Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar chlapi jaké kupujete nebo máte svíčky ve svém voze?Mám 2.5TDi a bude třeba co nevidět měnit tak zháním veškerá moudra.Nechci nějaké bláto.Kolega se mi ptal a jsou tu k mání nějaké japonské v ceně 450-600kč/ks

Vloženo
Zdar chlapi jaké kupujete nebo máte svíčky ve svém voze?Mám 2.5TDi a bude třeba co nevidět měnit tak zháním veškerá moudra.Nechci nějaké bláto.Kolega se mi ptal a jsou tu k mání nějaké japonské v ceně 450-600kč/ks

heeeeej sorry za rypanec, ale jsi prvni, kdo ma na TDicku svicky... :-D

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Takže v kolika km je tak měnit, jaký druh, cenová relace a jak ta výměna jde? Budu to muset již letos pořešit, protože když nejedu třeba dva dny, tak ranní start (pak je to v pohodě) v chladném počasí je trošku znát.

Vloženo (editace)
Takže v kolika km je tak měnit, jaký druh, cenová relace a jak ta výměna jde? Budu to muset již letos pořešit, protože když nejedu třeba dva dny, tak ranní start (pak je to v pohodě) v chladném počasí je trošku znát.

Tak Japonský jedině NGK ale jsou dražší než origo od Bosche.

lol

Editováno: , autor: Bobik
post nad svým neusíš citovat ;)
Vloženo
Co tato nabídka od AutoKelly !

Řekl bych, že Beru jsou dobrá volba. Starline se prodávají nejvíce, ale je to spíše kvůli ceně. Nedá se u nich odhadnout výrobce, ale je na ně zase 3 roky záruka.

Vloženo

Ace: K těm dílům Starline bych se jen v krátkosti vrátil. Co se týká čepařiny a elekt. součástek typu váha vzduchu a pod. zastávám stejný názor jako ty. Co se týče ostatního zboží...moc bych ti přál, aby ses taky někdy dostal do fabriky, kde jedou po páse jisté náhradní díly a na konci se linka dělí a ty naprosto stejné díly dostávají různý potisk a padají do různě označených krabic. Pak by jsi měl hubu od ucha k uchu pokaždé, když ti zákazník říká, že jedině ta a ta značka je dobrá a zbytek nestojí za nic lol .

To ale nic nemění na tom, že i já bych se u žhavících svíček přikláněl ke značce Beru :palec2: .

Vloženo

JJ je mi to jasný. Taky jsem na to už narazil - přelepený název výrobce nebo naprosto stejnej odlitek jen s vyraženou jinou značkou.

Jde taky o to, že nám od Starline prošlo rukama hodně druhů zboží. A celkově dost hrůza. Ta cena musí bejt někde znát a spousta lidí nepozná rozdíl. O to horší je když si naúčtujou "značkovej" díl a dají tam tohle. A právě ty svíčky mi to připomněli. Když už si kolega vybral ty ce neměli tu žhavící tyčinku křivě tak mu jedna po čtvrt roce ukápla :feve:

Jmenovitě: krajní kuláky (křivá a neopracovaná dosedací plocha na zajišť. matku); vodní pumpy co měli vůli už v krabičce; žárovky jsou kapitola sama pro sebe (divím se, že to vůvec někam svítí); díly náprav a ramena - na rychlou opravu před prodejem dobrý ale chudák další majitel :(,

Zase abych nepomlouval tak už nám přišel novej vnější kloub na octávku od GKN a to bylo něco - načatej závit pro matku a vnitřní strana dosekaná kladivem jak se někdo snažil z toho kloubu vydolovat poloosu. Takže renomovaná značka nemusí bejt hned záruka perfektního dílu, ale jsou značky, který bych si na svoje ani jiné auto nedal.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak a je to tady.Vrhnul jsem se na žhavičky a potvrdilo se to.Jsou ko.A to všechny do jedné.Ani jedna nežhaví.No myslím že už přesluhujou.Mají nažhaveno 170000km lol

Vloženo

Teraz mám po výmene žhavičov 2,5 všetky 6 ks ko kol114 kúpil som febi 440 sk kus.Ceny ostatných brisk 520 sk bosh 540 sk ngk 640 sk. Teraz - 20 °C štartovanie na prvý krát jak to má bejt :palec2: predtym - 15 6-8 pokusov o štart :wallbash:...

Ps : má superb niečo také ako predhrievanie nafty niečo sa mi zdá že som to niekde čítal dík za odpoveď -_-

  • o 3 roky později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Tak včera jsem se pustil do výměny, zjistil jsem že už to někdo předemnou měnil, ale asi ne všechny, nekterá byla od BERU a některá od CHAMPION ( bylo na nich napsano 11 volt ).

Vyndal jsem je az na jednu. Kdyz jsem stal pred motorem tak ta na prave rade valcu u chladice. Nechtelo se mi rozdelavat potrubi a kloubkem nešla povolit.

Měl jsem strach abych jí neutrhnul, naštěstí to je jedna ze dvou, který ještě fungovali. Nevite někdo jestli to jde rozebrat bez dalšího rozebírání potrubí??

Vloženo

nechci teď tvrdit s jistotou,ale mám tušení,že jak jsem to měnil tak jsem se k té žhavičce dostal bez demontáže potrubí.Přes kloubový nádstavec od gola sady jsem to povolil.

Vloženo

Zkoušel jsem to, ale tvářila se o poznání hůř než ty ostatní. Mám strach abych jí neutrhnul, stříkal jsem to sprejem na uvolnění závitů ale nechtělo se jí.

Ohřál jsem i motor, ale ....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...