mr.pecoun Vloženo 2. Květen 2008 Vloženo 2. Květen 2008 taky neco pridam ale je to bouzel jen serie Citovat
MichalF Vloženo 2. Květen 2008 Vloženo 2. Květen 2008 taky neco pridam ale je to bouzel jen serie Audinka :palec2: Citovat
deko Vloženo 3. Květen 2008 Vloženo 3. Květen 2008 (editace) Nepatri mezi ty exkluzivni ,ale .... Editováno: 3. Květen 2008, autor: deko Citovat
P2M Vloženo 4. Květen 2008 Vloženo 4. Květen 2008 mam rad cisty motor 200K, nebo 230K? Měli jsme 200K v W203 Sportcoupé a 230K v SLK Citovat
Martyp Vloženo 4. Květen 2008 Vloženo 4. Květen 2008 nevim, proč do Okty nedali těsnění okolo celýho motoru, já mel v FRS motor furt čistej, to samý OII, taky bez těsnění, hlavně zepředu... U OII meho tatika to vyresilo jedno pekny tesneni a motor je taky porad cistej.... Investice kolem 100Kc,-.. Citovat
Mikosar Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 200K, nebo 230K? Měli jsme 200K v W203 Sportcoupé a 230K v SLK C 230 Kompressor W202, rychle Citovat
TomášT Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 Sice jen 75 koníků, ale zato aspoň čistých: Trochu se čistilo, leštilo a natíralo PS: Wapku si už užil 2x-pokud člověk zakryje sání, altík a strartér a nebere to tím nejvyšším tlakem tak je to OK. Akorát bacha u tohoto motoru jsou svíčky v takových prohlubních, tak po startu až do odpaření vody asi bude trochu cukat a kuckat na volnoběh, ale udrží se Citovat
Lukascheck Vloženo 8. Květen 2008 Vloženo 8. Květen 2008 (editace) Tak tady něco z historie a nafotím současnost a dodám.Na tý jedný je trochu zmáčklej ale na tý druhý už je O.K lol Editováno: 8. Květen 2008, autor: Lukascheck Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.