Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Hm super, ukaz mne auto nizsi stredni tridy za 465 000 s xenonama, esp, 16 palcu velkejma kolama a hlavovyma airbagama. Mozna najdes auto, ktery ma tyhle dva tri prvky, ale vsechny ctyri ne. Radio je uz v Ambiente.

Za 400 koupis v akci zakladni focus, kterej ma sice 6 abg a esp, ale zas nema spoustu dalsich veci. Je to o tom rikat jak A, tak i B.

Btw. Octavia Elegance Edition 08 1.6/75kW 464900,- CENIKOVYCH, soucasne fakticka vybava Elegance

tzn. Elegance plus tohle:

Maxi Dot

Rádio Stream s CD a MP3 přehrávačem

Audiozdířka v Jumbo boxu

Vkládané tkané koberce

Vyhřívání předních sedadel

akcni paket Elegance 2 WE2 21500,-

- ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR (PFA)

- Přední mlhové světlomety s Corner funkcí (PWG)

- Kola Lyra z lehké slitiny 6,5J x 16" - 4 ks (PJ1)

- Xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a výsuvné

ostřikovače světlometů (PK6)

Zda se ti to drahy? Jestli mas prvni fabku a ses citlivej na cenu, tak bys o tom mel uvazovat. Po FL uz to tak levny nebude ;)

tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto.

k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava.

Vloženo
To máš sice trošku pravdu, ale jak chceš třeba z venku vidět vyhřejvání sedaček, klimatizovanou schránku, ESP, EPS, ABS, MSR atd,.....je spousta užitečnějch věcí v eleganci co nejsou zběžným pohledem hned vidět....alespoň mě to vyhovuje.....nechci výkladní skříň :-) lákající zlodějíčky ....

Tak by se to mělo jmenovat Comfort a né Elegance protože já pořád nevím co je tam elegantního..............

Vloženo
tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto.

k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava.

a prej, ze se z hovinka neda uplest bic. zdrazeni po pridani hlavovych airbagu, to je opravdu palka, to se pak vschno zmeni a auto je najednou nevyhodny... a zvlast, kdyz ten akcni model neni s podporou prodejce a ten muze dat standardni slevu z marze, coz se jinde moc nestava u onech zavratnych slev 140 000 na auto za 450 000...

nezlob se, ale asis nezazil ceny prvni octavky. ceny rapidne klesaji a v tom okamziku mne neprijde uplne ok nadavat nad cenou pul mega za velmi solidne vybaveny auto. pokud mas nejakej argument, vloz sem nabidku stejne vybavenyho auta, kterymu nebude tu a tam jaksi neco chybet, protoze si clovek auto nemuze postavit na prani oproti potrebam...

kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

Hodne stesti

Vloženo
kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

ano výbava dobrý, ale ten motor, dej místo 1,6 nějaký jiný a pak se podívej na cenu,

jinak první octávku velice dobře znám ... taky byla :) , SLX TDI 81kW za 534.000,- tenkrát se taky prodávaly GLX bez klimy s 55kW za 450.000,- - což byla cena hrozná (co za ní člověk pořídil za výbavu a motor) proti té SLX (tenkrát ještě vč. šíbru a s vyhřívánám sedaček)

Vloženo
kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

Hodne stesti

Ford Focus Combi 1,6/74 kW za 394990 ve velmi slusny vybave a do tech 496400 si auto dovybavis jeste nad oktávu a jeste ti mozna zbyde

6 pytlů, 2DIN rádio, ESP a klimu maji standardne vsechny dvouzonovka je za 10800

a to tu srovnavam oktu v sedanu a focuse v combiku

mam hledat dalsi auta? ono ty ceny okty uz jsou lepsi ale zadnej zazrak to stale neni obvzlaste kdyz zabrousis do dieselu kde uz vetsinou konkurence ma 1,6ky s 80 kW a DPF a VW group tu neustale nabizi 1,9 s 77 (a to nepripocitavam cenu DPF) a dokonce opet i se 66 :help:

jinak si nemysli ze jsem proti oktam zaujatej, sam ji mam a OII bych taky jednou rad, ale basnit o jejich cene tady urcite nebudu

jinak ale svata pravda ze ceny oktavek dolu jdou

Vloženo

Hm, jenze ten Focus za 400k ma ve vybave uplne kulovy a chybi treba tempomat, vyhrivany sedadla, (bi)xenony, loketni operku, eletricky okna vzadu, automatickou klimatizaci a 16ky, ...

