Přejít na obsah

Šušká se - úprava cen škodovek


Jir-ka

Doporučené příspěvky

Hm super, ukaz mne auto nizsi stredni tridy za 465 000 s xenonama, esp, 16 palcu velkejma kolama a hlavovyma airbagama. Mozna najdes auto, ktery ma tyhle dva tri prvky, ale vsechny ctyri ne. Radio je uz v Ambiente.

Za 400 koupis v akci zakladni focus, kterej ma sice 6 abg a esp, ale zas nema spoustu dalsich veci. Je to o tom rikat jak A, tak i B.

Btw. Octavia Elegance Edition 08 1.6/75kW 464900,- CENIKOVYCH, soucasne fakticka vybava Elegance

tzn. Elegance plus tohle:

Maxi Dot

Rádio Stream s CD a MP3 přehrávačem

Audiozdířka v Jumbo boxu

Vkládané tkané koberce

Vyhřívání předních sedadel

akcni paket Elegance 2 WE2 21500,-

- ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR (PFA)

- Přední mlhové světlomety s Corner funkcí (PWG)

- Kola Lyra z lehké slitiny 6,5J x 16" - 4 ks (PJ1)

- Xenonové světlomety s dynamickou regulací sklonu a výsuvné

ostřikovače světlometů (PK6)

Zda se ti to drahy? Jestli mas prvni fabku a ses citlivej na cenu, tak bys o tom mel uvazovat. Po FL uz to tak levny nebude ;)

tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto.

k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš sice trošku pravdu, ale jak chceš třeba z venku vidět vyhřejvání sedaček, klimatizovanou schránku, ESP, EPS, ABS, MSR atd,.....je spousta užitečnějch věcí v eleganci co nejsou zběžným pohledem hned vidět....alespoň mě to vyhovuje.....nechci výkladní skříň :-) lákající zlodějíčky ....

Tak by se to mělo jmenovat Comfort a né Elegance protože já pořád nevím co je tam elegantního..............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak trochu jsi se spletl, 486.400,- je cena za výše uvedené (s příplatkem paketu elegance2), plus hlavové airbagy za 9.900,- a jseš na 496.400,- a to bych ještě připočítal alespoň malý kožený paket, když už je to "elegance" takže suma sumárum půl mega za octu s 1,6 8V a 75 kW, ??? no myslím, že asi nee, dá se vybrat jiné auto.

k té poslední větě: ano jsem citlivej na cenu, ale ne kvůli tomu, že mám fábku a navíc to není jediné auto, ale peníze oknem nevyhazuju a dobře se rozmyslím, co za ně dostanu, mimochodem než Octu výše specifikovanou, tak raději za tyhle prachy nákup nového v cizině a pokud se někomu nechce tam tak už je lepší snad přidat 150.000,- a vzít L+K s 1,8tsi - edition 08 - 649.900,-, to vidím jako daleko lepší poměr cena a výbava.

a prej, ze se z hovinka neda uplest bic. zdrazeni po pridani hlavovych airbagu, to je opravdu palka, to se pak vschno zmeni a auto je najednou nevyhodny... a zvlast, kdyz ten akcni model neni s podporou prodejce a ten muze dat standardni slevu z marze, coz se jinde moc nestava u onech zavratnych slev 140 000 na auto za 450 000...

nezlob se, ale asis nezazil ceny prvni octavky. ceny rapidne klesaji a v tom okamziku mne neprijde uplne ok nadavat nad cenou pul mega za velmi solidne vybaveny auto. pokud mas nejakej argument, vloz sem nabidku stejne vybavenyho auta, kterymu nebude tu a tam jaksi neco chybet, protoze si clovek auto nemuze postavit na prani oproti potrebam...

kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

Hodne stesti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

ano výbava dobrý, ale ten motor, dej místo 1,6 nějaký jiný a pak se podívej na cenu,

jinak první octávku velice dobře znám ... taky byla :) , SLX TDI 81kW za 534.000,- tenkrát se taky prodávaly GLX bez klimy s 55kW za 450.000,- - což byla cena hrozná (co za ní člověk pořídil za výbavu a motor) proti té SLX (tenkrát ještě vč. šíbru a s vyhřívánám sedaček)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz se vejdes do tech tvych kritickych 496 400 auto s poradnym kufrem - tzn. alespon 450l a vybavou:

6x airbag, ESP, xenony, dvouzonova klimatizace, 16 kola, tempomat, vyhrivany sedadla, 2DIN radio, 8 repro, vsechny el. okna a aspon predni loketni opera.

