Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jó, klíma je klíma lol

Vím, že ty máš info vždy korektní, ale celkem bych si dovolil tvrdit, že v FRS jsem opakovaně pozoroval při plným knedlíku v létě, že přestane chlazení (foukat stud. vzduch) až do doby, než se zase jede v normál režimu.

Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak.

V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen.

U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu.

Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak.

V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen.

U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu.

Jo mas pravdu, splietol som to s Octavkou. :doh

Ale zase, 2% z vykonu klimy je tak malo, ze by sa dalo povedat, ze neodobera skoro ziadny vykon z motora. Urcite nie tolko aby to bol ktokolvek schopny poznat na vykone motora.

Sranki: Ano, to je pravda, ty 2% nepocitis nikde.

Maverick: To je docela zajímavá informace - zvláštní řešení..

Jenže TDi není HTP lol;)

Souhlasim s Xtrackem.

Mel jsem moznost vyzkouset jak HTPcko s klimou, tak TDicko.

Rozdil je patrny. Ale za ten komfort a pohodicku uvnitr to stoji.

Bez klimi nikdy vice, at je to motor jaky chce!!!!!

Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak.

V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen.

U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu.

Cao.Je to presne jak pises.Deli se to na kompresory s magnetickou spojkou a kompresory s pevnou remenici.Ty s tou magnetickou spojkou muzes vypnout uplne a ty s pevnou remenici regulujes tak,ze menis naklon rotoru a to ma za nasledek vetsi nebo mensi zdvih pistu.Jinak se jeste deli na kompresory 6 a 7 piste,ale to uz jen pro zajimavost.

Super vysvětlení, jsem se dozvěděl zase něco novýho, tak až zase bude nějakej neznalec rejpat, že mít v 1,2 klimu, že je to hovadina atd. už budu vědět, jak mu to vysvětlit :)

  • 2 týdny později...

Ahojte s tím že klima běží permanentně na 2% nevím no dneska sem si hrál s VAG a když dám teplotu na minimum a ventilátor na 4ku tak je zatížení kompresoru cca85% když šlápnu na plyn na volnoběh z cca 1000rpm na 3000rpm naskočí zatížení na 0% a s tím poklesne i tlak v klimě a teplota na výparníku...a kontrolka na vypínači AC nezhasne...

když klimu vypnu tlačítkěm úplně tak je zatížení 0% dle VAG...to jen tak pro zajímavost

Ahojte s tím že klima běží permanentně na 2% nevím no dneska sem si hrál s VAG a když dám teplotu na minimum a ventilátor na 4ku tak je zatížení kompresoru cca85% když šlápnu na plyn na volnoběh z cca 1000rpm na 3000rpm naskočí zatížení na 0% a s tím poklesne i tlak v klimě a teplota na výparníku...a kontrolka na vypínači AC nezhasne...

když klimu vypnu tlačítkěm úplně tak je zatížení 0% dle VAG...to jen tak pro zajímavost

To zatizeni ja opravdu 2% pri vypnute klime.VAG ukazuje 0%, protoze pc signalizuje vypnutou klimu.Ver mi.Delam ve fabrice kde ty kompresory vyrabeji a testuji.To,ze se klima nevypne je prave proto,ze auto bezi na volnobeh a nemas zarazeny zadny rychlostni stupen.Klikova hridel nema zadny vykon tudiz klima nema co brzdit.

Určitě klima ANO - ono se to i pak líp prodává :palec2:

Napsat v dnešní době, že klimu do auta ne může jen blázen... :prc:

klimu nemám ze zdravotních důvodů :prc:

SiTo: nějaký úraz s hlavou? lol-_-

I alergik může při správný péči a používání s klimou jezdit ok.

Taky si myslím.

klimu nemám ze zdravotních důvodů :prc:

asi spíš srdce.já jsem alergik a klima v poho, je to lepší když dejchám chladnější vzduch.A co se týká klimy mám manual a když jsem jí zapnul ,tak jsem cítil ubytek výkonu motoru(dost).Po přečipování pohoda.

dodelaval jsem klimu loni, dost me od toho odhanela ta slozita domontaz ale nakonec jsem to riskl a jsem moc rad za to rozhodnuti, je to spica, navic klima ve fabii je dost dobre funkcni i na kratke trate, i v zime je dobra, takze klima ano ano ano. az budes auto jednou prodavat, prvni co bude kazdeho zajimat jestli ma klimu, driv byla vzsadou nejvyssich vybav, dneska ji muzes mit i v classicu, coz o necem vypovida

dodelaval jsem klimu loni, dost me od toho odhanela ta slozita domontaz ale nakonec jsem to riskl a jsem moc rad za to rozhodnuti, je to spica, navic klima ve fabii je dost dobre funkcni i na kratke trate, i v zime je dobra, takze klima ano ano ano. az budes auto jednou prodavat, prvni co bude kazdeho zajimat jestli ma klimu, driv byla vzsadou nejvyssich vybav, dneska ji muzes mit i v classicu, coz o necem vypovida

Dávám ti stokrát za pravdu. Když jednou klimu v autě poznáš,tak nechceš nic jiného. Manželka kupovala předminulý měsic Fabii a jinou než s klimou nechtěla. :palec2:

Včera bylo hic jako prase a mě mrzly nohy. -_-:D

To jsme byli dva, tento týden jsem se taky už zbytečně nenechal dusit vedrem a vyzkoušel jsem, jestli přes zimu nepřestala fungovat :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.