Publikováno Duben 17, 200817 r Je to již víc jak rok kdy novináři z ČR byli v Alpách testovat Scouta (2/2007). Ve skoro všech článcích byla pak zmínka, že do roka bude motorace 1.8 TFSI. Pro klasickou OII je od podzimu 2007, ale pro Scout podle všeho zatím ne. Dotaz zní: Víte někdo z MB jak to časově vypadá? Zda mám čekat?
Duben 17, 200817 r Dočkej času ono to přijde. Když nahradili 2,0 FSi v předopohonu tak určitě časem přijde i 4x4 a automat.
Duben 24, 200817 r Dočkej času ono to přijde. Když nahradili 2,0 FSi v předopohonu tak určitě časem přijde i 4x4 a automat. Čekal jsem, že se najde někdo na tomto fóru, kdo bude schopen něco alespoň naznačit... Ono "časem" mi moc nepomůže. Čekat hodlám do konce května, pak to budu muset řešit. Odpoví mi alespoň někdo kdy začíná pro OII nový modelový rok?
Duben 25, 200817 r musim reagovat - jako tady sou lidi vsevedouci nebo co? zalozis se jeden den, udelas tema a hned za tyden uz jako ze strasny pitomci ze jako nikdo nevi...a ze ty hodlas cekat jen do kvetna...uprimne to je pro nas informace uplne k nicemu...Proste nikdo asi nevi tak ti nikdo nic nenapsal...Napis si do skodovky, uvidime promin ale tohle me vzdycky dostane...
Duben 25, 200817 r A nebo třeba někdo ví a nemůže to napsat. Nový modelový řady jsou spíš až na podzim.
Duben 25, 200817 r mám obavy, že motor 1.8 TSI se do Scouta dávat nebude... ..co jsem slysel tak jo, pac 2,0FSi dikybohu definitivne konci..
Duben 25, 200817 r Je to již víc jak rok kdy novináři z ČR byli v Alpách testovat Scouta (2/2007). Ve skoro všech článcích byla pak zmínka, že do roka bude motorace 1.8 TFSI. Pro klasickou OII je od podzimu 2007, ale pro Scout podle všeho zatím ne. Dotaz zní: Víte někdo z MB jak to časově vypadá? Zda mám čekat? Co mám já zprávy, tak myšlenka je prý taková, proč dávat teď do SCOUTA 1,8 TSI, když nestačí vyrábět. Že tam přijde až o dost později. Tak už jsem nechtěl čekat a kupuji FSI.
Duben 25, 200817 r Co mám já zprávy, tak myšlenka je prý taková, proč dávat teď do SCOUTA 1,8 TSI, když nestačí vyrábět. Že tam přijde až o dost později. Tak už jsem nechtěl čekat a kupuji FSI. Jenze cca70% Scoutu je TDi se ani nedivim, kdyz neni poradny benzin..
Duben 25, 200817 r No konečně ten 2,0FSI končí, to bylo to samé jako u OI 1,8 20V a 2,0i. Třeba u LaK ve 4x4 ten 2,0FSI odrazoval
Duben 25, 200817 r hlupáci!!! jediná nevýhoda toho FSI proti těm vašim svatej rozhrkanejm 2.0 TDI je spotřeba... nic víc! mrzí mě, že takhle haníte něco, s čím jste v životě nejeli...
Duben 25, 200817 r No konečně ten 2,0FSI končí, to bylo to samé jako u OI 1,8 20V a 2,0i.Třeba u LaK ve 4x4 ten 2,0FSI odrazoval .. no samo VW priznalo, ze FSi bez Turba = tudy cesta nevede... , takze je to jen otazkou casu...
Duben 25, 200817 r hlupáci!!! jediná nevýhoda toho FSI proti těm vašim svatej rozhrkanejm 2.0 TDI je spotřeba... nic víc! mrzí mě, že takhle haníte něco, s čím jste v životě nejeli... ...prave ze jeli... svez se s 1,8TFSi ...a budes na svuj dvoulitr amputovanej o turbo akorat nasranej...benzin me nevadi 1,8FSi jede skvele a s mensi spotrebou jak 2,0 ... Upraveno Duben 25, 200817 r od JasteR
Duben 25, 200817 r ...prave ze jeli... svez se s 1,8TFSi ...a budes na svuj dvoulitr amputovanej o turbo akorat nasranej...benzin me nevadi 1,8FSi jede skvele a s mensi spotrebou jak 2,0 ... S vatá pravda pane, měl jsem taky tu čest 1,8TFSI a oproti 2,0FSI je to rozdíl, jede jak z praku 1,8T a 1,8TFSI, která z ní vychzá jsou ty nejlepší motory, co VW udělalo (dynamika, výkon, spotřeba) Upraveno Duben 25, 200817 r od rolbar
Duben 25, 200817 r no diskuze s člověkem, kterýmu kouří auto víc jak tepelná elektrárna asi nemá cenu... kazdopádně si nemyslím, že by byl ten dvoulitr nepovedenej... když to srovnáš s přímou konkurencí ve stejný kategorii (tedy atmosferický nepřeplňovaný agregát), tak má jasně nejlepší vlastnoti... tzn. výkon, krouťák... ale tebe asi nemá cenu přesvědčovat... což?