Hodne stesti

Ford Focus Combi 1,6/74 kW za 394990 ve velmi slusny vybave a do tech 496400 si auto dovybavis jeste nad oktávu a jeste ti mozna zbyde

6 pytlů, 2DIN rádio, ESP a klimu maji standardne vsechny dvouzonovka je za 10800

a to tu srovnavam oktu v sedanu a focuse v combiku

mam hledat dalsi auta? ono ty ceny okty uz jsou lepsi ale zadnej zazrak to stale neni obvzlaste kdyz zabrousis do dieselu kde uz vetsinou konkurence ma 1,6ky s 80 kW a DPF a VW group tu neustale nabizi 1,9 s 77 (a to nepripocitavam cenu DPF) a dokonce opet i se 66 :help:

jinak si nemysli ze jsem proti oktam zaujatej, sam ji mam a OII bych taky jednou rad, ale basnit o jejich cene tady urcite nebudu

jinak ale svata pravda ze ceny oktavek dolu jdou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, jenze ten Focus za 400k ma ve vybave uplne kulovy a chybi treba tempomat, vyhrivany sedadla, (bi)xenony, loketni operku, eletricky okna vzadu, automatickou klimatizaci a 16ky, ...

kdyz takle vybavu dorovnas na uroven E08 s Elegance 1, tak ses hned i pres snahu kupovat to v paketech za nizsi cenu na 498 000 a metaliza stoji o 5k vic nez u Skody... pravda, velkou polozkou sou tam bixenony, oII ma jenom xenony. ale naopak je to treba u jinych veci.

Ze se porovnava liftback a focusi combi je imho jedine v poradku - ono totiz combi ma jaksi o 80l mensi kufr nez liftback octavky. Takze asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co asi pisu ze to chce jeste dovybavit tak abys dorovnal cenu

nicmene me ta seriova vybava focusu pripadne velmi slusna

takze dorovnas a mas kombajna s bixenonama a prakticky totoznou vybavou,

krom pripadne mi rozumnejsi uprednostnit kufr trochu mensi ale vyuzitelnejsi coz kufr kombiku bezesporu je

nicmene nechci tady nic vyrazne uprednostnovat, jde o to ze si psal hodne stesti pri hledani ekvivalentniho auta ... ja tvrdim ze je jich docela dost, ze proste okta ani s akcnima cenama neni nic tak suprovyho

mrkni se treba na novej cenik laguny (to auto se mi sice nelibi zvenku ani trochu-to je vsak subjektivní) ale tam mas 2,0/103kW, 6kv, dualni automatickou klimu, 6 pytlů atd 489900 ... mozna trochu slabsi vybava nez v okte ale auto o tridu vejs a s neporovnatelne jinym motorem - krom toho zrpacovani interieru uz je trochu jiny kafe nez co predvadel rencek driv

obe akce E08 udelali na cene oktavii svoje a rozhodne uz se na ten cenik kouka lepe, ale furt to jeste neni to co ceny skodovek oproti konkurenci bejvaly pred x lety

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, sorry, ale ona se kvuli svoji prodejnosti Laguna tou cenou podbizet proste musi...to neni dobrodini Renaultu, ale jeho potreba se tech aut zbavit.

A k tomu Focusu - obecne se da rict, ze ma standardni vybavu, o nejake bohatosti s vyjimkou ESP a hlavovych airbagu se neodvazuju hovorit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protoze 465k po vsech moznych slevach (cenikova 512k) byla hranice toho, co su ochotnej zaplatit a nechtel sem delat vybavovej kompromis (krom nedostupych xenonu, kontroly funkce svetel a nekolika dalsich veci by myslitelna verze byla o dost holejsi). OII mne designove nijak netahne (zvlast ne ted po ctyrech letech, kdy vypada stara) a Rum mne prisel mnohem praktictejsi pro moje potreby (misto podelne, vzadu skoro stejne na sirku, vic prostoru nahore a moznosti prirozenejsiho posezu, kompaktni rozmery, neokoukany vzhled, libi se mne).

Kupoval sem 31.5., dneska bych se teoreticky mozna rozhodl po dalsim snizeni a paketech jinak. Ale vyhovuje mne jista nemasovost a zaroven moznost jezdit a byt zakaznikem osvedcenych spolecnosti.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocital sem SII a cena je stejna jako u nas. Elegance 1.4TSI vychazi na 30 000€. Sice nema predni parkovaci senzory (nezkousel sem, ale nevidim to jako neco skutecne nutnyho), vyhrivani zadnich sedadel (tady u nas neni potreba vubec), ale ma treba naopak kozeny interier. U nas Elegance TSI za 755k, s metalizou za 770. To imho opravdu neni rozdil 280 tisic.

Co tohle ?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=...yym&asrc=fa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...