Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
už umí i euro 5. Motor TATRA ON AIR T3D-928 EURO 5 :palec2:

Motory TATRA ON AIR řady T3D-928 EURO 5 SCR jsou originální vidlicové osmiválce přímo chlazené vzduchem, vybavené mechanickým vstřikováním paliva, přeplňované jedním výfukovým turbodmychadlem s regulací plnicího tlaku obtokem turbiny a chlazením plnicího vzduchu. Byl zachován zdvihový objem motoru 12.667 cm3 i konstrukce motoru s valivě uloženým klikovým hřídelem, samostatnými litinovými válci, hliníkovými hlavami a rozvodem OHV. Přímo na motoru je uložen chladicí ventilátor i chladiče oleje a plnicího vzduchu, takže motor s chladicí soupravou tvoří jediný kompaktní celek.

Společnost TATRA, a.s. je jediným výrobcem na světě, který je schopen nabídnout vlastní, vzduchem přímo chlazené motory emisní specifikace EURO 5 s mechanickým vstřikováním paliva.Dle názoru mnoha odborníků nebylo možné postavit vzduchem přímo chlazený motor s mechanickým vstřikováním paliva se specifikací EURO 4. TATRA takový motor nejen postavila, ale dosáhla dokonce až na specifikaci EURO 5.

Sikulove ti kuci tatrovaci :palec2:

Vloženo
No z Tatry tam krom loga moc není, což je podle mě škoda.

A s tou elektronikou, která je na motoru kvůli EURO normě, uvidíme. Opět musím říct, že škoda, že tam nevije vzduchem chlazená TATRA, které umí EURO 4 i bez elektroniky.

Ale komfort svezení je s V3S nesrovnatelný, to se prostě musí nechat.

Videl jsem to auto na Bahnech..teda motor a cucel jsem. Nejaka jednotka na bloku motoru....des...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Myslíš VVN nebo VT?

VT. S návěsem jsem jezdil jenom se ZILem. na návěsu byl nějakej mobilní radar. Velký jak kráva, něco přes 18 metrů. Taky to hned při první jízdě odnesl plot v autoparku lol

Vloženo
Ludo: pristi rok,jedes na nejakou voj. akci np. Bahna ?

To uvidíme co bude. Rád bzch jel, ale s tím VT jak je na fotce a co sem tam s ním bzl letos tam určitě nepojedu.

Vloženo
Nebylo to mobilní krematorium?

Vůbec nevim co to bylo. Jenom potřebovali někoho, kdo by to odvezl do Boletic a jak už jsem psal, hned po pár metrech se ukázalo, že jsem na to ten pravý :palec2:lol

Vloženo

Nastesti TATRA nezna bratra ;) ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak ;) Byla to fajnovka !!!

BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku ;) Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park :D Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun :D

Vloženo
Nastesti TATRA nezna bratra ;) ... kazdopadne s P V3S sem taky delal ridicak ;) Byla to fajnovka !!!

BTW .. nema nekdo oznaceni vsech tater co jsou/byly v ACR ... jako je VT VVN AV atp ... idealne vcetne obrazku ;) Marne premyslim cim sem malem zboril v liberci vozovej park :D Ale bylo to mrcha co prej ma 40tun :D

Tak která zo byla?

Vloženo

Jo jo. a teď je repasovali, protože Iveca Trakker 8x4/4 ty kvádry neunesli a odešli jim zadní nápravy (Zadní tandemové nápravy jsou pro těžší modely s kapacitou 32 tun.) a praskaly rámy.

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...