Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kuciii nevite jestli to OII RS FL nema nahodou uz v zakladu ? Alespon nekdo z tech, co ma predFL RSku a byl v Brne a zkousel to ...

Ja jsem to zkousel a zdaly se mi ty drahy docela kratke a razeni presne. Hlavne horni rada, spodni byla o neco delsi.

Vloženo

Zapomeň .... já jsem v Brně byl a je tam úplně stejný dlouhý díl ... takže bude se muset vyměnit. Ve svém RS to mám vyměněné, takže to mám v ruce - jak jsem sedl do toho RS facelift v Brně, tak jsem to hned zkoušel - hrůza ! Hned bych to měnit.

Vloženo (editace)

x-luky: ad 5ti kvalt - jak já chápu ten ten princip řazení - tak by to mělo být stejné. Akorát najisto to zjistíš jen tak, že to prostě zkusíš. Proč neshodíš ten filtr box a nemrkneš se na číslo toho dílu, co tam máš? Já tam měl 1K0 711 046J (6q, MR 2006). Ani to nemusíš sundávat z toho 1000hranu, je to vyražené na tom "závaží.

Bude to operace tak na 10 minut, podle toho návodu od Doliho, naprosto jednoduché.

Editováno: , autor: Kajman
  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím všechny a rád bych oprášil toto téma


Možná udělám radost všem,co mají  5-kvalt převodovku a chtěli by si zkrátit řazení.
Mám Octavii II 1.9 Tdi 5-kvalt  pro převodovku s označením řazení MQ250 a číslem dílu 1K0 711 046 M od výroby.
Tento díl se dá nahradit pro převodovku s označením řazení MQ250 a číslem dílu 8J0 711 046 D pro Audi TT.
Mám to vyzkoušené na mém autě .Dráha řazení se zkrátila od neutrálu o 2cm k 1.3.5 kvaltu a zpátečce a to samé o 2cm od neutrálu  k 2.4 kvaltu.
Celkový pohyb se tedy celkem zkrátil o 4cm.
Není to sice jako u sporťáku,ale je to znát a je to docela příjemné,když nemusíte honit šajtrpáku od popelníku až  k loketní přihrádce.

Dá se to objednat v prodejně VW a číslo toho dílu stojí 743.-Kč.


 


 




.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tiez sa chystam do tejto upravy. Cislo dielu 8J0 711 046B vraj bolo nahradenym 8J0 711 046E. Je to pravda? Nekupovali ste ten diel niekto v poslednej dobe? Nechcem kupit blbost. Vdaka

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ano,je to na převodovku typu JCR. Jestli to pasuje i na jiný typ,tak to nevím. Vím jen to,že ten kdo má ten typ řadícího segmentu s označením MQ250 (pro pětikvalt),tak tomu to 100% bude pasovat.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Vubec se v tom oznaceni nemuzu vyznat. Mam 1.9 TDI BJB MR06, 5 rychlosti. A nyni tam mam dil 1K0 711 046 D. Je mozne zkratit drahu razeni? Lze to tedy dilem 8J0 711 046 D? Soucasny stav viz fotky.

 

post-82761-0-06532700-1394029693_thumb.j post-82761-0-26882100-1394029786_thumb.j

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak take potvrzuji, na prevodovku GQQ pasuje dil 8J0 711 046 D. Nyni je razeni mnohem pohodlnejsi. Mozna mohla byt draha jeste o neco kratsi, ale i takto je to super. Doporucuji!  :kol-47:

 

Pred vymenou:

post-82761-0-16924800-1397246705_thumb.j

 

Po vymene:

post-82761-0-64587100-1397246743_thumb.j

Vloženo

Tam vlastně záleží jen na tom tisícihranu,na který se ten díl nasazuje.Jiný typ převodovky,které mají také Octávie,je ten tisícihran jiné velikosti a je také natočený jiným směrem,než tady,takže je to na první pohled znatelný rozdíl i tvarem.

Jak jsem již z hora psal,nezkrátí se to tak jako u závodního auta,ale je to znatelně pohodlnější a příjemně se s tím řadí,zkrátí se pohyb fofrklacku od předu do zadu a naopak.

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...