wagoo Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 pozri do Etky, Audi TT , mozno sa robili aj 5rychlostne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 No, v roce 2006 je tam 5ti rychlostni, ale zase nevim jestli to razeni bylo kratke. (8N0 711 046) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 add CorradoVR6: pocuj, ak mas Octaviu s akymkolvek motorom, tak sotva pretocis motor . To ze ti drzi rucicka v cervenom poli co by len 15sekund, pre ten motor to nic neznamena (teda ak nieje vonku -10 stupnov, a ty si sa prave nerozbehol spred domu so studenym motorom)Ja len dodam pre menej technicky zdatnych, ze TATO UPRAVA NEMA VPLYV NA ROZSAH PRACOVNYCH OTACOK MOTORA ne ne...mal som plne zohriaty motor..teda prevadzkovu teplotu...len som predbiehal kolonu nebolo sa kde zaradit..aa oproti sli uz auta..tak som to tam drzal az kym som nedokoncil predbiehanie...mozno to bolo tych 15sek ako pises..+/-... viem ze tato uprava nema vplyv na otacky..je to len o tom ze rychlejsie zaradis..a prave o to mi ide..aby som mohol co najrychlejsie v takomto pripade zaradit.lebo v tom co som pisal..by som zaradit uz nestihol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Jde to i na pětirychlostní převodovky nebo jenom na šestirychlostní?Ještě tady na to nikdo neodpověděl. QUOTE(dadacek @ 27.12.2008, 12:49 ) Cenově a časová náročnost? Kvaki: a ne že napíšeš žes to udělal za 10min poslepu.. nevěřím v takovou jednoduchost.. Je to vůbec i pro 5ti kvaltový motory? 650 Kč , tak 1h nehorší je sundat to sání,ta vidlička ,je brkačka jestli maj stejnou vidličku ,jak 6 kvalt ,tak proč ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Kvaki, ten lanovod, je tam přidělaný jak ? Jde to v poho sundat nebo je třeba nějaké special nářadí ? Jinak je to na matici, ale ten bowden, z fotek to není až tak patrné... Díky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Kvaki: To je otázka. Podle ETKY mám 1K0 711 051 D a M. Podle PR čísel je asi stejná pro 5-tikvalt i šestikvalt, ale jistota to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 4. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Kvaki, ten lanovod, je tam přidělaný jak ? Jde to v poho sundat nebo je třeba nějaké special nářadí ? Jinak je to na matici, ale ten bowden, z fotek to není až tak patrné... Díky ! Rosto je tam takova pojistna podlozka, jestli chces tak ti ji zejtra vyfotim. Jinak to jde sundat uplne v pohode, staci nehtem vysunout. Pokud chces tak ti muzu napsat pribliznej postup montaze. Joska: Podle me je to jedno jestli 5 nebo 6 st. na 99% ti to pujde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Asi to zkusím. Když to nepůjde, tak to můžu přinejhorším prodat. Bláznů kteří to ještě nemají je dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 5. Březen 2009 Sdílet Vloženo 5. Březen 2009 ne ne...mal som plne zohriaty motor..teda prevadzkovu teplotu...len som predbiehal kolonu nebolo sa kde zaradit..aa oproti sli uz auta..tak som to tam drzal az kym som nedokoncil predbiehanie...mozno to bolo tych 15sek ako pises..+/-...viem ze tato uprava nema vplyv na otacky..je to len o tom ze rychlejsie zaradis..a prave o to mi ide..aby som mohol co najrychlejsie v takomto pripade zaradit.lebo v tom co som pisal..by som zaradit uz nestihol... Corrado, ano, rychlost radenia tym vyriesis. Ked som to nahodil, musel som sa stym naucit jazdit, hlavne si zvyknut na to rychle radenie, tj. vecer som vybehol na dialnicu, ked nic neslo zamnou som zastavil, a skusil som 1,2,3,4,5,6 a spat ... parkrat som si to skusil, a je to podstatne lepsie, dokonca ked si sikovny, pri 5tis ot a rychlom radeni ti padnu otacky len na 3500 (ja mam sice chipnutu dieslovu RS, tj tento rozsah zavisi od tvojej motorizacie). Co mi pri tomto style vadi, tak spojka (co sa dalo viacmenej cakat), chcelo by to taku kratku nakopovacku (ale to budem riesit pri vymene dvojhmotneho zotrvacnika a spojky pri cca 120t az 150t km) Len po tomto skusani nechaj dokladne dochladit turbo a motor, nech neposles do vacnych lovist turbinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 7. