Airman64 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 V životě nepovoluj při ohřátem motoru proboha....Jak je to teplé tak je to tak natěsno, že to vezmes se závitem nebo urves primo zhavicku..... Nikdy ne za tepla !!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Mám v plánu měnit žhavičky u 2.5 tdi 114kw. Máte nějakou radu čeho se vyvarovat a jestli je to moc složité? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Složité to vůbec není. Jak se již zde psalo, povolovat na studeném motoru. Jinak není co řešit, jakmile se Ti podaří povolit, máš vyhráno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Mám menší problém nemůžu odpojit kabel ze žhavičky jak to odpojit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Na to puze jedna rada: Když něco nejde silou, tak použij ještě větší sílu Svíčku dáš novou a poškozený kabel se dá také spravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Tak jsem je vyměnil bylo snadnější než jsem myslel. Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.