Květen 4, 200817 r mam rad cisty motor 200K, nebo 230K? Měli jsme 200K v W203 Sportcoupé a 230K v SLK
Květen 4, 200817 r nevim, proč do Okty nedali těsnění okolo celýho motoru, já mel v FRS motor furt čistej, to samý OII, taky bez těsnění, hlavně zepředu... U OII meho tatika to vyresilo jedno pekny tesneni a motor je taky porad cistej.... Investice kolem 100Kc,-..
Květen 5, 200817 r 200K, nebo 230K? Měli jsme 200K v W203 Sportcoupé a 230K v SLK C 230 Kompressor W202, rychle
Květen 8, 200817 r Sice jen 75 koníků, ale zato aspoň čistých: Trochu se čistilo, leštilo a natíralo PS: Wapku si už užil 2x-pokud člověk zakryje sání, altík a strartér a nebere to tím nejvyšším tlakem tak je to OK. Akorát bacha u tohoto motoru jsou svíčky v takových prohlubních, tak po startu až do odpaření vody asi bude trochu cukat a kuckat na volnoběh, ale udrží se
Květen 8, 200817 r Tak tady něco z historie a nafotím současnost a dodám.Na tý jedný je trochu zmáčklej ale na tý druhý už je O.K lol Upraveno Květen 8, 200817 r od Lukascheck
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.