kdyz takle vybavu dorovnas na uroven E08 s Elegance 1, tak ses hned i pres snahu kupovat to v paketech za nizsi cenu na 498 000 a metaliza stoji o 5k vic nez u Skody... pravda, velkou polozkou sou tam bixenony, oII ma jenom xenony. ale naopak je to treba u jinych veci.

Ze se porovnava liftback a focusi combi je imho jedine v poradku - ono totiz combi ma jaksi o 80l mensi kufr nez liftback octavky. Takze asi tak.

Vloženo

a co asi pisu ze to chce jeste dovybavit tak abys dorovnal cenu

nicmene me ta seriova vybava focusu pripadne velmi slusna

takze dorovnas a mas kombajna s bixenonama a prakticky totoznou vybavou,

krom pripadne mi rozumnejsi uprednostnit kufr trochu mensi ale vyuzitelnejsi coz kufr kombiku bezesporu je

nicmene nechci tady nic vyrazne uprednostnovat, jde o to ze si psal hodne stesti pri hledani ekvivalentniho auta ... ja tvrdim ze je jich docela dost, ze proste okta ani s akcnima cenama neni nic tak suprovyho

mrkni se treba na novej cenik laguny (to auto se mi sice nelibi zvenku ani trochu-to je vsak subjektivní) ale tam mas 2,0/103kW, 6kv, dualni automatickou klimu, 6 pytlů atd 489900 ... mozna trochu slabsi vybava nez v okte ale auto o tridu vejs a s neporovnatelne jinym motorem - krom toho zrpacovani interieru uz je trochu jiny kafe nez co predvadel rencek driv

obe akce E08 udelali na cene oktavii svoje a rozhodne uz se na ten cenik kouka lepe, ale furt to jeste neni to co ceny skodovek oproti konkurenci bejvaly pred x lety

Vloženo

Hm, sorry, ale ona se kvuli svoji prodejnosti Laguna tou cenou podbizet proste musi...to neni dobrodini Renaultu, ale jeho potreba se tech aut zbavit.

A k tomu Focusu - obecne se da rict, ze ma standardni vybavu, o nejake bohatosti s vyjimkou ESP a hlavovych airbagu se neodvazuju hovorit.

Vloženo (editace)

Protoze 465k po vsech moznych slevach (cenikova 512k) byla hranice toho, co su ochotnej zaplatit a nechtel sem delat vybavovej kompromis (krom nedostupych xenonu, kontroly funkce svetel a nekolika dalsich veci by myslitelna verze byla o dost holejsi). OII mne designove nijak netahne (zvlast ne ted po ctyrech letech, kdy vypada stara) a Rum mne prisel mnohem praktictejsi pro moje potreby (misto podelne, vzadu skoro stejne na sirku, vic prostoru nahore a moznosti prirozenejsiho posezu, kompaktni rozmery, neokoukany vzhled, libi se mne).

Kupoval sem 31.5., dneska bych se teoreticky mozna rozhodl po dalsim snizeni a paketech jinak. Ale vyhovuje mne jista nemasovost a zaroven moznost jezdit a byt zakaznikem osvedcenych spolecnosti.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic.

Vloženo
Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic.

Co tohle ?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=...yym&asrc=fa

Vloženo

No nemecky umim jenom malo. Nevim z toho, jestli je to uz vyrobeny, nebo si clovek muze vybirat vybavu. Neni trosku divny, ze ceny v oficialnim ceniku jsou diametralne odlisny?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Chytri panove v kanclech tam ovsem tak 2 roky zaspali. Jeste by mohli zacit resit origo servisy a pokud to zachrani 20% podilu na trhu, budou nakonec radi :) Tohle kapitalne posrali, bohuzel :( A esli prijde krize i sem, budou muset zlevnit jeste vic.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...