Září 21, 200817 r už umí i euro 5. Motor TATRA ON AIR T3D-928 EURO 5 Motory TATRA ON AIR řady T3D-928 EURO 5 SCR jsou originální vidlicové osmiválce přímo chlazené vzduchem, vybavené mechanickým vstřikováním paliva, přeplňované jedním výfukovým turbodmychadlem s regulací plnicího tlaku obtokem turbiny a chlazením plnicího vzduchu. Byl zachován zdvihový objem motoru 12.667 cm3 i konstrukce motoru s valivě uloženým klikovým hřídelem, samostatnými litinovými válci, hliníkovými hlavami a rozvodem OHV. Přímo na motoru je uložen chladicí ventilátor i chladiče oleje a plnicího vzduchu, takže motor s chladicí soupravou tvoří jediný kompaktní celek. Společnost TATRA, a.s. je jediným výrobcem na světě, který je schopen nabídnout vlastní, vzduchem přímo chlazené motory emisní specifikace EURO 5 s mechanickým vstřikováním paliva.Dle názoru mnoha odborníků nebylo možné postavit vzduchem přímo chlazený motor s mechanickým vstřikováním paliva se specifikací EURO 4. TATRA takový motor nejen postavila, ale dosáhla dokonce až na specifikaci EURO 5. Sikulove ti kuci tatrovaci
Září 21, 200817 r No z Tatry tam krom loga moc není, což je podle mě škoda.A s tou elektronikou, která je na motoru kvůli EURO normě, uvidíme. Opět musím říct, že škoda, že tam nevije vzduchem chlazená TATRA, které umí EURO 4 i bez elektroniky. Ale komfort svezení je s V3S nesrovnatelný, to se prostě musí nechat. Videl jsem to auto na Bahnech..teda motor a cucel jsem. Nejaka jednotka na bloku motoru....des...
Září 24, 200817 r s vejtřaskou jsem dělal řidičák, super stroj , ale muj oblíbenec byla tatra 815 8x8, s tou jsem toho najezdil celkem dost a prostě paráda
Listopad 9, 200816 r super fotos. VT je Vojensky Tahac VVN znamena co ? Ludo: pristi rok,jedes na nejakou voj. akci np. Bahna ?
Listopad 10, 200816 r Myslíš VVN nebo VT? VT. S návěsem jsem jezdil jenom se ZILem. na návěsu byl nějakej mobilní radar. Velký jak kráva, něco přes 18 metrů. Taky to hned při první jízdě odnesl plot v autoparku
Listopad 10, 200816 r Autor Ludo: pristi rok,jedes na nejakou voj. akci np. Bahna ? To uvidíme co bude. Rád bzch jel, ale s tím VT jak je na fotce a co sem tam s ním bzl letos tam určitě nepojedu.
Listopad 10, 200816 r Nebylo to mobilní krematorium? Vůbec nevim co to bylo. Jenom potřebovali někoho, kdo by to odvezl do Boletic a jak už jsem psal, hned po pár metrech se ukázalo, že jsem na to ten pravý
Listopad 10, 200816 r Nastesti TATRA nezna bratra ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak Byla to fajnovka !!! BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun
Listopad 12, 200816 r Autor Nastesti TATRA nezna bratra ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak Byla to fajnovka !!!BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun Tak která zo byla?
Listopad 12, 200816 r Super link a poklona vsem co to dali dohromady. Kazdopadne ... jako uz si to moc nepamatuju, ale myslim ze to byl tento drobecek : http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/13190
Listopad 13, 200816 r Autor Super link a poklona vsem co to dali dohromady. Kazdopadne ... jako uz si to moc nepamatuju, ale myslim ze to byl tento drobecek : http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/13190 Tys jezdil na avině? Já dneska na ní dodělal kurz.
Listopad 13, 200816 r čus, taky vám něco přidám, kamarád nám tu s ní vozí dřevo... ješte vam sem hodim fotku rose, taky tu jeden jezdí.
Listopad 16, 200816 r Autor Jo jo. a teď je repasovali, protože Iveca Trakker 8x4/4 ty kvádry neunesli a odešli jim zadní nápravy (Zadní tandemové nápravy jsou pro těžší modely s kapacitou 32 tun.) a praskaly rámy.
Listopad 17, 200816 r Autor sem napsal teď, ale je to tak 2-3 roky z5. Stralis-Trakker byl ještě před Faceliftem. Psal to Trucker nebo TruckMagazín. ale jen maličkej článek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.