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Postup na montáž: Demontovat nasávání vzduchu a filtr Rozebrat box s filtrem Povolit upevnění boxu Přetáhnout gumu přes plastový čep a vytáhnout spodní díl filtrového boxu Teď už je přístup k mechanismu řazení Vycvaknout pojistku a vysunout bovden Povolit matku a vycvaknout druhou pojistku a vysunout bovden (vysunout to šlo dost ztuha) Nasadit nový díl Montáž se provede opačným postupem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dan k. Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Díky Doli Supr návod. Až se oteplí půjdu do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 pekne doli !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 nejhorší je bod 4 viď DOLI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 u benzinoveho RS staci jen od bodu 7. ten druhy bovden tam klidne muze zustat. prace na 10 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Dobrá zpráva, bude to jednodušší Už když se tady ty fotky objevily jsem si říkal, že nebude třeba tolik kuchání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 (editace) Super popis Doli! Možná hloupá otázka. Na těch vyměňovaných dílech je v otvoru tisícihran. Jak se pozná správná poloha do které se to má nasadit? A jak se to celé seřídí? Musí se štelovat něco na bovdenech? Editováno: 22. Březen 2009, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 jOska : Dneska jsem to dělal Jurachovi na jeho kanárovi a původní poloha toho dílu .... jedna hrana shora kopírovala lanovod - ten který se nesundává z dílu z té osičky, stačí si zapamatovat to kopírování - jakoby v zástinu, vyndáš, dáš nový kus a je to, šlape to perfektně, nic jsme neseřizovali, takže pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Díky za rychlou odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Na těch vyměňovaných dílech je v otvoru tisícihran. Jak se pozná správná poloha do které se to má nasadit? A jak se to celé seřídí? Musí se štelovat něco na bovdenech? Je tam neco jako drazka, takze to nemuzes dat jinak. Prave nic neserizujes. Staci kdyz sundas ty plastove cerne stelovaky co jsou na konci bovdenu (staci odjistit pojitka a vysunout). A pak je das zpatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurach Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Potvrzuji, Rosťa provedl přesně, jak píše. Nic se neštelovalo, všechno běží v pohodě. Naprosto bez problémů i Defend-lock (dodělávaný). Jsem velice spokojen, řazení jednak samozřejmě kratší, mám pocit, že jakoby ostřejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrgt Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Uz to nekdo zkousel na 5-ti rychlostni?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Asi to zkusím. Když to nepůjde, tak to můžu přinejhorším prodat.Bláznů kteří to ještě nemají je dost. Tak už to máš na tom 5-kvalte??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 ma to už nekdo na 5 kvaltě?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Tak mám namontováno od včera taky, Doliho návod je zcela vyčerpávající a perfektní. K bodu 4. - není s tím problém, zatáhnout za celý box, jedna strana, druhá, a je to venku. Dále upřesňuji - Doli v prvním příspěvku píše, že do MR 2006 je potřeba "přikoupit i stelovak na bovden, kvuli jinemu prumeru diry. 1K0 711 761 B 196Kc" Já jsem ten štelovák už koupil v sadě s tím dílem 8J0 711 046B, takže samostatně není potřeba. Ad obavy z "pootočení" nového dílu na tisícihranu - jak už psal někdo výše, není třeba se bát, před sundáním starého jsem to dal do polohy nadoraz do leva (otočit proti směru hod. ručiček) a v této poloze je levá dlouhá strana dílu rovnoběžná s podélnou osou auta. Nový díl se pak dá do stejné pozice. Po vyzkoušení krátkou jízdou první dojmy - zkrácení řazení mi nepřišlo nějak výrazné, trochu jo, ale očekával jsem (asi) malinko víc. Ale! Došlo ke znatelnému "zpřesnění" řazení. Před tím některé stupně šly jakoby nadvakrát (z pozice neutrálu po překonání prvního normálního odporu byl před koncem dráhy ještě jakoby další "schodek"). Teď tam skáčou jak němci do krytu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 12. Červen 2009 Sdílet Vloženo 12. Červen 2009 kurňašopa já to chci taky... ale sám se do toho pustit nechci, páč na tohle jsem lamička... kdo mi pomůže??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.