytlů, 2DIN rádio, ESP a klimu maji standardne vsechny dvouzonovka je za 10800 a to tu srovnavam oktu v sedanu a focuse v combiku mam hledat dalsi auta? ono ty ceny okty uz jsou lepsi ale zadnej zazrak to stale neni obvzlaste kdyz zabrousis do dieselu kde uz vetsinou konkurence ma 1,6ky s 80 kW a DPF a VW group tu neustale nabizi 1,9 s 77 (a to nepripocitavam cenu DPF) a dokonce opet i se 66 jinak si nemysli ze jsem proti oktam zaujatej, sam ji mam a OII bych taky jednou rad, ale basnit o jejich cene tady urcite nebudu jinak ale svata pravda ze ceny oktavek dolu jdou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 Hm, jenze ten Focus za 400k ma ve vybave uplne kulovy a chybi treba tempomat, vyhrivany sedadla, (bi)xenony, loketni operku, eletricky okna vzadu, automatickou klimatizaci a 16ky, ... kdyz takle vybavu dorovnas na uroven E08 s Elegance 1, tak ses hned i pres snahu kupovat to v paketech za nizsi cenu na 498 000 a metaliza stoji o 5k vic nez u Skody... pravda, velkou polozkou sou tam bixenony, oII ma jenom xenony. ale naopak je to treba u jinych veci. Ze se porovnava liftback a focusi combi je imho jedine v poradku - ono totiz combi ma jaksi o 80l mensi kufr nez liftback octavky. Takze asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 9. Září 2008 Sdílet Vloženo 9. Září 2008 a co asi pisu ze to chce jeste dovybavit tak abys dorovnal cenu nicmene me ta seriova vybava focusu pripadne velmi slusna takze dorovnas a mas kombajna s bixenonama a prakticky totoznou vybavou, krom pripadne mi rozumnejsi uprednostnit kufr trochu mensi ale vyuzitelnejsi coz kufr kombiku bezesporu je nicmene nechci tady nic vyrazne uprednostnovat, jde o to ze si psal hodne stesti pri hledani ekvivalentniho auta ... ja tvrdim ze je jich docela dost, ze proste okta ani s akcnima cenama neni nic tak suprovyho mrkni se treba na novej cenik laguny (to auto se mi sice nelibi zvenku ani trochu-to je vsak subjektivní) ale tam mas 2,0/103kW, 6kv, dualni automatickou klimu, 6 pytlů atd 489900 ... mozna trochu slabsi vybava nez v okte ale auto o tridu vejs a s neporovnatelne jinym motorem - krom toho zrpacovani interieru uz je trochu jiny kafe nez co predvadel rencek driv obe akce E08 udelali na cene oktavii svoje a rozhodne uz se na ten cenik kouka lepe, ale furt to jeste neni to co ceny skodovek oproti konkurenci bejvaly pred x lety Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Hm, sorry, ale ona se kvuli svoji prodejnosti Laguna tou cenou podbizet proste musi...to neni dobrodini Renaultu, ale jeho potreba se tech aut zbavit. A k tomu Focusu - obecne se da rict, ze ma standardni vybavu, o nejake bohatosti s vyjimkou ESP a hlavovych airbagu se neodvazuju hovorit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 bojler, proč jsi si nekoupil OII za ty prachy, ale rooma co máš v podpisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 (editace) Protoze 465k po vsech moznych slevach (cenikova 512k) byla hranice toho, co su ochotnej zaplatit a nechtel sem delat vybavovej kompromis (krom nedostupych xenonu, kontroly funkce svetel a nekolika dalsich veci by myslitelna verze byla o dost holejsi). OII mne designove nijak netahne (zvlast ne ted po ctyrech letech, kdy vypada stara) a Rum mne prisel mnohem praktictejsi pro moje potreby (misto podelne, vzadu skoro stejne na sirku, vic prostoru nahore a moznosti prirozenejsiho posezu, kompaktni rozmery, neokoukany vzhled, libi se mne). Kupoval sem 31.5., dneska bych se teoreticky mozna rozhodl po dalsim snizeni a paketech jinak. Ale vyhovuje mne jista nemasovost a zaroven moznost jezdit a byt zakaznikem osvedcenych spolecnosti. Editováno: 10. Září 2008, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 http://new.skoda-auto.com/CZE/news/info/ne...iaRoomster.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melman Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic. Co tohle ? http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=...yym&asrc=fa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 No nemecky umim jenom malo. Nevim z toho, jestli je to uz vyrobeny, nebo si clovek muze vybirat vybavu. Neni trosku divny, ze ceny v oficialnim ceniku jsou diametralne odlisny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Tak se prý bude opět zlevňovat. Všechny modely krom Superbu - 15tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 jo kdyby to bylo 150 000 :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Tak se prý bude opět zlevňovat. Všechny modely krom Superbu - 15tis. 2 Fanis: a nevis cca kdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fan!s Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 Myslím, že ve středu to bylo schváleno představenstvem. Tak počítám, že to naběhne od 1.10.08. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 a jak budou ceny faceliftu OII? zustanou, nebo pujdou lehce nahoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Chytri panove v kanclech tam ovsem tak 2 roky zaspali. Jeste by mohli zacit resit origo servisy a pokud to zachrani 20% podilu na trhu, budou nakonec radi Tohle kapitalne posrali, bohuzel A esli prijde krize i sem, budou muset zlevnit jeste vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 a jak budou ceny faceliftu OII? zustanou, nebo pujdou lehce nahoru?? Neblázni, to už by vůbec nic neprodali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jahomb Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Myslím, že ve středu to bylo schváleno představenstvem. Tak počítám, že to naběhne od 1.10.08. Dnes je 1.10. tak uvidíme , zda-li ceny klesnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.