Maverick Vloženo 12. Duben 2008 Vloženo 12. Duben 2008 Vím, že ty máš info vždy korektní, ale celkem bych si dovolil tvrdit, že v FRS jsem opakovaně pozoroval při plným knedlíku v létě, že přestane chlazení (foukat stud. vzduch) až do doby, než se zase jede v normál režimu. Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak. V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen. U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu. Citovat
Sranki Vloženo 12. Duben 2008 Vloženo 12. Duben 2008 Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak. V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen. U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu. Jo mas pravdu, splietol som to s Octavkou. Ale zase, 2% z vykonu klimy je tak malo, ze by sa dalo povedat, ze neodobera skoro ziadny vykon z motora. Urcite nie tolko aby to bol ktokolvek schopny poznat na vykone motora. Citovat
Maverick Vloženo 13. Duben 2008 Vloženo 13. Duben 2008 Sranki: Ano, to je pravda, ty 2% nepocitis nikde. Citovat
MELLO Vloženo 13. Duben 2008 Vloženo 13. Duben 2008 Maverick: To je docela zajímavá informace - zvláštní řešení.. Citovat
Letec M Vloženo 20. Duben 2008 Vloženo 20. Duben 2008 Jenže TDi není HTP Souhlasim s Xtrackem. Mel jsem moznost vyzkouset jak HTPcko s klimou, tak TDicko. Rozdil je patrny. Ale za ten komfort a pohodicku uvnitr to stoji. Bez klimi nikdy vice, at je to motor jaky chce!!!!! Citovat
Saatan Vloženo 20. Duben 2008 Vloženo 20. Duben 2008 Jo, jo, samozrejme to tak je, ja jsem ani netvrdil, ze je to jinak. V tom prispevku slo jen o technickou stranku veci - napr. u OI se klimakompresor mechanicky odpoji pomoci rozepnuti elektromagneticke spojky, tudiz klimakompresor pak neni pohanen. U FI vcetne FRS (a naslednych modelu) se ta regulace provadi jinak. Kompresor je mechanicky pohanen porad. Obsahuje ale tusim 6 axialnich pistu a regulací jejich zdvihu se ridi vykon klimatizace. Kdyz klimatizaci vypnes, kompresor stale bezi, ale regulacni pisty zmeni svou polohu (zdvih) a tim zmeni vykon klimatizace a tim padem zatizeni motoru... Ve stavu "vypnuto" jede klima stale na cca 2% vykonu. Cao.Je to presne jak pises.Deli se to na kompresory s magnetickou spojkou a kompresory s pevnou remenici.Ty s tou magnetickou spojkou muzes vypnout uplne a ty s pevnou remenici regulujes tak,ze menis naklon rotoru a to ma za nasledek vetsi nebo mensi zdvih pistu.Jinak se jeste deli na kompresory 6 a 7 piste,ale to uz jen pro zajimavost. Citovat
Tangerín Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Super vysvětlení, jsem se dozvěděl zase něco novýho, tak až zase bude nějakej neznalec rejpat, že mít v 1,2 klimu, že je to hovadina atd. už budu vědět, jak mu to vysvětlit Citovat
xtrack Vloženo 6. Květen 2008 Vloženo 6. Květen 2008 Ahojte s tím že klima běží permanentně na 2% nevím no dneska sem si hrál s VAG a když dám teplotu na minimum a ventilátor na 4ku tak je zatížení kompresoru cca85% když šlápnu na plyn na volnoběh z cca 1000rpm na 3000rpm naskočí zatížení na 0% a s tím poklesne i tlak v klimě a teplota na výparníku...a kontrolka na vypínači AC nezhasne... když klimu vypnu tlačítkěm úplně tak je zatížení 0% dle VAG...to jen tak pro zajímavost Citovat
Saatan Vloženo 6. Květen 2008 Vloženo 6. Květen 2008 Ahojte s tím že klima běží permanentně na 2% nevím no dneska sem si hrál s VAG a když dám teplotu na minimum a ventilátor na 4ku tak je zatížení kompresoru cca85% když šlápnu na plyn na volnoběh z cca 1000rpm na 3000rpm naskočí zatížení na 0% a s tím poklesne i tlak v klimě a teplota na výparníku...a kontrolka na vypínači AC nezhasne...když klimu vypnu tlačítkěm úplně tak je zatížení 0% dle VAG...to jen tak pro zajímavost To zatizeni ja opravdu 2% pri vypnute klime.VAG ukazuje 0%, protoze pc signalizuje vypnutou klimu.Ver mi.Delam ve fabrice kde ty kompresory vyrabeji a testuji.To,ze se klima nevypne je prave proto,ze auto bezi na volnobeh a nemas zarazeny zadny rychlostni stupen.Klikova hridel nema zadny vykon tudiz klima nema co brzdit. Citovat
Lukascheck Vloženo 11. Květen 2008 Vloženo 11. Květen 2008 Určitě klima ANO - ono se to i pak líp prodává Citovat
MELLO Vloženo 11. Květen 2008 Vloženo 11. Květen 2008 Napsat v dnešní době, že klimu do auta ne může jen blázen... Citovat
P2M Vloženo 12. Květen 2008 Vloženo 12. Květen 2008 SiTo: nějaký úraz s hlavou? I alergik může při správný péči a používání s klimou jezdit ok. Citovat
edadavids Vloženo 12. Květen 2008 Vloženo 12. Květen 2008 klimu nemám ze zdravotních důvodů asi spíš srdce.já jsem alergik a klima v poho, je to lepší když dejchám chladnější vzduch.A co se týká klimy mám manual a když jsem jí zapnul ,tak jsem cítil ubytek výkonu motoru(dost).Po přečipování pohoda. Citovat
bubi Vloženo 12. Květen 2008 Vloženo 12. Květen 2008 dodelaval jsem klimu loni, dost me od toho odhanela ta slozita domontaz ale nakonec jsem to riskl a jsem moc rad za to rozhodnuti, je to spica, navic klima ve fabii je dost dobre funkcni i na kratke trate, i v zime je dobra, takze klima ano ano ano. az budes auto jednou prodavat, prvni co bude kazdeho zajimat jestli ma klimu, driv byla vzsadou nejvyssich vybav, dneska ji muzes mit i v classicu, coz o necem vypovida Citovat
bolek Vloženo 12. Květen 2008 Vloženo 12. Květen 2008 dodelaval jsem klimu loni, dost me od toho odhanela ta slozita domontaz ale nakonec jsem to riskl a jsem moc rad za to rozhodnuti, je to spica, navic klima ve fabii je dost dobre funkcni i na kratke trate, i v zime je dobra, takze klima ano ano ano. az budes auto jednou prodavat, prvni co bude kazdeho zajimat jestli ma klimu, driv byla vzsadou nejvyssich vybav, dneska ji muzes mit i v classicu, coz o necem vypovida Dávám ti stokrát za pravdu. Když jednou klimu v autě poznáš,tak nechceš nic jiného. Manželka kupovala předminulý měsic Fabii a jinou než s klimou nechtěla. Citovat
edadavids Vloženo 15. Květen 2008 Vloženo 15. Květen 2008 Včera bylo hic jako prase a mě mrzly nohy. Citovat
Tangerín Vloženo 15. Květen 2008 Vloženo 15. Květen 2008 To jsme byli dva, tento týden jsem se taky už zbytečně nenechal dusit vedrem a vyzkoušel jsem, jestli přes zimu nepřestala fungovat Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.