Duben 25, 200817 r aby to nebylo špatně pochopeno... NETVRDÍM tu, že není 1.8 TSI lepší jak 2.0 FSI! jen říkám, že 2.0 FSI není NEPOVEDENÝ motor, naopak jízda s ním je velice příjemná!!! to ale nepoznáte z 2 km projížďky, že?
Duben 25, 200817 r aby to nebylo špatně pochopeno... NETVRDÍM tu, že není 1.8 TSI lepší jak 2.0 FSI! jen říkám, že 2.0 FSI není NEPOVEDENÝ motor, naopak jízda s ním je velice příjemná!!! to ale nepoznáte z 2 km projížďky, že? ..kouri ale jede, je sranda si davat FSi-ckare, ktery si kolikrat myslej, ze maj raketu ;;;..me stacilo 25km s 2,0FSi na okresce a bylo vymalovano ...ostatne majitel ma dnes jiz obednanou 1,8TFSi ..taky se nedavno svezl a bylo jasno, mensi ruceni, spotreba a JEDE ...vyslo mu to akorat prave mu konci lizacka, akorat jestli ten 2,0Fsi nekdo koupi ... Upraveno Duben 25, 200817 r od JasteR
Duben 27, 200817 r S vatá pravda pane, měl jsem taky tu čest 1,8TFSI a oproti 2,0FSI je to rozdíl, jede jak z praku1,8T a 1,8TFSI, která z ní vychzá jsou ty nejlepší motory, co VW udělalo (dynamika, výkon, spotřeba) Dovolil bych si malou opravu .... ne VW ale Audi
Duben 27, 200817 r ..kouri ale jede, je sranda si davat FSi-ckare, ktery si kolikrat myslej, ze maj raketu ;;;..me stacilo 25km s 2,0FSi na okresce a bylo vymalovano ...ostatne majitel ma dnes jiz obednanou 1,8TFSi ..taky se nedavno svezl a bylo jasno, mensi ruceni, spotreba a JEDE ...vyslo mu to akorat prave mu konci lizacka, akorat jestli ten 2,0Fsi nekdo koupi ... Debata na tema FSi verzus TDi je asi nekonecna. Hlavne kdyz jeji akteři neuměj ustopit ze svych nazoru. 2,0 FSi není špatný motor, ale prosím srovnávejte stejné motory .... takže jeho protipol je třeba 2,0 SRE 85kW ..... nemůžete porovnávat motor s turbem a bez. 1,8 TSi je super motor a je jasné že tam ta turbínka cpe ven vzdch a spontalita motoru bude někde jinde. Co se týče TDi tak když to ma Jaseter cipnuty tak budiz je to jeho auto a určitě mu to jezdí pěkně ( viz. jehoměření zde na foru ) A zpět k tematu. Jestliže nahradí 1,8 TSi ve verzi 4x4 2,0 FSi pak tento motor dostane automaticky i 4x4 Scout tam není mezi motory žádný rozdíl.
Duben 27, 200817 r ..kouri ale jede, je sranda si davat FSi-ckare, ktery si kolikrat myslej, ze maj raketu ;;;..me stacilo 25km s 2,0FSi na okresce a bylo vymalovano ...ostatne majitel ma dnes jiz obednanou 1,8TFSi ..taky se nedavno svezl a bylo jasno, mensi ruceni, spotreba a JEDE ...vyslo mu to akorat prave mu konci lizacka, akorat jestli ten 2,0Fsi nekdo koupi ... koupí, třeba Vorlajz
Duben 29, 200817 r Debata na tema FSi verzus TDi je asi nekonecna. Hlavne kdyz jeji akteři neuměj ustopit ze svych nazoru.2,0 FSi není špatný motor, ale prosím srovnávejte stejné motory .... takže jeho protipol je třeba 2,0 SRE 85kW ..... nemůžete porovnávat motor s turbem a bez. 1,8 TSi je super motor a je jasné že tam ta turbínka cpe ven vzdch a spontalita motoru bude někde jinde. Co se týče TDi tak když to ma Jaseter cipnuty tak budiz je to jeho auto a určitě mu to jezdí pěkně ( viz. jehoměření zde na foru ) A zpět k tematu. Jestliže nahradí 1,8 TSi ve verzi 4x4 2,0 FSi pak tento motor dostane automaticky i 4x4 Scout tam není mezi motory žádný rozdíl. s tím bych souhlasil... celou tu dobu se tu snažím vysvětlit 2 důležité věci: 1) 2.0 FSI - je povedený motor, ve srovnání s konkurencí (tedy nepřeplňovanými atmosferickými motory má lepší Nm, kW a spotřebu) 2) 2.0 FSI - není lepší, co se týče dynamiky, jak 1.8 TSI bo nějaká nachipovaná nafta... celou dobu mi jen vadí, že tu někdo říká, že je to "nepovedený" motor, když tomu tak dle mě rozhodně není... uff... a tím byh to snad uzavřel... nebo se tu budem dohadova do aleluja?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.