Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

už umí i euro 5. Motor TATRA ON AIR T3D-928 EURO 5 :palec2:

Motory TATRA ON AIR řady T3D-928 EURO 5 SCR jsou originální vidlicové osmiválce přímo chlazené vzduchem, vybavené mechanickým vstřikováním paliva, přeplňované jedním výfukovým turbodmychadlem s regulací plnicího tlaku obtokem turbiny a chlazením plnicího vzduchu. Byl zachován zdvihový objem motoru 12.667 cm3 i konstrukce motoru s valivě uloženým klikovým hřídelem, samostatnými litinovými válci, hliníkovými hlavami a rozvodem OHV. Přímo na motoru je uložen chladicí ventilátor i chladiče oleje a plnicího vzduchu, takže motor s chladicí soupravou tvoří jediný kompaktní celek.

Společnost TATRA, a.s. je jediným výrobcem na světě, který je schopen nabídnout vlastní, vzduchem přímo chlazené motory emisní specifikace EURO 5 s mechanickým vstřikováním paliva.Dle názoru mnoha odborníků nebylo možné postavit vzduchem přímo chlazený motor s mechanickým vstřikováním paliva se specifikací EURO 4. TATRA takový motor nejen postavila, ale dosáhla dokonce až na specifikaci EURO 5.

Sikulove ti kuci tatrovaci :palec2:

No z Tatry tam krom loga moc není, což je podle mě škoda.

A s tou elektronikou, která je na motoru kvůli EURO normě, uvidíme. Opět musím říct, že škoda, že tam nevije vzduchem chlazená TATRA, které umí EURO 4 i bez elektroniky.

Ale komfort svezení je s V3S nesrovnatelný, to se prostě musí nechat.

Videl jsem to auto na Bahnech..teda motor a cucel jsem. Nejaka jednotka na bloku motoru....des...

Mám jednu na rotě, jsem zvědavej kolik vydrží.

s vejtřaskou jsem dělal řidičák, super stroj B) , ale muj oblíbenec byla tatra 815 8x8, s tou jsem toho najezdil celkem dost a prostě paráda :kol-135:

  • 1 měsíc později...

super fotos.

VT je Vojensky Tahac

VVN znamena co ?

Ludo: pristi rok,jedes na nejakou voj. akci np. Bahna ?

Vojenský Valník Naviják

Myslíš VVN nebo VT?

VT. S návěsem jsem jezdil jenom se ZILem. na návěsu byl nějakej mobilní radar. Velký jak kráva, něco přes 18 metrů. Taky to hned při první jízdě odnesl plot v autoparku lol

Nebylo to mobilní krematorium?

  • Autor
Ludo: pristi rok,jedes na nejakou voj. akci np. Bahna ?

To uvidíme co bude. Rád bzch jel, ale s tím VT jak je na fotce a co sem tam s ním bzl letos tam určitě nepojedu.

Nebylo to mobilní krematorium?

Vůbec nevim co to bylo. Jenom potřebovali někoho, kdo by to odvezl do Boletic a jak už jsem psal, hned po pár metrech se ukázalo, že jsem na to ten pravý :palec2:lol

Nastesti TATRA nezna bratra ;) ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak ;) Byla to fajnovka !!!

BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku ;) Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park :D Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun :D

  • Autor
Nastesti TATRA nezna bratra ;) ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak ;) Byla to fajnovka !!!

BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku ;) Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park :D Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun :D

Tak která zo byla?

hezká práce, jsem si zavzpomínal při pohledu do BRM-1K :palec2:

čus, taky vám něco přidám, kamarád nám tu s ní vozí dřevo... ješte vam sem hodim fotku rose, taky tu jeden jezdí.

post-17846-1226593303_thumb.jpg

ješte jsem našel jednu...to je zase jinej kámoš

post-17846-1226593676_thumb.jpg

To mi připomíná T111 v italských žulových lomech..

  • Autor

Jo jo. a teď je repasovali, protože Iveca Trakker 8x4/4 ty kvádry neunesli a odešli jim zadní nápravy (Zadní tandemové nápravy jsou pro těžší modely s kapacitou 32 tun.) a praskaly rámy.

Nejake foto nebo odkaz na clanek nebo tak neco o tech repasech ?

  • Autor

sem napsal teď, ale je to tak 2-3 roky z5. Stralis-Trakker byl ještě před Faceliftem. Psal to Trucker nebo TruckMagazín. ale jen maličkej článek.

  • 3 roky později...
  • Autor

Trošku to tady oživíme.

Článek z časopisu Trucker 5/12

post-5139-0-53313600-1337608076_thumb.jp

post-5139-0-55190000-1337608082_thumb.jp

post-5139-0-35614000-1337608089_thumb.jp

post-5139-0-98769300-1337608095_thumb.jp

post-5139-0-84512300-1337608102_thumb.jp

post-5139-0-56834900-1337608109_thumb.jp

post-5139-0-24429600-1337608116_thumb.jp

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.